Extinderea autostrăzilor la 3 benzi pe sens

Started by horatiu.cosma, November 06, 2022, 10:47:10 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndreiB

Castiga acum. Daca vmax ar fi 50km/h in sate si ar fi 7 sensuri giratorii de la Balotesti la Ploiesti, ar fi mai rapid pe A3.

survola

Nu cred că e doar vorba de 10 minute în plus sau în minus.
E vorba că pe A3 nu ai încă benzinării, spațiile acelea de serviciu despre care e tot vorbește șamd.
Plus puterea obișnuinței (încă).

misiekwas

@AndreiB, de acord, dar cu condiție de o legătură mai bună cu a3, ceea ce din fericire vom avea în curând.
@survola de acord cu obișnuință, dar privind lipsa de spatii servicii mi se pare nițel exagerat. Pana la urma e un ciot scurt...

slartibartfast

Eu nu înțeleg de ce punem ca referință mereu Otopeni. Jumătate din bucureșteni trăiesc în jumătatea estică a orașului, pentru ei problema se pune invers: de ce să merg până la Băneasa/Otopeni când am ieșirea spre Ploiești aici la mine în Tei? Nu toată lumea trebuie să meargă pe A3. Nici nu e de dorit.

AndreiB

Eu nu sunt de acord. E de dorit ca tot traficul de tranzit Bucuresti - Ploiesti sa foloseasca A3, nu DN1.

Pentru siguranta si pentru calitatea vietii celor din localitatile tranzitate de DN1.

misiekwas

^^ e de preferat ca trafic non-local sa se mute la autostrada, mai sigura și dusa în afara de localității. Nu-i problema ca a3 e mai comod pentru cei de la estul orașului, dar legătură cu partea vestica sau chiar centrala orașului este mult mai proasta decât dn1.

a.l.x

Quote4 oferte pentru proiectarea lărgirii la 3 benzi pe sens a unor sectoare din A1, A2 și A3❗️

 
Miercuri, 27.09.2023, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului "Elaborare Studiu de Fezabilitate Lărgire la 3 benzi pe sens a autostrăzii A1, București – Pitești, Elaborare Studiu de Fezabilitate Lărgire la 3 benzi pe sens a autostrăzii A2, București – Fundulea, Revizuire Studiu de Fezabilitate Lărgire la 3 benzi pe sens a autostrăzii A3, Moara Vlăsiei – Dumbrava".

Până la termenul limită au depus oferte urmatorii operatori economici:

1.         INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL

2.         Asocierea PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL (lider) – PROSPECT DRILL SRL – CREATIVE ROAD DESIGN SRL

3.         Asocierea EUROCERAD INTERNATIONAL SRL (lider) - SPECIALIST CONSULTING SRL

4.         TOTAL BUSINESS LAND

Contractul prevede realizarea următoarelor tipuri de servicii:

- Expertiza Tehnică pentru fiecare dintre sectoarele de autostradă A1 București - Pitești; A2 București - Fundulea și respectiv A3 Moara Vlăsiei – Dumbrava;

- Studiul de Fezabilitate (SF) pentru fiecare dintre sectoarele de autostradă A1 București -Pitești și A2 București - Fundulea;

- Revizuirea Studiului de Fezabilitate (SF) pentru sectorul de autostradă A3, Moara Vlăsiei – Dumbrava.

Durata Contractului este de 18 luni, din care 17 luni pentru realizarea celor 3 Studii de Fezabilitate.

Valoarea estimată a procedurii este de 29.778.632,99 milioane de lei (fără TVA) iar sursa de finantare este asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile.
CNAIR

mirceaeliade

La latirea la 3 benzi se aplica normativul ala nou din 2021 si se adauga si jumate de metru pe stanga pentru banda cu viteza maxima?  Daca se mai adauga vreo 3 metri de asfalt pe dreapta, poate se mai pune putin ca sa mute benzile toate spre dreapta ca sa fie mai mult loc langa ax.

alexandru_m

Licitatie de SF fara Search si Consitrans?

What year is this?  :lol:

naivu

^sper ca un an bun; daca nu participa nici Acciona (Ingenieria ...) era si mai bine!

alecu26

Problema e ca nu vin firme noi pe piata de proiectare. Chiar pleaca.
Ceva firme turcesti au aparut in Romania dar in general merg la proiecte design and build.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Mascarpone

Cum se procedeaza la largirea podurilor autostrazii?

alecu26

La cat sunt de vechi cele de pe A1 trebuie reconstruite. E o prostie sa incerci orice consolidare.
A2...si ele sunt vechi daca ne gandim ca initial acel tronson a fost inceput imediar dupa 90 si dupa aia abandonat. Si relicitat in anii 2000 la inceput.
In general nu poti largi asa mult un pod. Poate daca mai faci ceva pile langa...
E o intrebare buna oricum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

reed

Au patentat deja îngustarea benzii la CB pentru pasajul rutier.limita de 50 pe sub poduri băieți  :lol:

Mascarpone

Aight, reconstructie in cazul in care podul e vechi. Dar in cazul in care podul e destul de nou, cum ar fi cele de pe A3 care traverseaza raul Prahova si balta Moara Vlasiei? Construiesti piloni pe margine si ii lipesti de ce-i existent sau cum?