Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

udar

Logica la pizzari este sa traga de timp
Daca aveau de gand sa termine ceva mai repede puneau toti fierari sa lucreze pentru bretele sa poata da drumu partial.
Asa ei tin blocati oamenii in lucrari care se pot face si dupa.
Si fierul ala de care spui tu este pentru grinzile de beton care se baga in matrita.

carutasul

eu am tot zis că nu îi interesează să deschidă parțial ( din ceea ce văd că fac, nu am surse ). Complicație în plus :)  Pe de altă parte, dacă se nimerește, s-ar putea totuși deschide parțial, că văd că podul de la Sebeș o să se lungească. Faptul că nu ridică grinzi, deși ar putea, mă duce la ideea că vor subcontracta totuși ridicatul grinzilor. Visul meu superoptimist ar fi să subcontracteze podurile cu totul, atunci chiar ar putea finaliza, că e clar că ei nu le pot face :) 

adiarc

^eu cred ca le pot face fara probleme

dar de ce sa faci bani muncind cand poti face "clai-muind" :lol:

au deja precedentul de 45 mil de lei de pe A3 cu largul sprijin al companiei antiinfrastructura.....asa ca lucrurile sunt mai mult decat evidente
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alinuttt

Să facă cum vor, dar eu fac pariu aici că dacă folosesc lansatorul, anul ăsta nu termină de suprabetonat podul de peste Sebeș. Aveau varianta să nu se complice, apelau la DEME și în două săptămâni erau cu grinzile sus.

luc

^ Legat de mult discutata și dorita deschidere parțială pe bretelele scurte, beneficiarul (aka CNAIR - politicul) are tot interesul să se dea în folosință în acest an (să nu uitam că este an electoral, cu teoretic 2 rânduri de alegeri).

Cel puțin din interviul de la Hotnews, madam Ioniță nu părea să știe de această posibilitate... dacă află poate avem o surpriză

Cât despre Pizzarotti, fără sa primească ceva la schimb nu îi văd interesați...

Off și când mă gândesc că era vorba (vise umede) să unească Alba Iulia de autostradă în anul centenar!

voicul

@djidji1975 E posibil ca tablier metalic sa fie si la trecerea de peste A1 spre SB, la fel ca si la celalate 2 treceri peste A1.

ciprebbe

Nu e posibil! Dupa atatea filmari inca nu ai realizat ca deja tablierul e acolo jos si asteapta pilele? Alt tablier nu mai este in santier.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Si cand te gandesti ca, DACA se facea la timp ce trebuia (groapa de gunoi din Alba Sud si ceva mai mult chef de munca), puteam avea de anul trecut 8 km circulabili din cei 17... dar nu intereseaza pe nimeni in afara de noi.

Daniel_I

#17948
Sunt mobilizati destul de bine fata de modul in care erau obisnuiti sa lucreze, e loc de mai mult dar in schimb aici la Oarda, un punct critic pentru o deschidere partiala lucrarile sunt inghetate total.
On The Road

jaston

#17949
Poate a venit timpul ca API sa se lanseze la nivel international (sau cel putin european). E nevoie de putin curaj si cateva cunostinte de.. italiana.

De ce zic asta? Avand in vedere cum (nu) merg lucrurile cu Sebes-Turda, nu cred ca ar strica o "urare de bine" catre compania mama din Italia. Poate reusesc sa-i "scuture" un pic pe cei din Romania si sa se apuce de treaba.

CNAIR deja a facut lucrul acesta. API de ce n-ar putea face?

alexmocian

#17950
Quote from: djidji1975 on May 03, 2020, 12:39:23 AM
Oare acele materiale maro, din dreapta fotografiei de mai jos, nu sunt părțile.metalice pentru executarea tablierului metalic a celor două deschideri peste Raul Sebes și DN1?

Acolo nu este nici un tablier sunt doar diferite grupuri de bare pentru armare (fier beton). Nu stiu unde vezi tu bucati de tablier.

AkaManah

Eu am vazut in Italia, in toamna,pe Pizzaroti facând o autostradă undeva pe traseul Bologna- Florența- Roma. Pe zeci de km erau oameni si utilaje. Turnau efectiv ciment gros de peste o jumatate de metru peste tot. Si lucrau. La noi, nu pot si asta ma duce cu gandul ca la noi e cauza principală.

Morosanu

Pai sigur ca la noi este problema, este partenerul serios..... Uita-te si Salini - Impregilo ce fac la Genova, la noi partenerul serios a reziliat contractele...
Politica distruge tot ce atinge.

bbogdan8


jaston