Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

icristian

Asa arata acum 3 luni acest tronson:


Eu cred ca UMB inca ne poate surprinde.

jaston

Ne am putea face o imagine mai clara in privinta deschiderii daca am vedea o filmare cap-coada.

elphax

cred ca temerea principala in zona Olt-Milcov este sectiunea lipsa a podului
pentru ca altfel nu am indoieli ca 3 luni le-ar ajunge fara probleme pentru: 1. finalizare betoane - placa si marginile; 2. hidroizolatie si asfalt; 3: parapeti, rosturi de dilatatie si marcaje

Vlad94

Sa nu uitam nici subtraversarea CF de la Ganeasa.

paulmare

^ naivu UMB a subcontractat o gramada, chestii speciale - vezi Mithras care si-a etalat ce si cate scule are si cat pamant stabilizat poate face pe un santier UMB, la fel a facut Zublin la partea de piloti si pe A7 si pe DX12 si pe A1 si aici la subtraversare si la pereti mulati, Mithras cu balast stabilizat in situ tot pe santier UMB am vazut, aici in filmarile lui Daniel si ale pedestrasilor inclusiv Rocklee - Deme are punct de lucru cu organizarea lor in containere etc pe DX12 jde macarale din Bihor care lucreaza pe dx12
In mod cert subcontracteaza cand gasesc ceva corect sau au nevoie de lucrari speciale repede si tu nu ai decat o foreza si ai macara de 500 de tone si de 125 dar iti trebuie 14 macarale si 25 de foreze ca fug dealurile de pe A3 si ai o gramada de grinzi predale timpane lise fier etc de ridicat la jde structuri pe dx12 si ai nevoie de macarale mai mici la fiecare punct de lucru ca ai 130 de oameni/schimb la un obiectiv

UMB - aici vorbeam de pilele alea patrate goale pe interior pe care le au la Oltet si la viaductul de acces dinspre culeea Slatina la podul peste Olt, alea le-au avut pe Gilau-Nadaselu cu Hunnebeck, le-au invatat si acuma au fost super dibaci cu aceeasi solutie - au mers brici si la Olt si la Oltet (unde au intrat foarte tarziu in teren din cauza unui primar - pizza cred ca ar fi inceput acolo in 2030 si ar fi scos un mega-claim)

Dar la manopera sau alte chestii, cand tu ai 1700 de oameni ai tai, cand tu poti la un schimb de fierari/dulgheri mobiliza 130 de oameni portocalii care lucreaza la un singur "obiect" - sa ii comparam cu pizza cu 7 oameni proprii si restul sefuleti cu dustere si laptoape si secretare - chiar nu e nimic de comparat aici
Eu ziceam anul trecut ca e extrem de ambitios sa termine - dar sper sa ma insel
si ca ferul e bottleneckul
au schimbat UMB, nu au mai sudat in santier de la zero ca la A7 ca au confectionat la un santier naval, foarte cumsecade baietii cu drone de pe forum ca pozeaza ceva anume cand ii rogi, in cazul de fata, semifabricatele metalice ale UMB, e multa manopera pretentioasa inca de facut pe santier - ferul a mers mult mai bine ca la A7 oricum nu in ritmul pe care il are portocala mecanica la armat cofrat turnat betonat etc

Oricum - spor :) si cata vreme nu vad ca o freaca si plimba 7 oameni de colo colo ca pizza, si nu demoleaza de doua ori ca actor

La schemele astea de pod pe care le fac - sunt de departe cei mai rapizi si cei mai dibaci

KnX

#4685
^^ Așa precum scriam la începutul lunii, zonele cele mai critice și dificile sunt Podul peste Olt, cu viaductul de lângă Balta Milcov, Podul de la Olteț și subtraversarea de la Găneasa.
Deși credem că până la sărbătoarea Sf. Maria ei au plecat acasă prin rotație, se pare că în săptămâna 15 - 22 august au avut liber cu toții, de pe toate șantierele.
După ce au revenit la treabă, putem vedea stadiul și progresul lucrărilor de pe filmarea lui Daniel din 24.08, postată pe 26.08, la subtraversarea de la Găneasa și mai sunt fotografiile făcute și postate de JohannDB în aceeași zi în zona podului peste Olt și a viaductului de la Balta Milcov.

