Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.

PlayStation

Se mai intampla ceva pe loturile A0 sud?
Au zis ca se apuca de lucrari in iunie, si ca prima data de lotul bragadiru-jilava, al turcilor...

Gendan

Quote from: NGC on June 10, 2020, 03:47:59 PM
Se aud destule lucruri, dar va zic mai multe zilele viitoare. ;)

Deadline evaluare financiara:

L1: 26.06.2020
L2: 03.08.2020 (nu are finalizata evaluarea tehnica)
L3: 18.08.2020

Nimic la deliberare. Cate zile ne lasi? :popcorn:



punktnet

Mi-ar placea sa castige chinezii. :o
Just kidding.

voicul

Peste lacul Cernica este pasaj?
UMB ar avea un avantaj financiar cu masina de grinzi in acest caz.  :D

dr4qul4

nu cred ca vor primi aprobare pentru deschideri atat de scurte. Peste lac probabil va fi un pod cu deschideri metalice.
Dar sunt destule alte pasaje.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

9x40.00+80.00+5x100+80.00+6x40.00 pare să fie.

dr4qul4

adica 15 deschideri de 40m. Parca sunt masurate pe dimensiunile UMB-ului. + alte 7 deschideri mai lungi.
Sincer, ma asteptam la 1 sau maxim 2 pile in apa. Sa inteleg ca vor fi 4 sau 5.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

miahi

^^ Probabil in lac vor fi 6 pile pentru deschiderile de 100 de m.

VictorC

Azi la CNAIR, despre A0 Sud:

Lotul 1 - Alarko spune că au predat PT-ul dar încă sunt discuții privind modificările de soluții la podul peste Dâmbovița (trebuie unul mai înalt ca Dâmbovița să fie navigabilă) și la intersecția A2XA0. Se discută ca modificările să fie prinse în acel +10%.

Lotul 2 - Alarko zice că termină PT-ul și că așteaptă finalizarea procedurilor de exproprieri.

Lotul 3 - Aktor: Joia următoare vor aduce la CNAIR abia declarația de proiectare, dar susțin că au și PT-ul în stadiu avansat.

Au ridicat o problemă privind joncțiunea cu Lotul 2 unde cică ar fi o diferență de câțiva metri între traseele L2 și L3 - o chestiune care va fi discutată într-o ședință comună CNAIR, Aktor, Alarko.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Nu e prima diferenta... SI la Campia Turzii intre Bechtel si Straco era o diferenta de cativa metri.

Ionut

Păi normal ca sunt diferențe. Nimic nou. Rezoluția Google Maps nu era chiar asa bună în 2010 când a fost făcut SF-ul. O dau din condei daca nu sunt multi metri. Dar vorba aia, aprobări, explicații, asumări.

miahi

#1499
^^^^ Am si eu o nelamurire legata de poduri peste Dambovita.
Cum Negoita in Sectorul 3 face in 2020 o podisca noua, Primaria Generala 3 poduri noi pe care le va termina anul acesta, toate cu gabarit de trecere non navigabil  si in acelasi timp 3-4 km in aval A0 trebuie sa aiba pod cu gabarit de trecere pretabil la navigatie .

Daca s-ar executa canalul ar avea alt traseu fata de ce e acum Dambovita ? Sau canalul navigabil s-ar opri inainte de DNCB ?