COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturilor, în calitate de Organism Inermediar pentru Transport au convenit încheierea Contractului de Finanțare nr. 10 în data de 09.08.2018, pentru proiectul Sprijin pentru pregătirea documentației tehnice aferente proiectului de infrastructură rutieră pentru varianta de ocolire Râmnicu-Vâlcea" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020.
Durata proiectului este de 11 de luni, respectiv între data de 01.02.2019 și 31.12.2019 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.
Rezultatele așteptate: Actualizarea Studiului de Fezabilitate, a Proiectului Tehnic, realizarea documentației pentru Autorizația de construire și acordarea de Asistență Tehnică.
Valoarea totală a proiectului este de 7.582.973,13 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contribuția Uniunii Europene din Fondul de Coeziune- 4.801.350,35 lei, 25% contribuția proprie- 1.600.450,12 lei.
CNAIR (http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/sprijin-pentru-preg%C4%83tirea-documenta%C8%9Biei-tehnice-0)
Mizilicuri!
De asta sunt astia in stare...
Nu stiu de ce se tot reiau aceste proiecte care nu vor aduce un castig semnificativ pentru trafic, mai ales in momentul cand va fi gata autostrada. Nici acum nu se poate spune ca exista o gatuire a traficului in zona Rm. Valcea. Cat sa fie MZA-ul?
Ma uitasem mai de mult pe proiect, necesita defrisari serioase pe versantul stang al vaii Oltului (in sensul de curgere) plus consolidari, iar centura revine in DN7 tot intr-o zona din oras. Trece si foarte aproape de un fenomen natural deosebit, piramidele din Valea Stancioiului (La Ciuroaie) - arie protejata.
Pai nu ti-e clar? Aduc castig unor buzunare...
Sa amintim atunci si de isprava din 2017.
Quote from: NGC on May 21, 2015, 08:05:01 AM
[172645] / 17.01.2017: "Servicii de proiectare ,,Revizuire Studiu de Fezabilitate inclusiv documentatii pentru avize, obtinere avize si acorduri, elaborare Proiect Tehnic inclusiv D.T.A.C., Detalii de Executie si Asistenta tehnica pentru obiectivul Varianta de ocolire Ramnicu Valcea"
Depunere oferte: 15.03.2017 21.03.2017 28.03.2017
Oferte deschise in 28.03.2017: 5 oferte (http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=7.msg157035#msg157035)
Stadiu actual licitatie: Anulata in 25.07.2017
Valoare estimata: 6.116.698,19 RON fara TVA
Valoare atribuire: -
^
Si aici ne pregatesc o "surpriza", dar vor avea parte de aceeasi problema cu respingerea documentatiei de atribuire. :lol:
Le numarati Domnu' Sova si pe astea sau nu? ;)
^
Sunt sigur ca am scris undeva saptamanile trecute ca vrabiutele ziceau ca urmeaza (iminent) o "surpriza" legata de VO Ramnicu Valcea, dar nu gasesc mesajul.
Astazi a fost lansata licitatia "Actualizare a studiului initial inclusiv documentatii pentru avize, obtinere avize si acorduri, elaborare Proiect tehnic inclusiv DTAC, Detalii de Executie si Asistenta Tehnica pentru obiectivul Varianta de ocolire Ramnicu Valcea".
Valoare estimata: 6,116,698.19 RON fara TVA
Durata contractului: 32 luni
Fonduri: POIM
Termen depunere oferte: 05.02.2019
Ceea ce era de observat este ca este aceeasi valoare estimata ca si la licitatia precedenta lansata in 17.01.2017, dar ca le-a luat 23 de luni sa relanseze licitatia !!!
Au facut totusi ceva deosebit, pentru ca au schimbat numele achizitiei. :lol: :lol: :lol:
^ Centura Ramnicu Valcea - licitatie actualizare SF.
Aveti mai jos atasate caietul de sarcini si cele doua anexe la CS.
Anunt de participare: [CN1007627 (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100036585)] Actualizare a studiului initial inclusiv documentatii pentru avize, obtinere avize si acorduri, elaborare Proiect tehnic inclusiv DTAC, Detalii de Executie si Asistenta Tehnica pentru obiectivul Varianta de ocolire Ramnicu Valcea
Data publicare: 19.12.2018 21:16
Valoarea totala estimata: 6.116.698 lei
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 05.02.2019 15:00
sper sa fie gata aceasta varianta ocolitoare VO Ramnicu Valcea mai devreme de inaugurarea PiSi...
