Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Sau elimini de tot virajul la stânga, merge și întoarce în giratoriu.

Nu știu cum e cu terenul fabricii si de asemenea poate o poți muta puțin / stânga / dreapta să mai scurtezi pasajul sau să nu se suprapună cu podul peste CF.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Cetatean

O singura precizare, va supratraversaza și podul CF peste Bega, asta însemnând ca va avea o înălțime destul de mare.
Soluția aceasta plus lărgirea la 4 benzi pana la Coșava, ar îmbunătăți puțin situația.
Pe lângă, refăcut covor Coșava-A1, refăcut marcaje, toaletat vegetația, lărgire și îmbunătățire acostamente.

esendy


vancouver

Pasajul evident nu trebuie sa supraraverseze CF exact unde CF trece peste Bega. Asa a iesit desenul, dar un studiu de fezabilitate va stabili traseul optim cu cativa zeci de metri mai la sud sau mai la nord.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

naivu

Pasajului peste CF ar devia traficul de A1 de la principalul obstacol de pe DN68: trecerea la nivel cu CF de la Margina; ambuteiajul incepe intotdeauna de acolo, vezi http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg271417#msg271417 .

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

vancouver

#5421
Ce as mai adauga daca se face o centura la Margina cum am propus: in Germania am vazut deseori un dâmb de pamant intre drumul nou de centura si localitate. Inaltime ca. 2-3 metri, pe care se planteaza vegetatie. In felul acesta se creeaza un perete fonic natural si noul drum poate "evolua" foarte aprope de case sau alte constructii. In plus se evita posibilitatea de aparea diverse tarabe, hanuri, moteluri, depozite, drumuri de acces etc.. in lungul noului drum.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Cipi

@vancouver - nu vreau sa par insistent dar cred ca undeva e o neintelegere. Nu cred ca adaugirea propusa de mine ar aduce un plus de cost atat de important, cu atat mai mult cu cat eu nu propun pasaje suplimentare.

Ce propun eu este o bretea care se desprinde din judetean (intersectie in T) si inteapa DN-ul in acelasi punct (dar pe partea opusa a drumului) ca breteaua de acces din dreapta. Va fi nevoie, e adevarat, de niste exproprieri suplimentare (dar nu cred ca pretul pamantului in zona e foarte mare) si de o bucata de drum la standard de judetean. O parte din costuri se vor acoperi din eliminarea unei intersectii (cea din stanga).

Sper sa fie mai clar acum. :)

vancouver

Da, acum am inteles ce vrei sa spui. Problema este calea ferata si intersectia la nivel a DJ cu aceasta. Cum propui tu ar trebui o intersectie a DJ cu breteaua de legatura cu DN aproape de trecerea cu CF si posibil politia sa nu accepte asa ceva. Dar merita luata in seama si propunerea ta.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Cipi

Mai rau decat aici: https://goo.gl/maps/9DpUU61Uwnz8mZ5z5 nu ar fi. Si daca la margina (sic!) Brasovului se poate, ar fi absurd sa fie considerata altfel intr-un loc cu trafic local totusi redus.

In fine, din pacate vorbim de o propunere care, daca exista viziune, ar fi trebuit demult implementata, mai precis, inca dinainte sa se dea in circulatie cea mai mica bucatica de autostrada din zona.

alesd

@Vancouver: Poti pune o schita cu propunerea lui Cipi? Nu am inteles cum vrea sa zica cu "daca tot ar fi acolo un pasaj, nu ar putea fi subtraversat de o sosea cu dublu sens"?
@Cipi: Dupa ce pune Vancouver schita, poti confirma ca este ceea ce vroiai?

Cipi

Nu am cum, pe moment, sa atasez fotografii altfel o faceam inca de azi dimineata, dar sunt sigur ca Vancouver a inteles foarte bine (avand in vedere raspunsul precedent).

Ieri am privit schema cu jumatate de ochi in timp ce faceam altceva si nu am observat ca drumul pe sub pasaj exista deja (este DJ-ul) - de aici si deruta initiala.

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

gruiarew

Tragi centura mai jos spre DN şi faci ambele trompe pe DJ. Sau poţi lăsa şi drumul vechi în pace, de unde să se poată vira doar dreapta (renunţi la trompa de jos).

Sau mai simplu. întoarcerea se face în nod, aici nu va fi mult trafic dinspre Coşava că n-are cine să vină. Tot ce e în satele astea merge la Făget.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

Puteti studia traficul de la Margina in contextul lui mai larg aici

http://pum.project-online.se/maps/data/timelapses/videos/HD_AR_TM/

Sau mai in amanunt aici
http://pum.project-online.se/maps/data/timelapses/videos/holdea_gmaps/

Eu am o banuiala ca accidentele de pe Margina-Holdea reduc "service level" la DN mai multe ore pe saptamana decat bariera Margina. Si am mai intrebat, se poate imbunatati acea trecere la nivel ca viteza de traversare, sau e maximul care poate fi atins in Romania?

Faptul ca bariera e inchisa nu pare sa aiba legatura, ambuteiajele se formeaza la alte ore decat trece trenul. Dar poate n-am studiat cum trebuie.