News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

stangabriel

http://cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20CNADNR%20SA%2015.07.2015.pdf

Compania Naţională de Autostrăzi si Drumuri Naţionale din România informează că astăzi
(15.07.2015) a fost semnat cu operatorul economic OMV Petrom Marketing SRL, contractul de
utilizare zonă drum pentru suprafețe situate în spațiile pentru servicii aflate pe diferite
secțiuni ale infrastructurii rutiere, în scopul asigurării serviciilor minime (alimentare cu
carburant prin statii mobile, comercializare produse alimentare si non-alimentare).
Loturile aferente acestui operator economic sunt:
• Lot 1, Autostrada A1, Nădlac - Arad (tronson km 22+218 - km 38+882), spaţiu pentru
servicii tip S2, km 26+200, stânga si dreapta;
• Lot 4, Autostrada A1, Lugoj – Deva (tronson km 0+000 - km 27+620), spaţiu pentru
servicii, tip S3, km 21+720, stânga si dreapta;
• Lot 6, Autostrada A1, Orăstie – Sibiu (tronson km 0+000 - km 24+110), spaţiu pentru
servicii tip S2, km 20+150, stânga si km19+950 dreapta;
• Lot 8, Autostrada A1, Orăstie – Sibiu (tronson km 65+965 - km 82+070), spaţiu pentru
servicii tip S2, km 76+150, stânga si dreapta;
• Lot 9, Autostrada A2, Medgidia - Constanţa (tronson km 170+750 - km 201+570),
spaţiu pentru servicii tip S1, km 186+090 stânga si km 186+580 dreapta.
Precizăm că în vederea dotării spaţiilor de servicii si asigurării serviciilor necesare participanţilor la
trafic, de pe tronsoanele de autostradă, CNADNR SA a lansat în data de 15.05.2015 Invitația de
Participare la licitația publică pentru atribuirea contractelor de utilizare zonă drum pentru suprafețe
situate în spațiile pentru servicii aflate pe diferite secțiuni ale infrastructurii rutiere, în scopul
asigurării serviciilor minime (alimentare cu carburant prin statii mobile, comercializare produse
alimentare si non-alimentare).
"Odată cu semnarea acestui contract, dar și a celor care vor urma, consider că am făcut un pas
înainte pentru asigurarea serviciilor necesare, cum ar fi alimentarea cu carburant prin statii
mobile, comercializarea produselor alimentare si non-alimentare, tuturor celor care tranzitează
autostrăzile. În acest mod vom asigura condiții moderne și civilizate, dar și sigure pentru cei
care circula pe autostrazi. Menționez că termenul de finalizare al acestora, conform
contractului, este luna octombrie 2015",

horatiu.cosma

Eu zic ca e de urmarit cum se vor instala aceste statii mobile. Preconizez o mobilizare serioasa a celor de la OMV Petrom, doar fiecare zi in plus in care statiile vor fi functionale va insemna o gramada de bani.

florin74

#4217
S-a respins propunerea de ministru al transporturilor de catre presedinte.
http://www.stiripesurse.ro/iohannis-a-respins-propunerea-lui-ponta-pentru-ministerul-transporturilor_961581.html

Sper sa propuna de data asta pe cineva cu oarece cunostiinte in domeniu, nu un neica nimeni. Dar sansele sunt slabe.  :bash:

Update : Se pare ca pana la urma propunerea este Iulian Matache, secretar de stat in prezent.


horatiu.cosma

Dada. Din CV, pare sa stie una alta in domeniu, nu ca si prima propunere.

http://www.ziuacargo.ro/wp/wp-content/uploads/CV-Iulian-Matache.pdf

yetiman

Ar trebui sa stie ceva mai multe.  :D
Diploma de licenta – inginer Facultatea de Cai Ferate, Drumuri si Poduri  Universitatea Tehnicã de Construcţii Bucureşti.

Sa speram ca e de bine.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

Eu zic ca ăsta a fost strategia de la început.  A fost aleasa intenționat cea mai proasta propunere. Poate și cu intenția de al pune în poziția de a respinge pe iohannis.  Copilării.  Scuze de oftopic politic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Lauda mare la CNADNR...

