Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 7 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

asta da surpriza.  :lol:

Oricum, eu unul prefer sa se faca acest tronson. nu conteaza ca leaga nimic de granita (momentan), conteaza mai mult ca este o lucrarea de 60km lasata in paragina si era pacat de ea.
Stadiul fizic trebuia sa fie la 50% cf CNANDR. Daca e asa, este normal sa fie un singur lot.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cutter

Din ce s-a vehiculat în presă, Bechtel mai cerea 250 de mil euro pentru finalizarea acestui tronson (cred că chiar Șova a făcut această afirmație). Valoarea estimată a noii licitații este tot pe acolo. Între timp lucrările zac abandonate și se degradează, am plătit despăgubiri către Bechtel pentru rezilierea contractului și am amînat cu cîțiva ani finalizarea tronsonului (o analiză pe tema aceasta și aici: http://www.romanialibera.ro/economie/finante-banci/237-milioane-de-euro-costul-real-al-rezilierii-contractului-cu-bechtel-303429).

ciprebbe

Florin74, daca tot te uiti peste structuri, poti sa vezi daca se specifica folosirea grinzilor produse de Bechtel? Nu de alta dar parca astea sunt produse pt tot lotul atacat de ei si au costat o avere.
@alecu26 e un singur lot de 60km. Chiar daca stadiul lasat de Bechtel era de 50%, asta nu inseamna ca lotul era executat in proportie de 50% (adica am avea 30km gata) acolo foarte mult in ecuatia banilor cantareste viaductul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

^Se specifica ca se pot folosi, cu mentiunea ca armaturile sunt corodate datorita neprotejarii si vor fi supuse diverselor tratamente mentionate pentru fiecare structura in parte.

dorum

Poate participa si Bechtel la licitatie....:)

cricric

O sa urmeze si Nadaselu-Mihaiesti

teocharis

Quote from: dorum on May 27, 2014, 11:56:50 AM
Poate participa si Bechtel la licitatie....:)

nu numai: are cele mai mari sanse sa o castige.

dr4qul4

Bechtel nu participa la licitatii ale carui pret poate fi determinat dinainte  :lol: .
Ei sunt obisnuiti sa primeasca contracte in alba, cu plata pe 10-20 de ani
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Sursa de finantare este scrisa pe SEAP? Si chiar daca nu e scrisa, se stie? Sau doar facem licitatie si atat?

ciprebbe

#3189
Bugetul de stat
QuoteIII.1.2)     Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3)     Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.

Chestia boldata e tare, in conditiile in care la vremea respectiva s-a aratat in premiera pt RO asa ceva.

QuoteOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatoarele echipamente/utilaje necesare in vederea indeplinirii contractului:

o   Statie de asfalt – 1 buc;
o   Laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F. – Geotehnica si Teren de Fundare; M.B.M. – Materiale pentru Betoane si Mortare; B.Ba.Bp.- Beton, Beton Armat, Beton Precomprimat, A.N.C.F.D.- Agregate naturale pentru lucrari de C.F. si drumuri; M.D. – Materiale pentru Drumuri; D - Drumuri) - 1 buc;
o   Autobasculante – 30 buc;
o   Excavatoare - 3 buc;
o   Esalon asfalt - Repartizator asfalt -1 buc ;
o   Esalon asfalt - Compactor asfalt - 3 buc;
o   Lansator de grinzi (având în vedere ca Beneficiarul va pune la dispozitie grinzile aflate în stoc) - 1 buc.


Pt necunoscatori mai jos e "magauaia" in actiune

http://www.youtube.com/v/ahy9slzuuFg

De aici si piticul meu cu grinzile astea enorme facute de Bechtel.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

chiar daca aici nu ar trebui sa facem politica e evident ce e cu licitatia asta.

Si pe langa ce e evident...cred ca se mai doreste si suprapunerea cu TgM-Turda....aici sa mearga firmele gen UMB care sa se bazeze pe modificari si contractate aditionale...si dincolo gigantii europeni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Atat timp cat UMB/PACO liciteaza 50% din valoare, pe mine nu ma deranjeaza ca se fac contracte aditionale de 20% din valoarea semnata, dar deschid circulatia fara intarzieri majore
gigantii europei nu liciteaza decat minim 60-70% la aproape orice lucrare, si nici nu ai garantia ca ei vor termina lucrarea in timp sau in buget... vezi Impregillo pe lot 3 si Pizaroti pe A3, care in loc sa lucreze au preferat sa se judece pentru cresteri de contracte (cel putin suma ceruta de Pizarotti pe A3 mi se pare imensa raportata la lungimea lotului).

Pana la urma e mai bine pentru toata lumea sa se organizeze mai multe licitatii in acelasi timp...poate asa vom avea mai putine contestatii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Goldmund

"Statul caută constructor pentru finalizarea celei mai scumpe autostrăzi din România de până acum. Valoarea contractului: 333 mil. euro pentru 60 km

CNADNR caută constructor pentru finalizarea tronsonului de autostradă de 60 de kilometri Suplacu de Barcău - Borş, construit în proporţie de 50% de americanii de la Bechtel, contractul de proiectare şi execuţie având o valoare estimată de până la 1,46 miliarde lei (333 milioane euro), inclusiv TVA.

Contractul pentru finalizarea Autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, secţiunea 3C: Suplacu de Barcău - Borş (km 4+200 - km 64+450), finanţat cu bani de la bugetul de stat, va fi atribuit prin licitaţie deschisă, pentru preţul cel mai scăzut................"
http://www.zf.ro/zf-24/statul-cauta-constructor-pentru-finalizarea-celei-mai-scumpe-autostrazi-din-romania-de-pana-acum-valoarea-contractului-333-mil-euro-pentru-60-km-12653647

Ionut

Cu bani de la buget e gata in 10 ani, sa nu ne precipitam. Bai nene, astia nu au bani pentru cei 6 km din A3 din zona metropolitana a capitalei si vor sa faca 60 de km (chit ca doar 60-65% ca a mai lucrat si Bechtel ceva)?! Poate imi scapa mie ceva.

Raducu Popa

Foto cu telefon azi, zona Gilau




Capat A3 Luna


...si locul unde s-ar putea face un nod (Tureni)