[CJ] Drum legatura Autostrada A3-DN1 zona Tureni

Started by kernell, June 11, 2017, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Mai bine pe la Ciurila...
Nu trebuie decat vreo 5-6 (cinci-sase) km de tuneluri (minimum), daca citesc eu bine harta...

Piece of cake!...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SergiuSerj

^^

@florin74  sa intelegem ca se exista o sansa ca totusi acest drum de legatura sa fie lotul 1 iar bucata cealalta pana la centura sa fie lotul 2?

Nu de alta, dar daca am sta pana la finalizarea completa a noi structuri complexe a drumului, o sa dureze ... 5-10 ani...

am inteles bine sau ?

florin74

#182
Eu asa stiu ca se intentioneaza, legatura A3 - Varianta de Ocolire Cluj, cu 2 loturi ce urmeaza a fi licitate in faza de executie, A3-DN1, respectiv DN1- VO Cluj

pentium10

#183
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alexV

vezi ca e 500 mii euro fara TVA studiul tau  ;)

Florin zice bine, la etapa urmatoare vor fi doua loturi. Dar pana atunci, SF-ul e un singur contract.
Am inteles ca va fi cam asa, varianta galbena a ta corectata de mine cu linia alba. Nu se conecteaza la Valcele deloc.


elphax

Nu cred ca se conecteaza la Valcele direct.
Da in DN/E81 undeva mai sus de balta aia cam unde vine DC73 de la Comsesti - poate chiar sa il suprapuna. Cam la a 3-a sageata portocalie

nicolaem

vestea nu e buna deloc. inseamna un proiect mare luat de la 0 extrem de scump cu finantare incerta. nici peste 10 ani nu va fi gata.
vechiul proiect era excelent, trebuia promovat puternic de turda in special pentru ca era o centura dedicata lor pt traficul N-S.

Mai la Nord de acea legatura de la Tureni, in zona Valcele - Ciurila puteti sa visati dar nici un guvern nu va face pt Cluj 2 centuri paralele pe 4 benzi la sub 10 km. Hai sa fim seriosi noi vrem 2 centuri pe 4 benzi ambele la sud de Cluj una metropolitana si inca una de tranzit?

uitata-ti-va la relief. va fi de 2 ori mai scumpa decat "centura de diaman" pentru ca relieful este mult mai dificil + e pe 4 benzi?
vb despre 20 milioane euro (tureni) vs 200 milioane?

StefanCelMare

#187
Nici eu nu cred că se va finanța o centură paralelă cu Vâlcele - Apahida.
Mai ales când poți să faci ceva de genul traseului de mai jos.
Are 11 km cu totul.
Cam la fel ar fi cu ieșire de pe A3 după Deleni spre Cluj (poate chiar mai bine pentru traficul de marfă).
Cu verde sunt Siturile N2000.




Powered by API/PUM imgur uploader

nicolaem

ok si daca traseul tau e mai ok decat spre ciurila, de ce sa nu fie si mai scurt, adiva exact varianta veche? oricum valcele tureni se circula excelent?
senzatia e ca vor sa ingroape proiectul.
daca exista interes si bani deblocau cumva situatia cu sf vechi si porneau la treaba. daca mai era nevoie de ceva studii geo licitau separat.

alexv. cine a decis aceasta licitatie? regionala Cj sau Bucurestiul?
daca e centru, pun pariu ca aia nici nu stiu ca boc a avansat cu metropolitana.

dragos76

Da, și mie varianta veche, cu ieșire pe DN1 între TUreni și Mărtinești mi se părea cel mai ok. Un foarte mic dezavantaj era dat de faptul că tot treceai prin zona aia din Mărtinești, cu îngustare la 1+1 și intersecții cu drumuri locale, dar nu e un capăt de țară.

florin74

Varianta asta e gândită ca parte din viitorul drum expres  Turda Halmeu. Din acest motiv se dorește realizarea legăturii cu VO Cluj mai spre Gherghieni, și nu se limitează strict la ocolire Turda.

nicolaem

hai sa fim seriosi. la nivel guvernamental nu mai sunt bani, si anuleaza tot ce pot in materie de investitii. Anularea unei investitii prin asumarea uneia de viitor si mai mare e doar o poveste manipulatoare frumoasa.
Acel expres va fi poate in lucru peste vreo 30 de ani dupa ce terminam A3, A7, DX12, poate A8. Legatura aia era scurta si nu foarte scumpa.
Dar sa va amintiti, finantarea era din bugetul propriu CNAIR/MT. deci era doar din pix.

voicul

Eu ti-am dat +1.

Si eu as prefera un proiect mai simplu, dar mai rapid, decat varianta fantezista si nerealizabila spre care se indreapta.

SergiuSerj

Un drum atat de important, ingropat din nou... Puteam folosi linisitit DN-ul din Tureni pana la Valcele.. si apoi ca solutie de viitor sa lege din tureni pana prin Gheorgheni Sat..

Deci putem intelege ca solutia anterioara pana la Tureni a picat definitiv? Si trebuie sa asteptam inca 2 ani pentru un nou SF ?

dragos76

Păi SF nou trebuia oricum, chiar dacă se voia pe același amplasament. S-a mai discutat, că pentru varianta existentă și firma care a lucrat la SF pt ea, singura soluție era acel contract să fie îngropat/dus în justiție cu litigiile, și în paralel deschisă o procedură pt un nou SF.

Acest SF va veni f probabil cu variante alternative, și sper ca una din ele să fie și cea cu ieșire la Tureni, și ca aceea să și fie câștigătoare. Dar totuși partea negativă e că acest SF acoperă pt bucata mai fantezistă, cu continuarea până la VO Sud.