News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

De la CF ca de la autostrazi chiar nu vad de unde.... Zici ca sumele sunt si cu TVA?

Asta inseamna ca Sebes-Turda a primit putin peste 45 mil euro fara TVA..... Devine in interesul "bugetului" sa se rezilieze lotul 1 din A10.

exista si o parte buna.....in ritmul asta nu vom cheltui prea repede fondurile alocate prin POIM

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

bridge


alecu26

De la cfr sigur se taie, sau în cazul ideal se vor muta pe Sighișoara Simeria.  Practic alocarea pe acest proiect este de aproximativ.  1 mil euro/km. E foarte puțin având în vedere complexitatea și prețul final/km de aproape 10 mil.
Pe Simeria km 614 sunt infime șansele sa se cheltuielile chiar și jumate din acea suma. Practic e posibil sa fie plătite avansurile. ...și cam atât.
Pe Brașov Sighișoara este efectiv imposibil. Încă nu a fost lansata licitația.  Aceasta va dura peste 1 an dacă e sa ne luam după ultima licitație. Din punctul meu deja pt acest proiect se pot începe procedurile de fazare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

2 / Modernizare CF km. 614 – Gurasada - Simeria / 348
3 / Modernizarea căii ferate Brașov – Sighișoara / 887

Astea sunt sumele. De ce spui ca sunt zero?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

shAkur

Felicitari cutter pentru functia obtinuta! Sper ca la eventualitatea schimbare a acestui guvern sa te vedem intr-o postura cel putin la fel de importanta. Keep up the good work!  :)

nicolaem

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20668555-catalin-drula-asociatia-pro-infrastructura-numit-consilier-premierului-ciolos-probleme-infrastructura-transport.htm

Nu stiu daca s-a mai postat undeva stirea asta, si ati aflat toti

Eu sincer, sunt mai mult decat incantat.
FELICITARI CUTTER!!!!!

Bafta multa, si putere de munca.

Cozak

Bravo cutter!!
Te asteptam sa iei pozitie pentru binele tarii noastre greu incercate de Sova ( si asta e dintre ultimii ) & CO.
Te sustinem 100%, si cand poti sa mai ne scrii si noua cate una alta despre ce se mai intampla.
Eventual ii poti ruga sa reinceapa CNADNR-ul zborurile peste autostrazile in constructie sa nu il mai chinuim noi pe Eurocopter.

Ionut

#5227
O sa gasim o varianta OK prin care putem colabora cu Catalin in continuare. Sunt cateva lucruri de ordin tehnic pe care trebuie sa le facem in acest moment, avand in vedere ca el este in conducerea API. Sunt legi care trebuie respectate (ce tin de integritate/conflict de interese, nici nu ma pricep) si Statutul API (sa vedem exact daca trebuie sa iasa ca membru sau ceva de genul, vedem).

Rugaminte, pentru voi, cei apropiati: va rugam frumos nu speculati negativ momentul asta. Catalin face miscarea asta intr-adevar din pasiune si pentru ca vrea, ca si voi, sa schimbe ceva, sa mearga mai bine proiectele majore de infrastructura. Nu face asta pentru functie sau pentru bani (ba dimpotriva). As vrea sa fie foarte clar asta si sa intelegeti ca API nu este o platforma de lansare in politica a membrilor sai. Se poate specula si, probabil, gurile rele vor incerca sa speculeze momentul asta ca sa arunce in noi cu niste noroi. Dar macar de la voi am pretentia ca ne stiti si ca aveti incredere in noi si in intentiile noastre.

Vom comunica oficial schimbarile ca urmare a deciziei lui Catalin ca sa fie clara treaba. Putina rabdare, daca ni se permite. Multumim!

paulmare

Cutter mult noroc
Sper sa se schimbe ceva in bine acuma - dupa ce ne-am batut cuie in talpa cu Shova, Rus si alti politruci de astia lipsiti de viziune

Europiu

Quote from: nicolaem on December 03, 2015, 04:29:23 PM
am vrut sa pun poza cu el in catuse, ca prea a chinuit forumul asta, dar m-am abtinut.....

Se poate vizualiza aici.

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Quote from: adrian rosca on December 15, 2015, 05:02:13 PM
Bun, cum facem sa-i adresam lui @cutter intrebari acum ca se afla in noua sa postura?

Probabil prin mine. Nu stiu cat timp va avea in continuare de forum si clar el nu va mai reprezenta public API. Probabil eu voi prelua mult din ceea ce facea el. De asta ziceam mai sus, lasati-ne cateva zile macar sa ne punem in ordine procedurile interne (API) si relatia cu Catalin si cu Guvernul. O sa va comunicam exact cum vom face. Vrem sa facem lucrurile cu transparenta si cu onestitate, Catalin risca foarte mult cu aceasta numire.

Ionut

#5231
Nu, nu s-a discutat niciun moment numirea lui Catalin la intalnirea de acum putin timp cu Catalin Homor si Marcel Bolos.

Later edit: Acum imi dau seama ca e posibil sa fi inteles gresit si tu sa ma fi intrebat de intalnirea dintre Ciolos si Catalin. Sincer nu stiu in amanunt ce au discutat atunci. Nu cred insa ca i s-a propus chiar atunci.

horatiu.cosma

Evident ca risca. Dar nu avem alta sansa. Adica la cate a facut API si peundemerg in ultimii ani, era de asteptat ca vom fi mai mult sau mai putin "obligati" sa iesim in fata.

Pellady

#5233
Felicitari Cutter! Speram ca participarea ta la dezvoltarea infrastructurii rutiere, si nu numai rutiere, in Romania sa o faca sa se dezvolte intr-un ritm mai rapid, in sfarsit. Felicitari domnul Drula!

IlisescuV

Felicitari cutter!!! Multa bafta in lupta cu dinozaurii.
Sper ca asta sa nu fie incercare de a discredita API in sensul ca cutter sa nu prea poata face mare lucru pe acolo si apoi sa se poata zice ca API is numai buni de gura si cam atat.
Sper sa nu am dreptate si sa intrii in ei ca ciobanii in parlament :D. (A se citi drept gluma vazand rapiditatea cu care au actionat parlamentarii sa ii calmeze pe ciobani)