-topografia terenului nu prea ajuta de loc
-mai e acolo si calea ferata Valcea-Valcele....
are cineva ceva planse sau idei pe unde o sa treaca?
^^ Rm. Valcea - doar cu o pagina in urma a postat Ionuț caietul de sarcini. Deloc nu sunteti atenti... :)
Studiul initial are niște planșe care se găsesc într-o postare mai veche a lui NGC (http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=7.msg145656;topicseen#msg145656), de la lansarea licitației din 2017 care s-a anulat.
Ofertele pentru "Actualizare a studiului initial inclusiv documentatii pentru avize, obtinere avize si acorduri, elaborare Proiect tehnic inclusiv DTAC, Detalii de Executie si Asistenta Tehnica pentru obiectivul Varianta de ocolire Ramnicu Valcea":
6.116.698,19 RON fara TVA Valoare estimata
1. ? RON fara TVA SEARCH CORPORATION
2. ? RON fara TVA EUROCERAD INTERNATIONAL
3. ? RON fara TVA INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL
4. ? RON fara TVA Asocierea SC IRIMAT CONS SRL - SC TPF INGINERIE SRL
Vad ca termenul actual de evaluare a ofertelor este 20.06.2019. Am pierdut sirul amanarilor pe faza de evaluare... ofertele au fost deschise in 20.02.2019.
Nu au fost amanari.
Stadiul licitatiei este "Deliberare - Selectie castigator: 29.07.2019 12:07".
Licitatia pentru proiectare a fost atribuita catre SEARCH CORPORATION.
Valoare contract 3.832.075 RON
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100094084
Înțeleg că există deja o variantă de traseu agreată între Search și DRDP Craiova ce a fost trimisă spre avizare și la CNAIR care pornește din DN7 cam pe aici (https://www.google.com/maps/@45.2118423,24.3625725,3a,60y,161.96h,80.53t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAZ83cLaqsN9-_YCAkHlT4Q!2e0!7i13312!8i6656) (centrul expozițional inutil al lui Udrea), apoi trece Oltul și merge pe lângă DJ 703L/F (în zona lacului Rm.Vâlcea chiar se suprapune pe o secțiune pe DJ) și se termină la actuala intersecție dintre DN7 și DN67, unde va fi un giratoriu.
Update pentru traseu, se pare că cei din CNAIR vor o variantă mai ieftină prin care să nu fie necesară traversarea Oltului. Astfel, se dorește pornirea din actuala centură Călimănești-Căciulata din ceva intersecția de aici (https://www.google.com/maps/@45.2433665,24.3499387,19.15z), apoi paralel și lipit de calea ferată prin curțile oamenilor. Problema e că primăria Jiblea nu dă avizul pentru traseu, așa că încă e în aer traseul final.
Chiar sunt curios ce traseu vor sa aleaga. Eu nu vad pe unde pot strecura centura. Parca vad ca vor folosi DJ-ul existent (703L)
^^Din punctul meu de vedere idea nu e chiar rea sa plece direct din Centura Calimanesti.
Asa venind dinspre Sibiu nu mai ai treaba cu nicio localitate in care sa stai in coloana pana la Pitesti. La fel si invers.
Dar sa vedem ce se decide in final.
https://www.gazetavalceana.ro/eveniment/video-varianta-de-ocolitre-a-orasului-ramnicu-valcea-drumul-va-costa-53-de-milioane-de-euro/
Din cate inteleg din declaratia presedintelui CJ Valcea, ei vor sa faca pod peste Olt la Seaca(destul de costisitor si de durata..). Cel mai bine ar fi sa faca cu intepare directa in centura Calimanestiului(sau sunt costurile prea mari pentru expropieri?!)
Sa ajungem mai aproape de alegeri si de la pod peste Olt o sa ajungem la hub de teleportare, ca din vorbe nu deranjeaza pe nimeni.
Pod peste Olt se justifica pentru ca in 10 ani traficul o sa fie cel putin la jumatate din cauza existenta PISI 3!
:puke:
Voicu :)...lasa omu sa faca centura...ca dor nul doare gura..
Era necesara centura acum 15 ani daca se facea...dar e buna si acum....
Daca se va face...si DN 73..da ca nu greșesc... :|...
" CONTRACT DE SERVICII ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE NR. 148 /04.10.2019 IN DERULARE, CU ORDIN DE INCEPERE ACTIVITATI EMIS IN DATA DE 16.12.2019 – PRESTATOR SC SEARCH CORPORATION SRL. IN DERULARE.
