Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Phenol

Situatia actuala a racordului Alba - Sebes:

Se "lucreaza" la legarea celor doua fire de pe M200A.



Macazul pentru racord e blocat pe pozita spre Vintu:



La fel pe cealalta parte, linia e legata, dar macazul este blocat pe directia veche:



Pentru moment nu se poate circula pe racord:







De asta nu se putea circula pe racord in timpul devierilor, si de asta nu se va circula nici in viitorul apropiat. Mai este de lucru.

Ps: blocat in sensul ca tin macazul cu un obiect intr-o pozitie, asta e valabil pentru ambele capete



Andi


Vice33

Care mai este situaţia la Tunelurile Sighişoara?

Exact acum un an Ministerul Transporturilor posta pe pagina sa câteva imagini cu noul tunel de la Şighişoara, şi afirma că procentul de terminare al lucrărilor este de 90%.

Într-un an cât s-a mai avansat procentual?

Acum un an, în 2016: https://www.facebook.com/pg/MinisterulTransporturilor/photos/?tab=album&album_id=1795818287313719

gymi

De pasajul peste calea ferata de la Vintu de Jos mai stie cineva ceva?
Se mai face in secolul asta?
Actualul drum de la izvor se blocheaza de fiecare data cand se intalnesc doua masini mari.
Initial se laudau ca il termina in cateva luni...

Trimis de pe al meu Philips_S326 folosind Tapatalk


bdragos1

Poate voi știți mai bine, exista undeva in contract ceva scris vizavi de ecologizarea zonelor adiacente șantierelor? Deoarece pe unde s-a lucrat e jale, unde au scos sinele și s-a mutat transeul au lăsat stratul de piatra vechi, bucăți de sine, buloane bucăți din te miri ce, sunt zonele unde au depozitat temporar tot felul de materiale la fel. Acum am trecut pe la podul peste Mureș și supratraversarea DN14B de lângă pod, nici urmă de mișcare :)

Phenol

Admit, cerintele de ecologizare nu cunosc, dar pe lotul Swietelsky s-au apucat de mult de ecologizare. Vezi varianta veche Vintu Blandiana.
Poti sa te duci pe teren, sau uitate pe pozele mai vechi de pe forum.
Astea fiind printre ultimele lucrari pe tronsoane, probabil ca unii constructori ii lasa la urma.
Daca deduc bine, ai trecut pe la Coslariu, acolo Pizzarotti ar trebuii sa se ocupe de asta, lotul lor insa deocamdata e pe la 75% (nu am putut sa verific valoarea exacta de pe telefon).

Ps. Acuma am trecut de Simeria Veche, spre Simeria firul vechi e demontat in totalitate, si s-au apucat de demontarea podurilor provizorii.

Andi

Salutare. Am revenit cu un nou update de pe Coslariu-Simeria. Se avanseaza in continuare la fel de greu, doar la Vintu de Jos, Sibot si Orastie se vad progrese considerabile. Mai nou a aparut ceva miscare si la Coslariu in statie, in schimb pe noul traseu din spatele garii s-a format un lac..
Mai jos aveti cateva poze de ansamblu iar intregul album poate fi vazut accesand urmatorul link: https://www.flickr.com/gp/138999904@N06/VATP1T

Autor foto: Alex George

Coslariu
DSCF0727 by Lucrari Feroviare, on Flickr

Alba Iulia
DSCF0880 by Lucrari Feroviare, on Flickr

Vintu de Jos
DSCF0943 by Lucrari Feroviare, on Flickr

Iesire Orastie
DSCF1160 by Lucrari Feroviare, on Flickr

Pricaz
DSCF1180 by Lucrari Feroviare, on Flickr

Simeria Veche
DSCF1249 by Lucrari Feroviare, on Flickr

NGC

Quote from: NGC20 on March 14, 2017, 09:27:16 AM
"Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 3: Gurasada – Simeria"

Quote from: NGC20 on March 05, 2017, 02:00:56 PM
Sa le iau pe rand.

Quote from: Vice33 on March 02, 2017, 11:16:01 PM
@NGC20: S-a comunicat sentinta de catre Curtea de Apel in cazul tronsonului 3 Gurasada-Simeria:
Stiam, dar a trebuit sa plec urgent si nu am mai intrat pe forum pana astazi. Vad totusi ca v-ati descurcat. :D

Quote from: TibiV on March 03, 2017, 12:35:19 AM
NGC, sa nu spui ca mai exista vreo "codiță legală"...
In principiu a explicat florin74 mai sus cum sta treaba. Ar mai fi de adaugat ca si asocierea condusa de ALSTOM a depus cerere de interventie, desi nu a depus oferta decat pentru celalalt lot, adica lotul 2c. Povestea cu depunerea ofertei de catre ei e mai veche. Eventual cautati mai in spate.
Din punct de vedere al procedurii, decizia CNSC ce va urma se mai poate contesta la CAB.
Nu vorbim aici despre sansele de reusita, ci doar din punct de vedere al procedurii.

Quote from: RODO on March 04, 2017, 11:42:48 AM
cat poate sa dureze judecarea acestei contestatii?
Ar trebui ca pana la mijlocul lunii Martie 2017 sa avem decizia.

CNSC a emis in 10.03.2017 decizia la contestatia STRABAG si cererea de interventie ALSTOM.

QuoteRespinge ca lipsită de interes contestaţia formulată de STRAGAB AG, în contradictoriu cu COMPANIA NAŢIONALĂ DE CĂI FERATE ,,CFR" SA.
Respinge ca inadmisibilă cererea de intervenţie, în interesul contestatoarei, formulată de ALSTOM TRANSPORT SA lider al Asocierii Rail Works.