Dacă privim la întregul Tronson 2 al DX12 prin prisma stadiului la care s-a ajuns în cele trei puncte enumerate mai sus, poate că avem motive să ne cam îndoim că cei de la UMB vor reuși să le finalizeze înainte de venirea iernii. Unii din colegii de pe forum și din cei care se uită la aceste videoclipuri pe YouTube socotesc că mai toate firmele trag tare doar când sunt ani electorali, sau în preajma alegerilor, la presiunea unor politicieni.. iar eu le dau dreptate - însă doar într-o anumită măsură - deși această idee îmi repugnă foarte mult, fiindcă eu socotesc că sunt și firme precum UMB, Strabag, Porr, IHI etc care sunt foarte serioase și își văd de treabă orișicum.
Am văzut stadiul aproape a întregului Tronson 2 din filmarea pe care a făcut-o Răducu pe 13.08, chiar înainte ca cei de la UMB să-și ia săptămâna de pauză și aș putea spune că avem asfalt pe 80% din lungimea tronsonului, iar unde nu este, terasamentele sunt/erau într-o fază avansată. Mai peste tot este turnat și stratul de binder și au au și parapeți montați.
Începând cu nodul rutier de la DJ546, de lângă Pirelli și Prysmian, se vede că lucrările sunt într-un stadiu avansat. Imediat urmează viaductul de lângă Balta Milcov unde din fotografiile ceva mai recente a lui JohannDB vedem cât de mulți oameni sunt la lucru, pe viaduct.
La prima filmare pe care o va face cineva pe acolo, vom vedea deja un progres semnificativ.
Este adevărat că încă mai este mult de muncă, dar sunt și mulți oameni alocați proiectului.
Cred în continuare că dacă vremea va ține cu ei, spre finalul anului cei de la UMB vor livra țării încă un segment foarte important de infrastructură rutieră.

hit_man_dany_el

"Constructorul Tronsonului 2 al Drumului Expres Craiova-Piteşti, care trece prin judeţul Olt, recepţionează două poduri ce trec peste viitorul drum de mare viteză, acestea urmând să fie date în uz începând de miercuri, 1 septembrie."
https://www.gazetanoua.ro/index/art/t/se-circula-pe-doua-poduri-ce-trec-peste-drumul-expres-incepand-de-maine

adyneamtu

@daniel321 La viitoarea vizita pe T1, la Centura Nord Craiova poti oare sa filmezi si Strada Teilor ?
Primaria Craiova a inceput sa reconstruiasca Strada Teilor pe o portiune de 500 m. Se largeste la 7 metri cu trotuar pe ambele parti si ar trebui sa mareasca raza curbelor la intersectiile cu Aleea 2 Toamnei si Prelungirea Teilor(aici ar trebui probabil expropriata o cladire).

voicul

"Constructorul ... recepţionează?"  :o
Si CNAIR ce mai primeste de banii dati?  ??? :lol:

mike_us

Știe cineva daca au mutat deja fabrica de grinzi pe A3? Mulțumesc.

mvmocanu

Am trecut azi pe la Zimbor si nu s-a schimbat nimic fata de ultima filmare facuta cu drona acolo, deci inca nu s-a mutat nimic acolo.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 31082021


ijwtsh

Stie cineva cand au de gand sa puna ultimele grinzi?

paulmare

#4693
Daniel excelenta filmare, multumim
^ se vede in filmarea lui daniel, segmentul de 70 de metri e preasamblat complet la sol - monteaza contravantuirile la sol, inseamna ca vor ridica o cale intreaga cu 3 grinzi si nu vor prelungi uvrajul cum am crezut, mea culpa
si la fundatia zidului de sprijin la culeea Slatina se vede ca au scos armaturi, inseamna ca va fi zid de beton nu gabioane
viteza cu care lucreaza la suprabetonare si hidroizolatii, e incredibila pentru o lucrare in romania :)
foarte bun progres oricum

miahi

^Sa intelegem ca le vor suda ca la Bacau sustinute de macara, asa inseamna ca teoretic vor termina de ridicat ambele cai mai rapid decat daca prelungeau uvrajul . Cum ziceau si ceilalti colegi, parese ca aici la podul de peste Olt lucrurile stau bine in perspectiva finalizarii pana la finele anului, sa vedem la Oltet si la Ganeasca daca reusesc sa se incadreze .