A FOST FINALIZATA ETAPA DE ANALIZA A ALTERNATIVELOR DE TRASEU, VALOAREA CONTRACT PROIECTARE: 3,832,075.75 LEI FARA TVA. IN DATA DE 19.06.2020 A FOST
AVIZAT STUDIUL DE FEZABILIATE - ETAPA ANALIZA ALTERNATIVELOR DE TRASEU" -sursa site CNAIR
Aveti idee unde se poate vizualiza studiul de fezabilitate?
https://www.stiripesurse.ro/pasi-noi-spre-realizarea-centurii-de-ocolire-a-municipiului-ramnicu-valcea_1493135.html ...pasi inapoi
Președintele Consiliului Județean Vâlcea, Constantin Rădulescu, a anunțat azi că se fac noi pași pentru realizarea Variantei de ocolire a Municipiului Râmnicu Vâlcea. El susține că se fac demersurile legale pentru emiterea de către Consiliul Județean a certificatului de urbanism necesar.
"În urmă cu ceva timp, anunțam o intenție lăudabilă și foarte bună, a CNAIR, pentru vâlceni: varianta ocolitoare a municipului Râmnicu Vâlcea.
Pentru ca acest proiect să poată fi realizat, Consiliul Județean Vâlcea trebuie să facă demersuri legale și să emită certificat de urbanism.
Pentru că această variantă ocolitoare nu trece pe deasupra localităților, ci trece prin Budești, Râmnicu Vâlcea, Dăești și Călimănești, am emis o documentație în așa fel încât CNAIR să înțeleagă și să rezolve problemele ridicate de către unitățile administrativ teritoriale, să nu afecteze proprietăți private și toate UAT-urile să fie mulțumite.
Cred în acest proiect și, tocmai de aceea, solicităm Companiei Naționale a Infrastructurii Rutiere să analizeze mai bine acest proiect și să vină cu o propunere care să țină cont de toate solicitările UAT-urilor.", susține Constantin Rădulescu.
Ramanem blocati in trafic in continuare pana la facerea centurii. De la Budesti pana la Bujoreni mereu e trafic infernal.
Sa vedem ce varianta de traseu aleg, ce case sau terenuri mai ocolesc in functie de interesele locale...
Din raspunsul CNAIR...
Traseul obiectivului de investiție ,,Varianta de ocolire Râmnicu Vâlcea" pentru care a fost solicitat Certificatul de urbanism, a fost avizat în baza Studiului privind Alternativele de traseu și a Analizei Multicriteriale elaborate de SEARCH CORPORATION SRL - prestatorul serviciilor de proiectare în cadrul contractului ,,Servicii de proiectare Actualizare a studiului inițial inclusiv documentații pentru avize, obținere avize și acorduri, elaborare Proiect Tehnic inclusiv D.T.A.C., Detalii de Execuție și Asistență tehnică pentru obiectivul Varianta de ocolire Râmnicu Vâlcea". Aceste documentații au fost întocmite în conformitate cu cerințele caietului de sarcini și cu prevederile HG 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fondurile publice.
Beneficiarul DRDP Craiova, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini, a pus la dispoziție punctele de început și de sfârșit ale traseului, urmând ca Prestatorul să reanalizeze un traseu care să unească aceste două puncte. La nivel de analiză multicriterială, traseele alternativelor de traseu sunt susținute de date culese din teren, Prestatorul recomandând și susținând argumentat tehnico-economic varianta de traseu optimă. La alegerea alternativelor de traseu, Prestatorul a ținut cont de realizarea conexiunii la rețeaua de infrastructură majoră de la începutul și sfârșitul traseului.
Prestatorul este pe deplin responsabil pentru obținerea în numele Beneficiarului a tuturor avizelor, acordurilor, permiselor, aprobărilor și autorizațiilor prevăzute de legislația română în vigoare sau alte asemenea solicitate de către autorități și instituții implicate.
Pentru a nu exista nici un impediment în implementarea Proiectului în baza variantei optime selectate, prestatorul SC SEARCH CORPORATION SRL a transmis adrese și a stabilit întâlniri cu autoritățile locale, solicitând sprijinul în vederea facilitării accesului la terenuri pentru executarea de foraje/sondaje. De asemenea, proiectantul a solicitat M.T.I.C. și A.B.A. Olt studiile pentru zone de hazard și risc la alunecări de teren, seism și inundații. Prestatorul a transmis adrese către emitenții de avize/acorduri pentru identificarea eventualelor restricții/condiții ce trebuie respectate în culoarul variantelor analizate și pentru ca proiectul să fie corelat cu lucrările existente/proiectate.
