Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

alin2pas

În ceea ce-i privește pe cei de Pizzarotti, înclin să-i dau dreptate la Cuc: sunt 3 - 4 indivizi cu laptopuri, veniți în România să scoată câți mai mulți bani din claimuri. Nu par să aibă de gând să finalizeze lotul, ci doar să scoată maximum de bani din acest lot. Întrebarea e de ce îi lasă în pace CNAIR și MT să o lălăie atât de mult. Cel mai probabil, dacă ar lucra cum trebuie, nu ar avea bani să-i plătească. Faptul că nu se vor încadra pe exercițiul financiar și nu vor finaliza autostrada până în 2023 (există și acest risc, dacă nu se iau măsuri) și se vor pierde fondurile europene, acest lucru nu îi interesează pe actualii guvernanți, ci va cădea în spinarea celor care vor fi atunci.

StefanCelMare

Cred că s-a spus aici pe forum că Pizzarotti are facturi emise de zeci de milioane de lei, neachitate. De aici înainte, devine cam desuet să mai spunem altceva. Nu poți să vrei autostrăzi fără să plătești.

mmv1

Daca "s-a spus", asta nu inseamna ca asa si este...Tot "aici pe forum", se arata ca au primit
21.06.2019   10,443,886.62 RON
22.07.2019    7,878,248.39 RON
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=330.msg58360#msg58360

alexV

Pe breteaua scurta A10 > A1 văd ca au Așezat aparatele de reazem. Pilonii pe care vor sta grinzile metalice sunt și ei gata, văd ca au și ei aparate de rezem. nu mai fac partea aia de sus ca un capitel aici.

Semn ca ridica in curand grinzile metalice și vor avansa la bretele scurte? Adică cele cu ieșiri in giratoriile existente.




adiarc

^ probabil asteapta vreme mai prielnica...toamna cu ploi sau iarna cu inghet si zapada.....ca vara fara ploi nu le prieste....( ironia nu era la adresa ta )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

StefanCelMare

@mmv1, @alin2pas

A fost o poziție API pe tema asta.
Din nefericire situația pare să fie tot în curtea partenerului serios, ceea ce explică și de ce Cuc nu atacă Pizzarotti.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1315405655300105&id=411782165662463

ddfab

la devierea din curba oiejdea, L2, mai au cam jumatate, cu balastul stabilizat...






adica aceasta portiune





alecu26

Ca sa raspund la cateva intrebari mai vechie...vreo 50 de pagini mai vechi.

"Gaura" din grinda nu afecteaza rezistenta ei. Dupa cum punea si Vancouver, diagram de moemente incovoietoare, in acea zona avem intindere, dar la partea inferioara, unde avem acea tola metalica. (Cei care ati facut Rezistenta Materialelor...de axa neutral va mai amintiti?" In partea superioara avem comprimare...si acolo intradevar betonul inca este pastrat. De ce totusi o gaura....pentru a putea avea acces sa poti suda. Fiind metal in zona intinsa cerintele de sudura pentru acea zona sunt foarte foarte stricte....si e nevoie de acces 360 de grade in jurul ei. (In speta cred ca proiectantul acolo a solicitat si a si prevazut modul de realizarea a unei sudur cu penetrare complete.). Double sided full penetration butt weld cred ca e denumirea cvasicorecta international.

Faptul ca grinda e incastrata pe culei, nu schimba diagram de momente in mod fundamental. Doar ca avem ceva momente si pe capetele grinzii, si momentul din mijloc este mai redus.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Daniel_I

#15653
Parapeti metalii pe lotul 1 intre Lancram si podul Raul Sebes. Am zis sa nu ne mai surprinda constructorul dupa pre-receptie cu tipul de parapeti montati, am fost sa fac o poza cu cei montati saptamana trecuta de Pizzaroti.
Cine stie ce tip de parapeti sunt si daca se respecta normativul, poate comenta. Terasamentul aici are o inaltime mai mare de 4 M (aproximativ)



Locatie: https://www.google.ro/maps/@46.0114427,23.5509225,1496m/data=!3m1!1e3!5m1!1e1?hl=ro
On The Road

alecu26

Poti sa ne spui cam cat era spatial orizontal din spatele parapetului, adica pana unde incepe taluzul?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Daniel_I

#15655
Parapetele era montat in afara partii carosabile, in pamantul vegetal. De la parapet mai erau 80 cm si incepea panta taluzului. O sa revin cu o poza mai concludenta.
Zona aceea nu are borduri laterale, scurgerea apelor meteorice se face pe rigole in centrul autostrazii.
Later Edit: Pe sensul invers de circulatie scurgerea se face lateral.
On The Road

horatiu.cosma

Nu se poate să se scurgă ambele sensuri în același timp spre centrul autostrăzii. Dacă e curbă cu supraînălțare, un sens se scurge spre centru și celălalt sens spre exterior.

alecu26

#15657
Daniel, nu prea e OK cu un spatiu de doar 75 cm. Pentru a fi acceptabil un asa spatiu e nevoie de un parapet foarte rigid....si acesta nu prea pare.

Cat despre ce tip de parapet e nevoie la rambleu de 4 metri....putem cauta in normative. http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/Reglementari-tehnice/BTR%2011%20-%202012.pdf
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Este clar ca nu exista amortizor...
Vedeti discutia de pe A1: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.48435

Alecu a postat linkul la AND 593/2012... La o citire rapida nu am vazut parapete fara amortizor...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Da....amortizorul este cerut in majoritatea cazurilor de catre CTE. Dar exista furnizori si fara amortizor.

Parca si lotul lui Geiger de pe A3 e fara amortizor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).