Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

AlinC


vancouver

Am urmarit filmarea cap coada:
- asfaltarile par terminate (uzura), ultimii metri se mai fac la nod Sebes, frezarile, nod Alba Sud - dar sunt nimicuri
- cei cu marcajele nu par a avea probleme, 90-95% sunt gata si merg cu  viteza f. mare
- un pic de emotii la rosturile de dilatare (desi s-au miscat senzational in ultima luna cei cu rosturile, chiar peste UMB la capitolul asta)
- in cateva puncte e critica treaba cu parapetii. Mai ales la nod Sebes. Si la nod Alba Nord mai au, dar acolo pe pod parapetii sunt drepti, o sa mearga repede. Cei in curba sunt deja montati acolo.
- scurgerile de apa si vegetalul sunt 90% gata, dar mai e treaba (probabil dupa deschidere)

Ma refer evident numai la zonele pe care le dau in trafic, ca de lucru in general mai e destul.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Stefan01

#22847
Să nu uităm că mai au de lucru la garduri și nu au început să monteze panourile antiorbire. Câteva postări în urmă spuneam că ,,Sunt curios când vor începe să monteze panourile antiorbire și ce sistem de prindere va fi utilizat.".

AlinC

ST1, giratoriul din centura + Alba Iulia Sud:


horatiu.cosma

Da, parapetele pare punctul critic în momentul ăsta. Gardurile nu le-or finaliza până miercuri, antiorbire nici nu văd că intenționează să se apuce. La Alba Nord nu termină giratoriul, pasajul nici atât, deci vor fi ambuteiaje la giratoriul din bidonașe.

adrian sibiu

Salutare tuturor  !
De mult timp nu am mai scris nimic despre pizzaboy din lipsa de timp,în schimb am urmărit filmarile lui Alin C caruia îi mulțumesc pentru tot ceea ce face,dar sa revenim la pizzaboy,care se pare ca vor sa ingrase porcul înainte de Crăciun și probabil că îl alimentează cu steroizi că altfel nu aveau cum 🤣🤣🤣🤣.Sunt plăcut surprins să văd că acest lot a prins viteza spre finalizare si asa cum a mai spus un coleg de-al nostru și eu îmi doresc alegeri din 2 in 2 ani,că doar așa văd,că se face într-adevăr ceva și în acest sector al investițiilor în infrastructură.

AlinC

ST1 - Oarda, zona gabioanelor si a spatiilor de parcare:


voicul

@AlinC +1  :cheers: Apreciez efortul facut si duminica!

Poate avem noroc si faci cate o tura/luna si pe LD2 (cand va exista LD2).

oldtimercraiova

Pe 3 Decembrie, cati km se vor deschide?

cicotan

întreb şi eu - podeţul acela spre Lancrăm aşa va rămâne? tare urâţel mai e!

RaduG

Domnul nu este Carreta, project-managerul lui Pizzarotti pentru lotul 1?





Powered by API/PUM imgur uploader

Europiu

Ba da.

În altă ordine de idei, eu aș fi făcut linie continuă pe breteaua de legătură cu nodul.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dargauda

nam stiut de ce stau asa multi pe margine 7 se uita si unul da cu lopata  :lol: tipic romanesc ,mai bine nu lucrau Duminica

ivladbogdan

Am in momentele astea o amestecatura de sentimente in mine.
Pe de-o parte imi mentin parerea ca avem garantie si daca e facut ceva prost, se va strica si implicit remedia pe banii constructorului.
Pe de cealalta parte nu pot sa nu fiu de acord cu purul adevar, o cam fusaresc, in sensul ca vor sa deschida orice ar fi. Asta nu prea e ok daca nu avem toate elementele de siguranta pe partea carosabila in sine. Intr-o alta tara probabil ar fi mers o deschidere cu 90 km/h in regim de semi-santier si se circula decent pe 4 benzi, oricum e infinit mai bine decat pe mizeria aia de drum national.
Problema este ca la noi nu tine asta cu restrictiile de viteza, romanul cand vede panourile verzi, direct 140-160 la ora si s-ar putea sa avem probleme mari daca dau in trafic fara toate elementele de siguranta.
Oricum, una peste alta sunt fericit, nici nu visam la inceputul anului ca vom avea deschise si Iernut-Chetani si ST1, asta e adevarul.

Concluzia? Sa facem cumva sa fim mereu "cu cateva luni inainte de alegeri".  :)