Prestatorul SEARCH CORPORATION SRL a ținut legătura permanent cu DRDP Craiova, atunci când a fost cazul efectuându-se deplasări în teren la care au participat reprezentanți din partea D.R.D.P. Craiova, S.D.N. Rm. Vâlcea, a proiectantului SEARCH Corporation SRL, precum și autorități locale (Consiliul Județean Vâlcea, primării) procedându-se la vizualizarea traseelor, discutându-se avantajele și dezavantajele acestora, proiectantul demonstrând avantajele din punct de vedere tehnic pentru varianta avizată.
Varianta de traseu a fost aprobată de CTE-DRDP Craiova și CTE-CNAIR SA cu prezentarea datelor tehnico-economice și îndeplinirea criteriilor din caietul de sarcini și contractul de prestări servicii aflat în derulare.
Având în vedere Certificatul de Urbanism nr. 12/10.054 din 06.08.2020 emis de Consiliul Județean Vâlcea în scopul prestării de servicii pentru obiectivul Varianta de ocolire Rm. Vâlcea, care specifică faptul că ,,nu poate fi utilizat în scopul declarat", în prezent se efectuează demersuri pentru deblocarea și continuarea derulării acestui proiect.
Conform aprobărilor existente în momentul de față, traseul Variantei de ocolire Rm. Vâlcea se desfășoară doar pe malul stâng al râului Olt, singura traversare a râului fiind la finalul variantei de ocolire, pentru racordarea în DN 7 la km 188+500. De asemenea, nu se va interveni asupra DJ 703L în vederea extinderii acestuia la 4 benzi. Având în vedere declivitățile de peste 4%, pe unele sectoare ale variantei aprobate se vor proiecta benzi suplimentare pentru vehicule lente.
Durata activităților de actualizare studiu inițial, elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Execuție, efectuare audit de siguranță rutieră – stadiul 1 și stadiul 2, avizare în CTE restrâns pentru semnalizare și marcaje, obținere avize/acorduri solicitate prin Certificatul de urbanism, avizarea unei soluții finale de către CTE-CNAIR, obținere Autorizație de Construire, activități care urmează a se desfășura după deblocarea situației actuale (aviz nefavorabil al Primăriei Orașului Călimănești), este estimată în prezent la 12 luni.
Raspuns Primaria Daesti
"Traseul pentru varianta de ocolire a Municipiului Ramnicu Valcea propus de catre C.N.A.I.R. a primit aviz negativ din partea U.A.T. Daesti, iar in urma discutiilor purtate cu reprezentantii C.N.A.l.R., C.J Valcea i Prefectura Valcea s-a convenit ca initiatorul proiectului sa vina cu o noua propunere care sa afecteze cat mai putine proprietati si care sa creeze cat mai putin disconfort. Pana Ia aceasta ora nu am primit niciun document in acest sens.
In urma discutiilor avute cu cetatenii, individual precum si la intalnirea din sala mare a Caminului Cultural Fedelesoiu, a fost agreata varianta pe la est de satul Fedelesoiu, de la intrare in sat, punct "Muscel" pana in pasunea Sanbotin-Capul Piscului si nu varianta propusa de C.N.A.I.R. pe malul Oltului care sa traverseze pe un viaduct satul Fedelesoiu prin punctul "Pod Stanescu". "
https://arenavalceana.ro/asa-zisa-actualizare-sf-ului-pentru-centura-ocolitoare-ramnicului-o-hotie-mizerabila/
Stadiu CNAIR:
C.J. VALCEA A EMIS UN NOU CERTIFICAT DE URBANISM, NR. 70/16141/23.11.2020, CARE SPECIFICA FAPTUL CA "NU POATE FI UTILIZAT IN SCOPUL DECLARAT"
URMARE A AVIZULUI NEFAVORABIL AL PRIMARULUI COMUNEI DAESTI.
DOCUMENT DE AVIZARE CTE-DRDP CRAIOVA NR. 3/20.01.2021 - STUDIUL ALTERNATIVELOR DE TRASEU IN ZONA LOCALITATII FEDELESOIU, COMUNA DAESTI -
ETAPA 5. DOCUMENTATIA TEHNICA A FOST INAINTATA LA CJ VALCEA CARE A EMIS CERTIFICATUL DE URBANISM NR. 05/19899/26.01.2021 CARE "NU POATE FI
UTILIZAT IN SCOPUL DECLARAT" URMARE A AVIZULUI NEFAVORABIL AL PRIMARULUI COMUNEI DAESTI.
