[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Eu tot am sperat ca noul pod, cel la nivelul apei, sa fie unul pietonal, dar pare 100% auto + probabil pietonal.

Care e rostul lui acum? Acum 20 de ani era util, dar acum?

dr4qul4

 sa ajunga studentii mai usor la IDM Club, sau in centrul vechi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oc7avian

#1022
@voicul: e atât de aproape de vechiul pod care are trotuar încât n-avea rost să fie doar pietonal. Ajută la întoarcerea traficului. Singurul pod pietonal care ar avea logică ar fi fost în dreptul celeilalte guri de metrou, însă nici acolo n-ar fi fost trafic fenomenal.

@dr4ul4: ajung mai repede pe jos, că-s alte poduri pietonale în zonă. Oricum au încurcat-o cei cu mașină dacă curăță parcarea ilegală de pe Splai între Grozăvești și Petrache Poenaru (pe partea cu Regie)

Update: Mi-am adus aminte o fază interesantă. Tot asociația de proprietari a scris să întrebe dacă se montează panouri fonoabsorbante în zona blocului și, în caz contrar, să solicite luarea în considerare. Răspunsul de la PMB a fost superb: nu vor fi puse și era datoria dezvoltatorului să izoleze fonic blocul pentru că podul a apărut înainte. La nevoie, pot căuta răspunsul la petiție.

TibiV

Quote from: oc7avian on November 29, 2019, 10:54:11 AM
Ochiometric nu-mi dau seama dacă are 1m lățime. O să vin cu ruleta (pe partea cealaltă a drumului nu există trotuar).

Powered by API/PUM imgur uploader
Cred ca este noul normativ de trotuare al PMB. Cel mult 1 metru... :(
Quote from: TibiV on October 29, 2019, 07:27:03 AM

La rutier ne tot contrazicem pe "2+1 alternativ".
PMB a inventat trotuarul "unul cate unul, alternativ"... :(

Quote from: voicul on November 29, 2019, 11:03:23 AM
Eu tot am sperat ca noul pod, cel la nivelul apei, sa fie unul pietonal, dar pare 100% auto + probabil pietonal.
Pentru pietonal era suficienta o structura usoara ca la Petrache Poenaru sau ca la Regie-UPB
Ar fi fost nevoie de grinzi de beton doar daca pietonii ar fi fost cel putin elefanti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oc7avian

Săptămâna asta au montat corpurile de iluminat pe stâlpii montați săptămâna trecută.
(GPS)


Pregătiri ieri, înainte să monteze încă o tură
(GPS)


Progres la suprabetonarea podului nou
(GPS)


Ușor, ușor, anumite zone prind contur. Din păcate cele 2 straturi de asfalt de bază (stânga și dreapta) nu sunt peste tot compactate la același nivel. Există zone spre Str. Petre Popovăț unde sunt și câțiva cm diferență (adică mai mult de un pix).
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

GDPR

Traiasca alegerile locale! Fara ele, lucrarile mai durau cativa ani.

voicul

@oc7avian probail mai vin cu un strat pe toata suprafata si atunci va fi la nivel totul.

oc7avian

Corect, cel de uzură. Însă nu există riscul apariției unor fisuri?


dr4qul4

#1029
Omul e consecvent. Asta e gandirea lui si pentru asta s-a luptat atatia ani. Ba chiar a si reusit, pentru ca USB-ul lui a "ajutat" la oprirea acestui proiect.
Ma mir ca nu vrea sa demoleze podul de la Ciurel, ca asta ceruse in trecut: anularea PUZ, AC si demolarea pilonilor.
El circula aproape exclusiv cu transportul in comun si pe jos. Daca nu ma credeti, mergeti pe la Universitate, va veti intalni cu el.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Dar oamenii mai si vin...si mai si pleaca din Bucuresti. Asta e problema. Si un mod de a scadea poluarea...e sa ii scoti pe fraierii din provincie cat mai repede din Bucuresti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

oc7avian

Argumentul că încurajează mersul cu mașina e real. Însă ar merita făcută prelungirea împreună cu un Park&Ride mare lângă stația de metrou Petrache Poenaru, acum cât încă se poate expropria teren viran și e spațiu imens. Ar fi o zonă legată de M1, autobuzul 601 și tramvaiul 41 destul de faină. Dacă privim dezvoltarea zonei office Sema Park (care se extinde acum) - Grozăvești - Politehnică, ar fi un loc bun unde lumea să lase mașina.

Strict legat de proiectul actual, ieri s-a dat drumul la iluminat pe breteaua Regie pe toată zona de la sol. Probabil zilele astea urmează și rampa.

irirat

Proiectul de a continua strapungerea pana la A1 ar fi util in primul rand riveranilor, zona cuprinsa de la Militari Rezidence pana la Virtutii x Uverturii, ar mai face ordine in haosul permanent din intersectia I. Maniu x Virtutii si Virtutii x Uverturii.
Ca ar incuraja traficul de tranzit, nu prea cred decat in mod nesemnificativ, cine are curaj sa intre pe I. Maniu in timpul zilei sigur are treaba in zona de V sau SV a Bucurestiului.
Un P&R in zona Ciurel nu ar strica, dar scoate 41 din ecuatie, e aproape imposibil sa te urci in el in statiile dintre intre Plaza si Crangasi

GDPR

Quote from: oc7avian on December 05, 2019, 06:02:38 PM
Corect, cel de uzură. Însă nu există riscul apariției unor fisuri?

In astfel de cazuri se frezeaza zonele cu diferente de nivel inainte de a se asterne stratul final.

Xed

De acord cu @iritat. Zona de blocuri si case dintre Uverturii si Lacul Morii este deservita numai de Bulevardul Uverturii iar continuarea pasajului spre nord, chit ca nu s-ar mai infige in A1, ar fi un lucru benefic pentru locuitorii zonei respective. E prea mare haos in zona Lujerului la intersectia Virtutii cu Uverturii si Maniu iar un bulevard pe langa lac ar decongestiona partea de vest a acestei zone.

Ii inteleg cumva si punctul de vedere al lui Nicusor Dan insa mi se pare ca atunci cand vine vorba de anumite aspecte legate de trafic omul este cam radical si nu vede ambele fete ale unei probleme.