Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 33 Guests are viewing this topic.

penad2007

Din cite stiu eu , o lucrare se considera terminate cind e gata complet ( inclusive spatiile de servicii). Eu nu am cunostiinta ca Imbecilio sa se fi apucat de ele.
Deci "balet" de slaba calitate.

Archi

Unde sunt spatii de servicii pe lotul 3? Eu nu-mi amintesc.



Ionut


teocharis

,,Noi credem că ne încadrăm, dacă nu apare ceva suplimentar, neprevăzut sau vicii ascunse. În perioada următoare vom completa toate lucrările care nu sunt terminate cu cei 16 kilometri care sunt doar strat de asfalt şi restul, la alunecările de teren, se vor face lucrări masive de escavaţii. Pentru alunecări de teren este o soluţie tehnică prin metoda deep-mixing pentru consolidarea terenului şi vom vedea cum vor fi rezultate. Tunelul nu se mai face pentru că e un alt tip de consolidare. Proiectul este gata. Escavaţia va începe chiar imediat din zona de alunecare",

Are sens ce propune Impregillio?

weaz

Imi poate explica si mie cineva care este diferenta dintre deep-mixing propus pe noua sectiune si piloti forati? Sunt aceeasi chestie? Pilotii sunt armati iar la deep-mixing nu e obligatoriu sa se foloseasca ciment?
Multumesc.

dr4qul4

ce e " jucaria" aia din prima poza si la ce foloseste?

Si ce mobilizare azi la Imbecilio, se vede ca stiau de vizita. maine e weekend si iar vor freca menta
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

#15278
"Jucaria" aia din prima poza este un reciclator.
Acesta sfarma si marunteste solul, si il amesteca cu ciment, rezultind un fel de praf, peste care se va arunca apa si in urma compactarii rezulta balast sau pamant stabilizat.
Poate intra in pamint pina la 20-30-40 de cm.

NGC

#15279
Quote from: weaz on May 09, 2014, 06:25:05 PM
Imi poate explica si mie cineva care este diferenta dintre deep-mixing propus pe noua sectiune si piloti forati? Sunt aceeasi chestie? Pilotii sunt armati iar la deep-mixing nu e obligatoriu sa se foloseasca ciment?
Multumesc.
"Deep-mixing"
http://www.kellerholding.com/download/pdf/en/Keller_32-01E.pdf

isotech_ro


delacroix


stangabriel

#15282
In varianta Improbabillo se foloseste doar ciment,fara armatura de fier. Deci e mai ieftin. zic bine?

Apoi sa vedem cat de eficient e si pe ce distanta.

iuliu05


stangabriel

#15284
Parca a propus Adiarc o intrebare la CNADNR despre planul tehnic aprobat acum la Aciliu. O punem pe lista?

Oricum imi pare bine ca ziaristii puneau intrebari cu accent pe parti tehnice ale problemei,deci macar presa locala evolueaza spre bine. Felicitari!

Tocmai de aceea sunt sceptic despre dezvaluiri tehnice,tocmai de frica unei verificari(specialisti sau amatori interesati),ulterior sa se demonstreze ca nu e bine.