S-A EMIS ORDIN DE SISTARE DIN DATA DE 29.01.2021. AU FOST INITIATE DEMERSURI IN VEDEREA ADRESARII INSTANTELOR JUDECATORESTI COMPETENTE
PENTRU CHEMARE IN JUDECATA A C.J. VALCEA SI A REPREZENTANTULUI UAT DAESTI.
https://www.ramnicuvalceaweek.ro/avem-traseul-final-al-centurii-ramnicului-in-lungime-de-18-km/
CNAIR a definitivat traseul final al centurii de est a Râmnicului, in lungime de 18 km, centura care va uni comuna Budești de Călimănești in punctul Seaca.
Astfel potrivit CNAIR, șoseaua de centură pleacă din zona Peco Boromir, unde la finalul lunii iulie va începe amenajarea unui sens giratoriu.
Centura va porni în dreapta spre deal, va merge pe sub dealul Goranu, până la Malul Alb. Acolo se va suprapune pentru aproximativ 3 km cu drumul județean, până la Fedeleșoiu.
Traseul se muta pe malul Oltului, pe lângă schit, apoi virează înaintea islazului spre dreapta. De acolo va urca pe dealuri, ocolind la est comuna Dăești, urmând că după ce trece de comuna, centura sa vireze spre stânga, trecând râul Olt, cu un pod nou, la Seacă, in dreptul Centrului Expozițional. -nu se mai uneste efectiv cu centura Calimanestiului
Traseul măsoară 18 km lungime și este prevăzut cu două benzi.
Motivația pentru faptul că va avea doar două benzi rezidă în faptul că în următorii 5 ani va exista autostrada in zona care va prelua tot traficul greu pe axa București – Sibiu.
Noroc ca exista motivatie de ce vor fi "doar două benzi"
Daca nu era motivatie, probabil faceau ca smecherii de la Galati, cu pana la o banda pe sens!
Ce texte, ce comunicate!
Mai la obiect:
Acum tot prin E se recomanda da mergi. E bun drumul pe acolo?
(https://i.imgur.com/P55t79x.png)
Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)
E bun, am fost recent. Mici portiuni ce necesita atentie in rest mergi blana.
S a solutionat dosarul 2416/90/2021 dupa 1 an de zile , speram sa nu fie recurs..
04.02.2022
Ora estimata: 08:30
Complet: Complet amanare pronuntare
Tip solutie: Admite cererea
Solutia pe scurt: Admite excepţia lipsei calităţii procesuale pasive a pârâtei Primăria Comunei Dăeşti – prin primar si respinge cererea formulată de reclamantă în contradictoriu cu această pârâtă ca fiind formulată împotriva unei persoane fără calitate procesuală pasivă. Respinge excepţia lipsei calităţii procesuale pasive a pârâtei U.A.T. Comuna Dăeşti – prin primar si excepţia inadmisibilităţii, invocate de pârâta U.A.T. Comuna Dăeşti – prin primar si intervenientul voluntar accesoriu în favoarea pârâtei Asociaţia Declic. Admite cererea de chemare în judecată, astfel cum a fost precizată, formulată de reclamanta COMPANIA NAŢIONALĂ de ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. prin Direcţia Regională Drumuri si Poduri Craiova, cu sediul în Craiova, str. Calea Severinului, nr. 95, jud. Dolj, în contradictoriu cu pârâta U.A.T. Comuna Dăeşti – prin primar. Anulează avizul nefavorabil nr. 318 din 21.01.2021 pentru eliberarea certificatului de urbanism având ca obiect ,,Actualizarea studiului iniţial, inclusiv documentaţii avize, obţinere avize si acorduri, elaborare proiect tehnic, inclusiv DTAC, detalii de execuţie si asistenţă tehnică pentru obiectivul Varianta de Ocolire a mun. Rm. Vâlcea" Obligă pârâta U.A.T. Comuna Dăeşti – prin primar să emită avizul favorabil pentru ,,Actualizarea studiului iniţial, inclusiv documentaţii avize, obţinere avize si acorduri, elaborare proiect tehnic, inclusiv DTAC, detalii de execuţie si asistenţă tehnică pentru obiectivul Varianta de Ocolire a mun. Rm. Vâlcea". Respinge cererea de intervenţie voluntară accesorie formulată de intervenientul accesoriu voluntar Asociaţia Declic. Cu drept de recurs în termen de 15 zile de la comunicare, cererea de recurs urmând a fi depusă, în cazul exercitării căii de atac, la Tribunalul Vâlcea. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin grefa instanţei la data de 04.02.2022.