Quote
Comunicat de presă
- 15.07.2015-

    Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România informează că astăzi (15.07.2015) a fost semnat cu operatorul economic OMV Petrom Marketing SRL, contractul de utilizare zonă drum pentru suprafețe situate în spațiile pentru servicii aflate pe diferite secțiuni ale infrastructurii rutiere, în scopul asigurării serviciilor minime (alimentare cu carburant prin statii mobile, comercializare produse alimentare si non-alimentare).
    Loturile aferente acestui operator economic sunt:
·         Lot 1, Autostrada A1, Nădlac - Arad (tronson km 22+218 - km 38+882), spaţiu pentru servicii tip S2, km 26+200, stânga şi dreapta;
·         Lot 4, Autostrada A1, Lugoj – Deva (tronson km 0+000 - km 27+620), spaţiu pentru servicii, tip S3, km 21+720, stânga şi dreapta;
·         Lot 6, Autostrada A1, Orăştie – Sibiu (tronson km 0+000 - km 24+110), spaţiu pentru servicii tip S2, km 20+150, stânga şi km19+950 dreapta;
·         Lot 8, Autostrada A1, Orăştie – Sibiu (tronson km 65+965 - km 82+070), spaţiu pentru servicii tip S2, km 76+150, stânga şi dreapta;
·         Lot 9, Autostrada A2,  Medgidia - Constanţa (tronson km 170+750 - km 201+570), spaţiu pentru servicii tip S1, km 186+090 stânga şi km 186+580 dreapta.
      Precizăm că în vederea dotării spaţiilor de servicii şi asigurării serviciilor necesare participanţilor la trafic, de pe tronsoanele de autostradă, CNADNR SA a lansat în data de 15.05.2015 Invitația de Participare la licitația publică pentru  atribuirea contractelor de utilizare zonă drum pentru suprafețe situate în spațiile pentru servicii aflate pe diferite secțiuni ale infrastructurii rutiere, în scopul asigurării serviciilor minime (alimentare cu carburant prin statii mobile, comercializare produse alimentare si non-alimentare).
       "Odată cu semnarea acestui contract, dar și a celor care vor urma, consider că am făcut un pas înainte pentru asigurarea serviciilor necesare, cum ar fi alimentarea cu carburant prin statii mobile, comercializarea produselor alimentare si non-alimentare,  tuturor celor care tranzitează autostrăzile. În acest mod vom asigura  condiții moderne și civilizate, dar și sigure pentru cei care circula pe autostrazi. Menționez că termenul de finalizare al acestora, conform contractului, este luna octombrie 2015", a declarat Narcis Ștefan Neaga, Director General al CNADNR SA.

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Asta insa este cu adevart remarcabila...

http://www.agerpres.ro/sci-tech/2015/07/15/o-masina-manevrata-doar-cu-puterea-mintii-realizata-la-o-universitate-din-china-19-28-57
Quote
O mașină manevrată doar cu puterea minții, realizată la o universitate din China
miercuri, 15 Iul 2015, 19:28  •  Sci&Tech
    O mașină care se manevrează numai cu puterea minții a fost testată miercuri în China, informează agenția Xinhua, care precizează că acest gen de vehicul se va adresa mai ales persoanelor cu dizabilități motorii și că momentul în care va apărea pe piață este încă îndepărtat.
    Realizat de cercetători de la Universitatea Nankai din Tianjin (nord-estul Chinei) în colaborare cu producătorul de automobile Great Wall Motor, vehiculul captează impulsurile creierului utilizatorului cu ajutorul a 16 senzori, le analizează și le transmite sistemului de procesare, care le interpretează drept comenzi de a accelera sau a frâna sau de a manevra ușile.
    Acest proiect se alătură altor inițiative asemănătoare, cum ar fi construirea de vehicule care se deplasează fără șofer, menționează EFE. Compania Google lucrează de mai mult timp în acest scop, iar firma chineză Baidu a anunțat, luna trecută, că speră să-și lanseze propria versiune înainte de finalul anului în curs.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdymol

Este totusi o propunere decenta la MT, fata de ce a fost inainte. Cateva randuri din CV lui:

Diploma de licenta – inginer Facultatea de Cai Ferate, Drumuri si Poduri

2002 Elaborarea proiectelor in cadrul programelor cu finanţare nerambursabila PHARE, ISPA si SAPARD organizat de Centrul Naţional de Formare Continua pentru Administraţia Publica Locala

2002 – 2003 Cursuri postuniversitare de specializare – Managementul Administraţiei Publice

2003 Cursuri de perfecţionare – ,,Managementul serviciilor publice"

2005 Program de perfectionare – Managementul Fondurilor Structurale, proceduri, finantari, achizitii – Bruxelles

2006 Program de perfectionare – Managementul Fondurilor Structurale, Barcelona

2008-2009 Managementul proiectelor Programul Postuniversitar de Pregătire în Managementul Proiectelor

1996 – 1999 Inginer -proiectare şi Execuţie lucrări drumuri şi poduri

Deci e inginer de drumuri, cu cativa ani de practica in domeniu, plus ca are cunostinte legate de accesarea fondurilor europene si management. E de bine. Sper.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

Pacat ca nu va sta mult.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Dan74

Una e sa fie de specialitate si alta e sa faca treaba buna. Are un mare avantaj ca e din domeniu dar eu ma tem ca o  sa faca doar ceea ce doreste partidul si atunci specialitatea nu mai are importanta. Sper sa ma insel.

horatiu.cosma


cricric

#4227
E cineva de aici care scrie articole pentru Digi? Cutter? NGC?


Kidu

Quote from: alecu26 on July 16, 2015, 03:47:52 PM
eu nici nu stiam (si nu credeam) ca functionare becurilor consuma motorina si putere de la motor.

Nu sunt legate la baterie?

(wow...ce offtopic sunt).

Dar ca idee, mi se pare absolut obligatori folosirea lor. Mi s-a intamplat de multe ori sa ma ajute la o schimbare de banda faptul ca ala are farurile aprinse. Sunt culori de masini foarte confundabile cu mediul inconjurator.

Pai alternatorul crezi ca functioneaza prin gratie divina?  :lol:
Exista un consum insa e nesemnificativ. In cazul DRL-urilor si consumul ala nesemnificativ devine ignorabil de-a dreptul.