Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

@motorzbh
Este putin neclar ce ai scris

Acea locomotiva (sau alta) poate functiona in Ungaria cu ERTMS1 si in Romania cu ERTMS2?

motorzbh

Da, calculatorul de la bordul locomotivei numit OBU ( On Bord Unit) este făcut sa funcționeze ( teoretic) in toate tarile in cel putin trei moduri :
1. Nivelul 0 adică nu ai nici o protecție.
2. nivelul 1 .
3. Nivelul 2.
Sistemul este făcut sa comute intre aceste moduri automat in mers sa nu trebuiască sa oprești trenul ca sa bagi datele.
Opțional poți sa ai un nivel național numit STM in care sa mergi cu Indusi de exemplu in cazul nostru ( cu PZB de fapt ca nu au fost in stare sa faca o interfata cu Indusi ) si la fel poți sa faci tranziția de la Indusi/PZB din mers.







Powered by API/PUM imgur uploader
Astea sunt posibilitățile de la locomotivele cu care am facut noi teste: EA 477 romanesc si Taurus. La implementarea Siemens este un singur STM la implementarea Alstom sunt 2 STM-uri : PZB/LZB ( cel din Austria) si EVM din Ungaria. Dar amândouă au si nivelul 1 si 2 pentru ca este cerut de TSI. Teoretic poti sa iti fci o locomotiva doar L1 dar te costa la fel ca un "interoperabila" cu L1+L2 deci nu merita sa dai banul de doua ori. Acum 25 de ani când nu exista L2 probabil ca existau astfel de implementări.
Deci da poți sa circuli cu o locomotiva certificata si cu L1 si Cu L2 si in România si in restul Europei.

cristi5

Am anexat documentele de la receptia 614-Curtici.

Procesul verbal la receptie este din 2019 cu 12 neconformitati in anexa 4 restul documentelor sunt protocolul CFR-Alstom din 2018, cu anexele 1,2,3.

Numele anexelor sunt "neconformitati" dar in document scrie observatii.  Procesul verbal face referire la aceste anexe "se vor continua activitatile din protocolul din 2018 cu anexele 1,2,3)

athosga

Salut! In ultima vreme ne-am concentrat prea mult asupra semnalizarii si a tronsonului Bv-Sigh. ;) Imi lipsesc pozele de pe Arad - Deva. :rolleyes: :popcorn:

rocklee

una chiar doua uite chiar trei  ...din gara Simeria nu vrei.... :o

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Ovii Stîngaciu

@cristi5 sa îmi dai adresa ta de mail că am primit mesaj de la tine dar nu pot trimite înapoi, ți-am trimis și mail cu Nr de telefon. Sper sa îmi răspunzi :)
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Cuneo


subway

Podurile astea la 1m de sol sunt de-a dreptul penibile...

pasadia

Podul asta nu e "1 metru de sol" ci urmeaza sa fie translatat pe pozitie (se vad pilele in primele poze)...

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cetatean

^ e o iluzie optica,nu sunt la 1 m de sol. Acel sol despre care vb, e o umplutura provizorie în jurul pilelor, care o sa fie scoasa afara după ce podul o sa fie pe poziție.De la terenul natural pana la tablier sunt probabil 6-8 m. Podul și terasament caii ferate se afla într-o zona inundabile și toate țin cont de NAE (Nivelul apelor extraordinare +1 m) de aceea avem și terasamentul foarte înalt.

^ legat de 'rugina' domne' e montat de aproape doi ani și sta nefolosit, normal ca a dat rugina în el :)) din ce știu, după lansare și fixare pe poziție se mai da o "mana" de vopsea. Practic elementele metalice sunt aduse cu doua straturi de vopsea.

subway

Daca e asa e ok, nimeni nu-si doreste terasamente de 8m.

Cetatean

La viteza constructorilor, nimeni nu le doreste, dar avand in vedere lunca Muresului, sunt necesare nu? Vezi A1 pe zona Orastie-Deva si mai departe, unde s-au facut ramblee destul de inalte.

vancouver

Rugina din poza de mai sus pusa de @TibiV nu provine din locul pozat. Ea se vede ca s-a scurs de undeva de mai sus. In partea de sus se vede cum apa cu rugina a patruns intre elementele metalice si apoi a picurat mai departe. Urmele de mai jos sunt stropii proveniti de la picurare.

Cauza ruginei poate fi una care nu are legatura cu structura de rezistenta, de exemplu o podina de lucru etc. Sau poate fi si din structura, dar nu apare in poza.

Acolo trebuie mers in sus pe urmele ruginei pentru a gasi cauza. Numai dupa ce cunoastem cauza putem sa tragem o concluzie.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

rocklee

o filmare de la Adisan cu podurile peste RAUL  MURES ..intre branisca si Lesnic... :o :o

https://www.youtube.com/watch?v=ncM94TA1KfQ&ab_channel=Adisan

multumim pentru filmare ...ADISAN... :D