Document: Hotarâre 125/2022 04.02.2022
^Ceva vesti aici? Au facut recurs?
Mi se pare unul din cele mai importante proiecte la nivel local, long overdue, mai ales ca, in cel mai optimist scenariu, nu cred ca vom circula pe PiSi3 mai devreme de 2028-2029.
Momentan nu sunt informatii despre recurs sau despre emiterea unui certificat de urbanism de catre com Daesti si CJ Valcea pentru aceasta sectiune si ulterior autorizatia de construire si efectiv sa se apuce de lucru.. Poate in urmatoarea sedinta de consiliu... Proiectul teoretic se finalizeaza in 31.12.2022, probabil urmeaza un act aditional de prelungire cu inca 1 an cel putin si fazarea acestuia...
Oare cum se recupereaza intarzierile si cine e vinovat?!
DJ 703L se intersecteaza cu DJ 703F in comun Daesti...
Dar a aparut un certificat de urbanism in 07.03.2022 pentru sectiunea ''Modernizare DJ 703F Râmnicu Vâlcea –Fedeleșoiu – Runcu – Valea Babei –Limită județ Argeș" un drum de 17,5 km propus spre modernizare prin Programul Anghel Saligny, varianta prin care se poate ajunge in 9km de la Valea Babei in judetul Arges la Tigveni... Drumul este anevoios momentan.
Vin eu cu un mic update aici. Se pare ca avem data sedintei pentru recurs la Curtea de Apel Pitesti:
QuoteŞedinţe
05.10.2022
Ora estimata: 08:30
Complet: C5
Sursa (https://portal.just.ro/46/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=9000000000105352&id_inst=46#%C5%9Eedin%C5%A3e)
Acum sa vedem cat dureaza, cate amanari vor fi si cand vom avea o concluzie si aici... Oricum, mai dureaza pana avem PT si licitatie, plus ca ii avem pe cei de la Search aici pe contract... Sper sa il duca pana la capat si sa avem in sfarsit o varianta de ocolire la Valcea.
La modul optimist, ar trebui sa avem asa:
- Sentinta pronuntata undeva la inceput de 2023;
- PT si licitatie lansata undeva la inceput de 2024;
- Castigatori (in cel mai bun caz) undeva la sfarsit de 2024, inceput de 2025;
- Constructia 2-3 ani de zile, deci termen de finalizare: 2027-2028.
La cum se misca lucrurile insa, cred ca sunt sanse mai mari sa avem autostrada gata inainte sa avem centura la Valcea. Asta desigur, presupunand ca lucrurile merg bine pe PiSi 3 si nu avem surprize, ceea ce e oricand o posibilitate.
Se pare ca avem deja sentita:
QuoteSolutia pe scurt: Admite excepţia tardivităţii.Respinge recursul formulat de recurenta - pârâtă UAT Comuna Dăeşti ca tardiv. Respinge ca neavenit recursul formulat de intervenientă. Definitivă. Pronunţată în condiţiile art.402 teza finală Cod procedură civilă.
Document: Hotarâre 877/2022 05.10.2022
Eu nu vorbesc legaleza, dar inteleg ca au respins definitiv recursul Primariei Daesti. Presupun ca nu mai au o alta cale de atac si se poate emite certificatul de urbanism in sfarsit.
Am pus pe google maps traseul centurii din dreptul Vâlcii
https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=1Z3qOYl-y7vNBIw2fvXgQGDPWHKMILfg&ll=45.10126039265951%2C24.394036299999982&z=13
Sunt eu nebun, sunt centura respectiva nu se varsa inapoi in DN7?!?
Asta desi ar fi loc sa faca o asemenea racordare, in zona barajului, cu pretul a cateva case, nu inteleg de ce nu au avut proiectantii putin mai mult curaj? Culmea e ca au indreptat mult traseul fata de prima schita a proiectului de acum cativa ani, probabil cu pretul unor viaducte si consolidari serioase prin dealuri. Deci de ce s-au zgarcit fix pe ultimul km?
DJ704F, desi are un traseu foarte frumos pe langa Olt, si e o alternativa buna cand e blocat DN7, nu poate sustine traficul de tiruri de pe valea Oltului. Si nu exista drum intermediar care sa te verse inapoi in DN7 tocmai pana la centura Calimanesti, si asta dupa ce treci prin cateva sate. Sub forma asta centura este total inutila pentru traficul greu, si mai rau incurca traficul usor de tranzit... ???
Se poate iesi mai devreme in DN7, la Gura Vaii..
Eu de aici l-am mai folosit (am prins ceva accidente)
Dar clar nu e drum pentru trafic greu.
