DR: Drumuri Radiale București-Ilfov

Started by mirceaeliade, July 13, 2022, 05:19:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Gio

Zona Bucurestii noi, Mogosoaia, Pajura, Damaroaia, Chitila are doar 2 artere de acces spre centru: bvd Grivitei unde se face dop la Podul Constanta si Bvd Poligrafiei care da in Pta Presei, ambele artere sunt infundate la orele de varf de mai multi ani, odata cu dezvoltarile imobiliare din Bucurestii noi ori Chitila care nu au fost insotite si de investitii in infrastructura de transport. Acest DR4 nu va face decat sa aduca un trafic suplimentar pe una din cele doua cai de iesire, cea inspre Pta Presei, care, repet, este depasita ca trafic. Ideea ca DR4 ar degreva cu ceva zona Bucurestii Noi- Chitila o iau ca o incercare de umor ))).

miahi

Tind sa ii dau dreptate lui @Gio . Am avut ceva tangente cu traficul in zona unde ar trebui sa se termine DR4 si deja e coada dimineata pana la Piata Presei, de la Jiului x Poligrafiei.

Nu uitati ce a zis si @horatiu.cosma ...

Quote from: horatiu.cosma on October 05, 2022, 06:33:02 PMDescărcarea aia propusă la km 8+600 pe DR4 e inserată foarte subtil de Scrioșteanu&co în caietul de sarcini și e de fapt nod în câmp pentru vestitul sector 0 din Mogoșoaia, ca să le crească tocmai lor valoarea terenurilor  :D .

Poate DR4 o sa mai preia din traficul de pe DN1 spre Piata Presei Libere si asa pot ajusta semaforizarea in intersectie sa mareasca capacitatea pentru Poligrafiei .
Oricum aceste DR-uri trebuie "populate" cu trasee STB din prima zi de functionare, ori ca sunt tramvaie unde are sens si se pot face legaturi cu reteaua existenta, ori autobuze .

rota

Explan a depus contestație pentru Drumul Expres Poligrafiei – Corbeanca, cel mai scump dintre cele 10 șosele radiale

Primăria Capitalei nu poate semna cu Asocierea Grafic Tends – Studio Corona contractul pentru Studiul de Fezabilitate al Drumului Expres 4 Poligrafiei – Centura București – A0 Corbeanca, cel mai scump dintre cele 10 prevăzute în Proiectul Orbital București. Asocierea Explan – DP Consult a depus contestație la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC), iar analiza contestației poate dura aproximativ o lună. sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!


mirceaeliade

#64
QuoteCNAIR a primit trei oferte pentru realizarea studiului de fezabilitate necesar lărgirii la patru benzi a DN3
Trei oferte au fost depuse până luni în vederea elaborării studiului de fezabilitate necesar lărgirii la patru benzi a DN3, între oraşul Pantelimon şi intersecţia cu drumul judeţean DJ 301B, a anunţat directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol, pe pagina sa de Facebook, relatează Agerpres.
Ofertele au fost depuse de Like Consulting S.R.L., Asocierea Total Business Land S.R.L. (lider de asociere) – Prospect Drill S.R.L. şi TQM Management S.R.L..
Daca nu ma insel asta e de fapt DR7 'Est Expres' src
https://infrapress.ro/2023/05/09/tre-oferte-depuse-pentru-largirea-la-4-benzi-a-dn3-contractul-este-de-806-164-fara-tva/

mirceaeliade


rocklee

ma tot intreb ...ce mare fasaiala a facut Nicusor Dan ....a desfintat drumul expres CIURELU ....Sa nu aduca traficul in Bucuresti ....dar a dat OK la largirea A1 la 3 benzi ....eu nu prea inteleg carei logica ... :o  :-[   O:-)

un  raspuns ar fi ....citatul din semnatura ...colegului TibiV

mama prostilor este mereu gravida ... :(

TVlad

A dat pentru ca A1 nu e in parohia lui :)
Si, in plus, nu aduce trafic direct pe splaiul Dimbovitei.

