Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Ordinea de la sol a tablierelor :).
Cu superliftul ala in spate nu ai prea mult loc pt manevre.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

PlayStation

Interesant ca au pus steagul UE, Romaniei si Italiei pe tablier

TibiV

Si eu am vrut ssa pun intrebarea asta, dar mi-a luat-o tonică inainte...

Mi se pare cam de noaptea mintii...
Cand pizzanocchio a facut planul de instalare, nu s-a consultat cu "macaragiul"?!?!...
Nu au stabilit IMPREUNA unde sa fie instalate tablierele, pentru un montaj cat mai usor?....

Mai frate, ca sa urce tablierul Teius-Sebes "in a doua tura", vor trebui sa il ridice cel putin 3 metri in plus (pe verticala) ca sa treaca peste tablierul deja instalat pe Sebes-Teius...

Nu stiu cum faceti voi, dar eu, cand zugravesc, dau mai intai in colturile cele mai greu accesibile....

Dar, deh, poate eu nu gandesc "italieneste"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#19833
Interesant este ca le-a mai ars de poza de grup....  :rant:

@TibiV, observatia asta am facut-o si eu cu cateva postari mai in urma....

Pentru celalalt tablier, senitata se va "plimba" cu sarcina in carlig (300 tone....) pana unde este a doua "sapatura" in rambleul CF, adica cam pana unde o sa fie primul tablier de pe sensul Sebes - Teius.
Cel mai probabil merge cu  cu fata, cu sarcina in carlig, apoi se roteste, ridica sarcina peste grinda de azi si continua rotirea pana la pozitia finala....

Din ce stiu eu, toate planurile care au legatura cu ridicarea, le face cel care ridica, adica DEME

Morosanu

Pai oricum Pizza plateste (prostia), nu lucreaza degeaba Deme.....
Politica distruge tot ce atinge.

voicul

Nu cred ca e asta o problema si cred ca totul e in calcul. Nu m-as ingrijora pe tema asta, pentru ca DEME face ridicarile si nu pizza.

danutzu_1069

Mmm, si cu grinzile ale care au cazut pentru ca nu au fost sprijinite cum trebuie de catre Antreprenor??
Parca tot Deme le-a ridicat....

Si aici, daca nu au calculat bine suportii aia provizorii, nu vreau sa ma gandesc ce se poate intampla....

marco_ms

Cred ca au ridicat acest tablier primul pentru a putea ridica pe partea cealalta a cai ferate tablierul ce vine in continuare, care va fi sudat de cel ridicat azi. Macaraua pare pregatita acolo pt ridicare.

ciprebbe

Grinzile au cazut pt ca s-au folosit reazeme sferice iar Doreii pusi de Aktor, care se ocupau de asigurarea lor, erau necalificati pt tipul asta de reazeme.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

Se mai ridica astazi vreun segment mai mic, sau de maine in colo dupa ce se instaleaza pe pozitie si celalalt segment de 330 t ?
You're in Steelers Country

TibiV

@voicul,
ca in tenis...

Nu conteaza cine a fost "la serviciu". Adica cine le-a ridicat. Le-a ridicat si le-a pus pe pozitie. Conteaza cine a fost "la primire" - si "le-a scapat pe jos". Iar acolo a fost "game, set and match"...

@danutzu,
nu cred ca cei de la DEME sunt atat de prosti incat sa accepte orice "combinatie" a pizzerilor...

Dar daca macaronarii au asezat tablierele cu c...l, fara sa intrebe "macaragiul", cum ar fi?...
Eu zic ca nu ar fi nimic nou pe frontul A10. Macaronariii au facut tot posibilul sa NU lucreze.... Inca 4-5 ani de acum incolo...

In fine... Cat timp nu ne lumineaza Cristi Deme (care am observat in ultima vreme ca a primit la randul lui niste "restrictii" de exprimare pe forum), doar discutam discutii...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi Deme

Salut
S-a schimbat ordinea, nu e nici o problema.
Dupa ce termina cele 4 tabliere macaraua de 600 de to pleaca la Retter
Maine monteaza 300 to pe latura N , poimaine 600 pe S , si dupa , se lucreaza in paralel

E totul sub control , pt informare Lifting Plan-ul se elaboreaza cu luni in avans , tot timpul este un back-up daca e nevoie

paulmare

#19842
^ sferice sau nesferice, trebuiau sa puna tirantii la grinda, dorel are etimologia in greaca, Doron, probabil ca daca nu erau reazemele sferice, cu o mare doza de noroc (sau cu un pet de Noroc? cine stie) stia dorel de la aktor ca merge si asa fara tiranti pe ambele parti si nu pica grinzile de pe reazeme   

Alin multumim pentru filmari, stim ca maine vei fi tot acolo si o sa ne luminam si noi cum e cu "lifting planul" :)

Sa pui dronei ochelarii de sudura, maine o sa filmeze si asta, daca le-au venit italienilor electrozii din china sau mai stiu eu ce "neprevazute" vor fii

Dominik

#19843
Multumim Cristi Deme pt informatie, deci mastodontul de 600 to se muta la Sancrai  :) mai am o intrebare, tot voi ve-ti ridica grinzile la cele 3 structuri ramase pe lotul 2 ? si daca da, veti merge imediat dupa ce terminati la Alba Iulia Nord  ???
You're in Steelers Country

horatiu.cosma