Se lucreaza la doua drumuri peste deal de la Berislăvești spre Judetul Arges, 703G e terminat pana la granita cu judetul Arges,celălat 7D de la Perișani, cu variantele astea se poate merge direct spre Curtea de Argeș.
Am desenat centura completă.
Alb este drumul comun.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1WXiNpUr3smthII6JN3ObjoPB-q0XVuw&usp=sharing
A publicat in sfarsit CJ Valcea certificatul de urbanism in 29.03.2023. Acum sa vedem in ce forma a fost actualizat dupa tergiversarea cu Daesti si cat ne va ajuta...
Intarzierea cu siguranta nu, existand si riscul pierderii finantarii nerambursabile...
"Actualizare a studiului inițial inclusiv documentații pentru avize, obținere avize și acorduri, elaborare Proiect
Tehnic inclusiv DTAC, Detalii de Execuție și Asistență Tehnică pentru obiectivul ''Varianta de Ocolire Râmnicu Vâlcea'', inclusiv rețele de utilități din culoarul investiției"
Update.
Nu inteleg daca s-a renuntat complet la CONTRACTUL DE SERVICII DE PROIECTARE ACTUALIZARE A STUDIULUI INITIAL INCLUSIV DOCUMENTATII PENTRU AVIZE,OBTINERE AVIZE SI ACORDURI, ELABORARE PT, INCLUSIV DTAC..PENTRU OBIECTIVUL DE VARIANTA DE OCOLIRE A RM VALCEA nr 148/04.10.2019 prin contractul de finantare finantat prin POIM- SMIS 123462 in val de 4.8 mil lei? sau pornesc de la varianta de traseu aleasa anterior? Probabil vom vedea cand vor publica achizitia pe SEAP...
https://voceavalcii.ro/actualitate/drumul-judetean-care-face-legatura-intre-ramnicu-valcea-si-statiunea-calimanesti-va-fi-modernizat-prin-programul-anghel-saligny/
Mini-centura ocolitoare a municipiului Râmnicu Vâlcea ( DJ 703 L), drum care pleacă din staţiunea Călimăneşti şi traversează comuna Dăeşti, va fi modernizată printr-un proiect cu fonduri din Programul Naţional de Investiţii ,,Anghel Saligny" în valoare de circa 8,6 milioane de euro, au informat, miercuri, reprezentanţii Consiliului Judeţean (CJ) Vâlcea.
,,Am semnat astăzi (miercuri – n.r.), la Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, contractul de finanțare privind modernizarea drumului județean 703 L.
Este vorba despre mini-centura ocolitoare a Râmnicului, drum care porneşte din orașul Călimănești – Jiblea Veche (DJ 703G) și se continuă pe teritoriul comunei Dăești, până în satul Fedeleșoiu, la intersecția cu DJ 703F/"
Valoarea totală a proiectului este de 42.371.652,33 lei (cca 8,6 milioane euro).
Prin proiect, pe lângă asfaltarea celor cca 12 km cât măsoară drumul, se vor reabilita și podurile aflate pe traseu, se vor amenaja podețe de acces către proprietăți, rigole betonate și altele, astfel încât să avem un drum modern, de la un capăt la altul.
Urmează procedura de licitație, apoi proiectarea și execuția lucrărilor, termenul de finalizare a proiectului fiind de 24 de luni.
Cred ca e un proiect separat. Proiectul centurii se termina dupa Daesti. Acolo trece Oltul si intra din nou in DN7.
A pus colegul mai sus traseul centurii.
Quote from: contraption on December 29, 2022, 09:15:19 AMAm desenat centura completă.
Alb este drumul comun.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1WXiNpUr3smthII6JN3ObjoPB-q0XVuw&usp=sharing
Știu că presa trebuie luată cu rezerve, dar am citit asta. Eu zic că nu e bine.
https://adevarul.ro/stiri-locale/ramnicu-valcea/35-milioanekm-pentru-modernizarea-unei-variante-2279516.html
Pe site ul/harta cnair
S-A SOLICITAT PROIECTANTULUI DEPUNEREA UNEI NOI CERERI PENTRU OBTINEREA CERTIFICATULUI DE URBANISM DE LA CONSILIUL JUDETEAN VALCEA. A FOST OBTINUT CERTIFICATUL DE URBANISM NR. 3/4468/29.03.2023. A FOST EMIS ORDIN DE RELUARE A SERVICIILOR DE PROIECTARE INCEPAND CU 06.06.2023. ORDIN DE SISTARE A PRESTARII SERVICIILOR DIN 23.06.2023.