Decizia poate fi contestata in decurs de 10 zile la CAB.

Asa cum am spus, din punct de vedere al procedurii, decizia CNSC din 10.03.2017 putea fi contestata la CAB, lucru care a si fost facut de catre STRABAG.

Pe de alta parte, am spus ca nu discutam despre sansele de reusita, care nu prea existau.
Exact asa a si fost si contestatia STRABAG la CAB a fost respinsa in 11.04.2017.

QuoteTip solutie: Respinge plângerea
Solutia pe scurt: Respinge plângerea, ca nefondată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 11.04.2017.

Ramane castigatoare asocierea FCC + ASTALDI + CONTRAS Y VENTAS.

Phenol

Mersi de fotografii Andi.

@NGC20: de data aceasta (fiind vorba de rezultatul contestatiilor) trebuie sa astepte 30 zile pentru a avea voie legal sa semneze contractul?

Tapatalkkal küldve az én LG-D858HK eszközömről


cristi5

Quote from: cristi5 on April 05, 2017, 01:50:19 PM
Am parcurs proiectul cand am pus variantele de viteza pe OSM (vara 2015) si daca-mi amintesc bine viteza e 100-120 de la Paulis la Radna, apoi 160 pana la Deva. Au tinut neaparat sa pastreze pasajul de la Ghioroc... Asa ca au lasat neschimbate curbele de la sud de Paulis si la intrare in Radna... In plus, in Radna sunt cateva curbe stranse care nu pot fi corectate fara daramarea unor locuinte (si nu putine). Asa ca probabil concluzia a fost ca nu are rost sa ridice viteza pe Paulis-Radna. Dar intre Radna si Milova incep variantele de viteza, pana la Deva.

O rectificare la cele spuse mai sus: de la km 614 la Radna viteza din proiect e 160 (vezi aici documentatia de licitatie, pagina 14). Actuala  curba de la sud de Paulis are raza de 1500, deci va permite 160. La Radna viteza e 100 din pricina curbelor prin localitate, apoi 160 pana in Deva. Ce an observat acum in documentatie e numarul mare de treceri la nivel, 2-3 pe fiecare interval. Cand te gandesti ca aceste treceri costa bani, si practic impiedica dezvoltarea viitoare pentru viteze mai mari...

M-am uitat in documentatie pt ca am observat ca pe OSM lipseau 2 poduri, cele 2 traversari succesive ale Muresului la Conop. Planul de situatie aici. Acolo e si paraul Conop, n-am inteles exact cum va fi traversat, poate de pasajul peste drumul comunal Conop-Chelmac, sau poate de podul peste Mures dinspre Conop, cel mai lung.

Asadar vorbim despre 9 poduri mari (peste Mures) si 2 tuneluri pe Radna-Deva. La Conop si Branisca avem traversari succesive peste meandre (2 poduri la Conop, lotul 2A, deci CF revine pe malul drept + 3 poduri la Branisca (lotul 3) pt ca acolo CF se muta pe malul stang al Muresului), iar la est de Barzava (lotul 2B) si est de Ilteu (lotul 2C) avem succesiuni pod - tunel - pod, cu traseu mai lung (>10 km) pe maulul stang al Muresului, probabil din motive de lipsa de spatiu (si evitarea traversarii DN7?) pe malul drept, unde e actuala CF.



Intrebare: exista vreo atribuire sigura pe 614-Simeria? Sau asteptam ordin de incepere ca sa marcam "construction" pe OSM? (acum e proposed). Merci.

NGC

Quote from: Phenol on April 15, 2017, 11:44:47 AM
@NGC20: de data aceasta (fiind vorba de rezultatul contestatiilor) trebuie sa astepte 30 zile pentru a avea voie legal sa semneze contractul?

Nu mai trebuie asteptat 30 de zile. Decizia despre care am scris eu mai sus este de la CAB si este definitiva, asa ca se poate trece la semnarea contractului.

alin_simeriaveche

Scuze NGC20 ca pun o intrebare care sigur s-a mai discutat (eu nu am fost pe faza de la inceput) care este mai exact portiunea lot 3 Gurasada Simeria?

Phenol

Cred ca ai inteles gresit subdiviziunile.

"Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 3: Gurasada – Simeria"

Adica Gurasada - Simeria este lotul 3 al portiunii Frontiera - Curtici - Simeria.

Lotul incepe la Simeria si se intinde pana la Gurasada, localitate in apropierea Iliei, defapt urmatoarea gara dupa Ilia spre Arad.

Ps: defapt lotul incepe la Gurasada si se termina la Simeria, dar nu asta era ideea.

alin_simeriaveche

Pheonel, mersi. Era simplu de vazut dar nu mi-a cazut fisa. Mai greu pt mine pe feroviar. La autostrazi e mai simplu :D

cristi5

Situatia este in "sinteza licitatiilor" dar trebuie verificata manual; nici Tapatalk nici "Show unread posts since last visit" nu vor semnala noutati cand NGC20 face o modificare la mesajul original din 2014. Ultima modificare a fost facuta ieri.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=323.msg53723#msg53723

Daca citesc eu bine semnificatia "lot 1 si lot 2", de la vest la est avem asa:
- subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava (44 km, 2 poduri peste Mures la Conop): Castigator ASTALDI + FCC + SALCEF + THALES
- subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu (36 km, pod-tunel-pod la est de Barzava): asteptare contestatii,  (aceiasi castigatori cred??)
- subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada (20 km, pod-2 tuneluri-pod la est de Ilteu): Evaluare oferte (din mai 2015!!!).
- tronsonul 3, Gurasada-Simeria (40 km, 3 poduri peste Mures la Branisca): Castigat recent de FCC + ASTALDI + CONTRAS Y VENTAS