Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GDPR


NGC

Am mai spus mai demult asta. Atat in SEAP cat si in SICAP, de multi ori anunturile de atribuire se publica cu "intarziere". Am pus in ghilimele pentru ca de fapt exista un termen legal si nu se obosesc sa puna imediat anuntul. Sau poate vor sa mentina suspansul. :lol:

Ionut

Nu cred ca Bleotu a mintit... Nu ar avea de ce. Probabil e doar delay pana pun și în SICAP.

GDPR

Sa zicem ca ar fi asa si contractul ar fi fost semnat la inceputul lunii. Durata de executie tot nu se potriveste cu perioada de desfasurare a campionatului.

Ionut


paulmare

pe 14 iunie 20 20 e primul meci
sunt mai putin de 15 luni deja
nici stadioanele de antrenament - nu vor fi gata nici unul pana atunci - poate se duc sa se antreneze la chiajna sau voluntari

Dan_s

QuoteCompania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că luni, 25 martie 2019, ora 15, a fost termenul limită de depunere a ofertelor pentru proiectul Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București (proiectare şi execuţie).

La licitaţia deschisă au depus oferte, în vederea atribuirii contractului sectorial de Proiectare şi Execuție, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București, următorii operatori economici:

Asocierea SC ARCADA COMPANY SA – SC ISPCF SA – DB ENGINEERING & CONSULTING GMBH, PORR CONSTRUCT SRL și MAPA INŞAAT VE TICARET A.Ş.

Valoarea totală estimată a contractului, care are o durată de 14 luni (2 luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie), este de 420.113.085 lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri de Coeziune şi Buget de Stat, aferente cadrului financiar 2014-2020.

Obiectul contractului ,,Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti" Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București,are drept scop asigurarea unei legături directe între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, 3 podete, instalaţie de centralizare electronică şi o statie de călători la terminalul T1.

Sursa realitateafinanciara.net


Ionut

Iar turci?!? Sper sa ia Porr contractul. Ar putea sa se sincronizeze mai bine. Oricum, ma asteptam sa se depună mai multe oferte.

cristi5

Cred ca "Sa nu ne Facem de Rusine in Fata Strainilor" (fudulia nationala) va ajuta aici. Sper ca putem inmulti viteza obisnuita de atribuire, exproprieri, rezolvat AC, etc, cu un factor gen 2-3. AM avem, probabil cu acelasi stimulent.

Alte circumstante care de obicei ajutau erau vizitele Tovarasului. Dar acum nici daca s-ar duce daddy la MT sau pe vreun santier nu s-ar intampla mare lucru. Dar daca (de ex) "ajung ungurii la granita inaintea noastra" atunci sa vezi hei-rup. Hop si noi cu un ciot de 2 km.

Totusi... viaduct peste DN1 si statie pe estacada intr-un an.... Hmmm.

nenea_hartia

@Ionut: ba eu sper să ia turcii, să tărăgăneze vreun an, să abandoneze, să treacă 20 20 (eventual să treacă și ăia care au propus tâmpenia  O:-)) și să se refacă proiectul cum trebuie, gândit pentru viitor, nu ca o improvizație pentru 2 meciuri de fotbal.
Am mai spus, e tragic că am ajuns să sper ca ceva să nu se facă...

LittleWanderer

Salutare,

Nu stiu daca are legatura cu reabilitarea caii ferate, dar am vazut ceva lucrari, de o bucata de vreme, la calea ferata in zona Chitila (inspre Mogosoaia-Aeroport):



De asemenea, am observat ca de cateva luni bune, Porr isi construieste o organizare de santier destul de serioasa in zona Chitilei (din nou, nu stiu daca sunt corelate cele doua):



Imi cer scuze pentru calitatea pozelor.

TibiV

Are mare legatura..
Uite imaginea din StreetView:

Este racordul dinspre M700 care subtraverseaza pachetul M1000 si pleaca spre Gara de Nord.
Fata de poza StreetView, in pozele tale se vede ca au scos sinele si traversele si lucreaza la refacerea prismei de piatra sparta.
Deci e de bine...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Este vorba de Reparatie linie 301Y Post Rudeni– Post Colentina km 0 + 000–1+220, linia 301L Post Giulesti – Post Colentina km 9 + 000–km 9 + 276 si linia 301 K Colentina – Mogosoaia km 1+800-4+900, lucrare atribuita catre Wiebe Romania la data de 29 ianuarie.

TibiV

Cand ai timp, poate marchezi pe harta GM liniile astea - sau macar "posturile".
Mersi.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)