Încep lucrările de modernizare a mini-centurii ocolitoare a Râmnicului
Un nou drum va fi reabilitata și modernizat de Consiliul Județean Vâlcea, numai că acesta este extrem de important pentru decongestionarea traficului de pe DN 7. După cum bine se știe, pe acest drum național sunt la ordinea zilei blocajele rutiere, iar nervii șoferilor sunt greu puși la încercare. Iată însă că președintele CJ Vâlcea, Constantin Rădulescu, a luat decizia de a moderniza DJ 703 L, pe porțiunea Călimănești – Râmnicu Vâlcea. Adică va ceea o variantă optimă de ocolire a DN 7. Contractul de proiectare și execuție a lucrărilor a fost semnat azi, 19 februarie 2024.
"Drumul, în lungime de cca 12 km, porneşte din orașul Călimănești – Jiblea Veche (DJ 703G) și se continuă pe teritoriul comunei Dăești, până în satul Fedeleșoiu, la intersecția cu DJ 703F.
Valoarea contractului de proiectare și execuție a lucrărilor este de 32.876.211,41 lei (cca 6,6 milioane euro), finanțarea fiind asigurată prin PNI ,,Anghel Saligny" și din buget local. Trei luni va dura proiectarea și 24 de luni execuția lucrărilor.
Prin proiect, pe lângă asfaltarea platformei drumului, se vor reabilita cele 7 poduri aflate pe traseu, se vor amenaja podețe de acces către proprietăți, rigole betonate și altele, astfel încât să avem un drum modern, de la un capăt la altul.
Îi urez spor la treabă constructorului, iar vâlcenilor din această zonă le cerem scuze anticipat pentru disconfortul creat de execuția lucrărilor" – a declarat președintele Consiliului Județean Vâlcea, Constantin Rădulescu.
seintamplainvalcea.ro (https://seintamplainvalcea.ro/2024/02/19/video-incep-lucrarile-de-modernizare-a-mini-centurii-ocolitoare-a-ramnicului/)
Google Maps (https://www.google.ro/maps/dir/45.148039,24.3973372/45.2378377,24.3646244/@45.1756412,24.2915248,11.75z/am=t/data=!4m9!4m8!1m0!1m1!4e1!3e0!6m3!1i0!2i0!3i0?entry=ttu)
^
Să menționăm constructorul: Asocierea Panadria/En Electric Proiect Office. Lider de contract e Panadria, cu sediul în Găneasa, Olt. Sursa (https://www.timpuldevalcea.net/66-milioane-de-euro-pentru-12-km-din-dj-703l/).
Waze alege des traseul ăsta, sper ca lucrările să nu dureze o veșnicie. E singura alternativă la nebunia de pe DN7.
Quote from: Andrew on July 27, 2023, 12:18:18 PMPe site ul/harta cnair
S-A SOLICITAT PROIECTANTULUI DEPUNEREA UNEI NOI CERERI PENTRU OBTINEREA CERTIFICATULUI DE URBANISM DE LA CONSILIUL JUDETEAN VALCEA. A FOST OBTINUT CERTIFICATUL DE URBANISM NR. 3/4468/29.03.2023. A FOST EMIS ORDIN DE RELUARE A SERVICIILOR DE PROIECTARE INCEPAND CU 06.06.2023. ORDIN DE SISTARE A PRESTARII SERVICIILOR DIN 23.06.2023.
S-AU INITIAT DEMERSURI PENTRU SEMNARE ACT ADITIONAL PRIVIND SUPLIMENTAREA VALORII CONTRACTULUI, APLICAREA PREVEDERILOR O.U.G. NR. 64/2022 SI PRELUNGIREA DURATEI DE PRESTARE A SERVICIILOR. CONFORM CALENDARULUI ESTIMAT DE DERULARE A CONTRACTULUI, H.G. DE APROBARE INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI SE ESTIMEAZĂ A FI OBȚINUT IN LUNA IUNIE 2024. A FOST SEMNAT ACTUL ADIȚIONAL NR. 4 /16.11.2023 PRIVIND INCETAREA CONTRACTULUI DE FINANTARE NR. 10 /09.08.2018 AFERENT PROIECTULUI VARIANTA DE OCOLIRE RAMNICU VALCEA. A FOST SEMNAT ACTUL ADITIONAL NR. 5/01.04.2024 AVAND CA OBIECT MODIFICAREA SURSEI DE FINANTARE - TITLUL 56 PROGRAM TRANSPORT 2021-2027.