Autostrada A9 Timișoara-Moravița

Started by valexandru, March 26, 2012, 01:36:09 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

shift2rail

imi pare tot mai evident ca sarbii joaca deseneaza autostrazile dupa cum canta winnie l'ourson (the pooh, angl.)

tom_sawyer


timisoreanul

Tom_Sawyer, remarc din nou cata grija si stres ai pentru utilitatea si costurile A9. Bine ca macar nu ai aceleasi probleme si cu A8, ca nu vad cum rezistai la atata tensiune. Sa traim sa le vedem facute pe amandoua, si pun pariu cu tine ca A9 va avea mai mult trafic si mai multa relevanta decat A8.

a.l.x

Quote from: a.l.x on February 22, 2024, 06:48:08 PMAm prieteni care fac zilnic naveta Deta-Timișoara și nu i-am auzit să se plângă de trafic.

Doar pentru că este un proiect de la noi din zonă, asta nu înseamnă că este mai relevant decât altele.A8 leagă 2 regiuni,iar A9 efectiv nu leagă nimic, e o aberație să spui că e mai importantă. A8trebuie realizată,A9 ar trebui să fie ultima grijă a României.

timisoreanul

A8 va fi un drum intern al Romaniei, A9 se va lega cu o retea internationala de autostrazi. Cum poti sa spui ca A9 nu leaga efectiv nimic? In fine, eu nu am scris niciodata ceva impotriva construirii vreunei autostrazi, in schimb altii nu rateaza nicio ocazie sa faca lucrul asta, iar asta devine deranjant la un moment dat.

oneLess

#725
3^
Șî Craiova-Tâgu Jiu, șî Techirgiolul îi sunt agasante și fără de utilitate colegului Huckleberry!
Și cred că orice altceva care poate fura bani de la bugetul posibilului A8!

26ld

^^A postat cateva pagini mai in urma cineva care cunoaste mai mult ca mine, repostez poate nu ai vazut.

https://www.ekapija.com/en/news/4416139/framework-agreement-on-vojvodina-smile-commercial-agreement-on-highway-between-belgrade-novi

Sarbii (chinezii) nu vor veni cu reteaua aia de autostrazi de care zici la Moravita, de aia nici nu vor sa imparta costurile de 400 de milioane de euro pentru un nou punct de trecere al frontierei, ceea ce il face pe Grinda sa planga la televizor. Vin alegerile si nu cumva sa constate alegatorii ca autostrada asta e praf in ochi.

Cum au mai spus si altii mai in tema ca mine, sunt nevoi mult mai mari in alte parti decat o autostrada catre Serbia, cel putin momentan.

tom_sawyer

#727
Quote from: tom_sawyer on March 14, 2024, 06:04:14 PMLicitația pentru proiectarea anterioară a autostrăzii prin sudul Banatului, de la Pancevo prin Vršac până la granița cu România (trecerea frontierei Vatin), a fost suspendată la cinci zile de la publicarea sa în noiembrie anul trecut.
21.02.2024

După cum se precizează în explicația deciziei Drumurilor Serbiei din 20 noiembrie 2023, necesitatea acelei achiziții publice ,,a încetat" și nu se va repeta în același an bugetar, adică în următoarele șase luni.

Totodată, în planul de achiziții publice pentru anul acesta al Ministerului Construcțiilor, Transporturilor și Infrastructurii, se preconizează lansarea unei licitații pentru ,,proiectarea conexiunii dintre noul punct de trecere a frontierei Vatin și înaltul Belgrad-Vršac-Vatin. -drum de viteză". Achiziția este estimată la 40 de milioane de dinari, iar anunțul este planificat pentru primul trimestru al anului 2024.

În acest anunț de licitație, drumul Belgrad-Vatin este deci numit ,,drum de mare viteză" și nu autostradă (se presupune că este drumul de stat existent 10, dar nu este nici drum de mare viteză, ci mai ales un drum principal). Amintim că conform Decretului Guvernului privind categorizarea drumurilor de stat, tronsonul de circulație de la Bubanj Potok pe Pancevo până la granița cu România va avea profilul unei autostrăzi.

ekapija.com

Sârbii nici măcar SF ca lumea n-au, doar un fel de preSF:

https://jnportal.ujn.gov.rs/tender-eo/192728





Licitația n-au relansat-o încă, se poate căuta destul de ușor în SEAP-ul lor.

GIV

400 mil euro un punct de trecere al frontierei?