News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

afreddyapp

#4710
^
Nu s-a stabilit deocamdata daca VW a "pacalit" si in Europa.
A pus softul in cauza pentru a putea trece omologarea pt. USA.
Stim ca metodele de testare si omologare in Europa difera de cele in state.Iar cu platitul mai vedem....s-ar putea sa trebuiasca sa plateasca toti producatorii auto,doar nu crezi ca ceilalti or fi "usa de biserica"........

MNU

Nu mai trebuie sa se "stabileasca" daca au pacalit si in Europa. Au recunoscut deja ca au pacalit. Au si dat si toate detaliile asa ca nu mai e nimic de stabilit. Au luat un motor norma Euro 4 si l-au facut "din soft" Euro 5. Asa de simplu.

horatiu.cosma

Uau, ce de discutii aiurea pe metru patrat. VW a recunoscut ca a trisat, vor avea de suportat consecinte, in special cele financiare, punct. Eu astept cu interes sa vad daca va aparea ceva de genul si in Europa.


MNU

Sunt curios, cuvantul "peaj" (cu derivatele: peaje, peajului, peajelor) exista in limba romana?

horatiu.cosma

PEÁJ s. n. 1. vamă la trecere peste un pod, pe un drum de acces într-un oraș sau la acostarea unei nave la un chei. 2. drept de a folosi o cale ferată străină. (< fr. péage)

OIL1

E cam aiurea. Ce face cineva care intra in tara fix in acea perioada si nu avea de unde sa stie ca putea sa-si cumpere cu o zi inainte?

yetiman

paradoxal, dar s-au gandit la asta:

QuotePentru ziua de 01.10.2015, utilizatorii rețelei de drumuri naționale care folosesc infrastructura rutieră pentru care se aplică tariful de utilizare, pot achita rovinieta până cel târziu la ora 24 a zilei de 01.10.2015.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

doua poze de acum doua zile pe o strada din Fagaras...dar nu orice strada , ci chiar in fata spitalului....de asta nu imi plac mie ( in Romania , doar ) , masinile cu garda joasa  :lol:



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

@Adiarc, cand a aparut Loganul toti se plangeau ca e "Ca o barca" din cauza suspensiei moi si a gardei ridicate.....
Eu le spuneam ca e facut pentru ca avem "drumuri in valuri".. 

Se pare ca e bun si pe "mare linistita"   :lol: :lol: :lol:


PS. Consider ca Dacia este o masina decenta pentru cat costa si niciodata nu o sa fiu de acord cu cei care compara o masina noua cu una second.
Desi nu mai am Logan, tin minte cum alergam cu 80 pe DN21 Drajna Slobozia cand era in reabilitare (si era doar terasament, fara asfalt sau macar stabilizat) in timp ce altii mergeau cu 20 la ora (si ma injurau ca le arunc pietre)  O:-) 

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

Cea mai fiabila masina a mea a fost un Logan MCV ,diesel ( aproape 300.000 de km cu piese originale , mai putin consumabile ) , mai fiabil decat multe mărci mult mai scumpe....
am renunțat la Dacia , dupa ce mi s-a mărit familia , din cauza faptului ca sta prost la capitolul siguranta , iar pt mine ( acum ) asta contează cel mai mult.


In alta ordine de idei , reiau apelul meu de desființare a actualului CNADNR....vedem cu toți ce se întâmpla cu A10 , ce nu se întâmpla cu A0 , ocolitoarea Bacăului , Tg,Jiu, centura Bucuresti , A3 C.Turzii-Tg.Mures , etc, etc
Ma întreb din nou.....pt ce mai avem acest CNADNR daca , de fapt nu face nimic ?
-construcția de autostrazi este jalnica...din 2012 incoace , toate procedurile de atribuire durează mai mult , autorizațiile se obțin mult mai greu ,  proiectele sunt mai prost făcute iar investițiile sunt la minimul Ultimilor 10 ani
- am ajuns , pt prima data , sa închidem autostrazi deschise prematur si fara Tm-Lugoj lotul 2 , probabil am fii pe minus anul asta
- deși avem un nr minuscul de km de autostrada , întreținerea lor este jalnica ,fiind aproape absenta
- acest mamut contractează cam orice , deși are 6000 de angajați.

Așadar , de ce nu desființăm cancerul asta si facem o noua structura cu angajări pe baze sănătoase , similare mediului privat , structura care sa se ocupe exclusiv cu constr.de autostrazi si eventual sa lase restul catre MT ?Raspunsul il știm cu toții , dar voi milita tot mai des pt dispariția acestui cancer .
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cricric

Quote from: adiarc on September 30, 2015, 05:23:49 PM
doua poze de acum doua zile pe o strada din Fagaras...dar nu orice strada , ci chiar in fata spitalului....de asta nu imi plac mie ( in Romania , doar ) , masinile cu garda joasa  :lol:
Arata mai rau decat acum 3 saptamani. Sper sa termine anul asta gandacii aia de la Recon&Doje.

dr4qul4

Nu e doar CNADNR. Tot sistemul e bolnav. De asta se dau as greu avizele de mediu, de asta nu exista intabulari  si de asta legile ofera portite.
Acesta este rezultatul actual al 25 de ani in care s-a votat doar "schimbarea" in speranta ca urmatorii vor fi mai buni si mai corecti.

Iar cel care a pus capac a fost un anumit premier care nu a facut decat sa TAIE cheltuielile. Egal, dar fara cap si fara coada.
Pb el s-a gandit ca asa se va curata sistemul de lepre. Doar ca leprele au ramas si cei care mai munceau au plecat.

Pe de alta parte, daca nu ajungeam atat de rau acum, am fi ajuns mai tarziu.
Acum suntem la momentul 0 (barat) si de aici nu putem decat sa o luam in sus.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vasile.baciu

am sanse peste 4 ani cand ma intorc in tara sa ma dau jos de pe autostrada abia la Cluj ?!

pasadia

Nu, in nici un caz. Nici nu cred ca va fi inceputa bucata dintre Surplacu si Mihaesti peste 4 ani de zile.