MCI

Quote from: TVlad on May 12, 2023, 03:43:20 PMA dat pentru ca A1 nu e in parohia lui :)
Si, in plus, nu aduce trafic direct pe splaiul Dimbovitei.
Si DR8 unde aduce trafic, dupa logica lui Nicu de la București?

carutasul

păi fie pe două benzi fie pe trei sau pe zece, A1 oricum aduce trafic în București.
Dar subiectul ăsta nu va mai avea sens dacă se rezolvă măcar A0 sud. La viteza legală de pe autostradă ar dura vreo 20 de minute "transbordarea" A1-A2 ( plus un oarecare câștig pentru că ieși mai devreme de pe A1 și intri pe A2 mai departe de oraș)  deci oricât de bine s-ar circula pe Splai niciodată nu ai atinge viteza asta pe acolo, chiar dacă e un pic mai scurt. Splaiul oricum se "varsă" în centură, nu în A2 și asta deja aduce o bătaie de cap suplimentară. Posibil și dacă se deschid cele două giratorii să devină mai avantajos pe centură decât prin oraș în 90% din timp...

irirat

Nicusor a dovedit de nenumărate ori ca e incapatanat, a fost de la bun inceput impotriva drumului expres care ajungea la Ciurel, asa ca nu-si va schimba acum parerea indiferent de cat trafic de pe A1 va mai vrea sa tranziteze Bucurestiul pe Splai.
Oricum, post pandemie, traficul pe Splai s-a inrautatit major in zona intersectiei de la Grozavesti, la orele de varf stai minim 10 min sa traversezi intersectia.
Am masurat si eu acum cateva zile cat imi ia sa ajung din Rosu pana la intrarea pe A2, am facut 1h:5m prin Giulesti Sarbi, podul Grant, Vasile Parvan, Unirii si Splai, iar ruta pe Splai incepand de la Ciurel mi-ar fi luat 1h:30m, nu cred ca incape comparatie cu cele 20 de min care s-ar face tranzitul pe A0.

frunzaverde

@carutasul - Traficul care tranziteaza Bucurestiul, adica A1-A2 e modest, si in principal format din camioane care nici azi nu intra in oras ca nu au voie. Majoritatea traficului, la modul 90%, si de pe A1 si de pe A2 este cu O/D Bucuresti.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

carutasul

nu am făcut analiza traficului și nu știu dacă are importanță opinia mea, că nu eu sunt primarul. Ceea ce susținea Nicușor era exact asta, că dacă faci o străpungere între A1 și A2 traficul de tranzit o să vină pe aici. El acum nu vine din cauza aglomerației din oraș, dar, dacă ai face în așa fel încât tranzitul pe Splai să ia mai puțin decât pe centură va veni prin oraș. Nu am mijloacele necesare să confirm sau să infirm această ipoteză dar în momentul în care pe A0 o să ai 20 de minute maxim în mod sigur nimeni nu o să o mai poată susține, nici măcar Nicușor, și atunci poziția lui ar trebui să devină mai flexibilă. Am mai zis asta, Nicușor a fost votat pentru un program, nu e ceva ascuns, dacă odată ajuns primar se ține de el nu am cum să îi reproșez, dimpotrivă. Nici bietului alegător nu îi pot reproșa că nu a avut prea multe variante :)

dr4qul4

#73
ineptia asta provine din comunism cand erau planuri pentru a face exact asta: folosirea Splaiului pentru traversarea rapida a Bucurestiului.
Nu exista A0 si nici nu intentionau sa o construiasca pentru ca oricum nu erau masini.

Vremurile s-au schimbat, dar mucusor gandeste in reluare.
Pentru el e doar geometrie... linia dreapta e mai scurta ca arcul de cerc..
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oc7avian

Am tras concluzia împreună că un bulevard de interes local ar fi util, dar orientat masiv spre transport public/alternativ. Altfel congestia nu scade, ci crește. Nu se degrevează Iuliu Maniu. S-au ars deja destui pe strategii cu scurtături/DX-uri paralele etc.

Trebuia să înceapă studiile pentru așa ceva (bulevard)? Da

Independent de asta e excelent că proiectul original e mort. Nu doar că nu avea ce căuta DX p-acolo, dar costurile ar fi fost imense. Costuri neeligibile pentru fonduri europene, după cum am mai zis.

Prin comparație, radialele acum vor fi prin câmp. Ne vom pune problema cândva să le upgradăm la bulevarde, da.