Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

vladb

NU. Si asta vine sa confirme inca o data ca natura problemei este locala si nu este influentata de mai deloc de traficul de tranzit. Ca sa iti faci o idee: Florestiul are app. 25.000 de locuitori (cea mai mare comuna din tara dupa ultimul recensamant) cu "acte in regula", dar defapt numarul acestora este peste 30.000, deoarece multi prefera sa isi pastreze buletine de Cluj sau de alte localitati pentru diferite facilitati: acces la servicii educationale (cresa, gradi, gimnaziu, liceu) in orasul in care lucrezi, etc. Poate ca acest numar nu pare mare foarte mare, dar 95% din acestia lucreaza in Cluj, Florestiul fiind un veritabil "cartier dormitor".

In ceea ce priveste relatia cluj - zalau:
1. Pe DN se face prin comuna Baciu pe DN1F
2. Pe autostrada se face:
    2.1. Momentan din directia Turda - pana la nodul Gilau care este in afara zonei cu probleme si apoi ori prin Cluj, ori pe varianta de ocolire (zona Aghires - Vistea)
    2.2 Anul viitor (Doamne ajuta!) direct pe la nodul Nadasel si apoi pe DN1F.


vladb

#1652
@ciprebbe:

http://www.stiridecluj.ro/social/benzi-reversibile-pe-drumul-floresti-calea-floresti-motilor-exclusiv

LE: Stirea a fost completata mai apoi din cate observ. Ce e sub liniuta respectiva e pus astazi.

nicolaem

cu 5, 6 sua 10 benzi nu se rezolva nimic pentru ca toate acele masini vin in centru orasului, sau doar il tranziteaza. tot ce rezolva priaria floresti e sa mute gatuirea din comuna in manastur.
problema aglomeratiei in floresti se va rezolva cand vor fi scoli, spitale, locuri de munca in viitorul oras. sunt 30 de mii de locuitori acolo si servicii deloc. nici macar o banca cu sediu mai maricel nu este.

alecu26

un pic va ajuta incluisv Gilau-Nadasel. Pentru cateva mii de oameni/masini cred ca ar fi mai avantajos asa. OK....mult mai multi km, dar posibil si timpul si consumul sa fie mai mic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vladb

Tronsonul Gilau-Nadasel va ajuta exclusiv traficul de tranzit care nu mai este nevoit sa coboare la nodul gilau si sa o ia pe varianta Aghiresu. Pentru traficul local - si ma refer aici la "naveta" Floresti (Gilau) - Cluj nu va avea nici o repercursiune, deoarece chiar daca te urci pe autostrada la Gilau si "fentezi" aglomeratia din Floresti inconjurand pe relatia Nadasel - Baciu ca sa ajungi in Cluj, te lovesti de aglomeratia din Baciu care este ca si populatie 1/2 din Floresti dar (deocamdata) accesul in Cluj se face pe un drum 1x1 pana la Taietura Turcului. Iar in ceea ce priveste accesul oamenilor la DN1F dinspre Baciu, acolo problema e ca marea majoritate a ansamblurilor imobiliare sunt pe partea opusa drumului, deci toti sunt nevoiti sa faca virajul la stanga spre Cluj.

anacronox

nu stiu daca s-a mai spus, dar au inceput lucrari de largire la DN 7 pe valea oltului de la limita dintre Sibiu si Valcea spre Sibiu. Constructorul este Vectra, iar in unele locuri se vede clar ca se lucreaza la dublarea DNului

Kidu


nenea_hartia

^^ Dar cum e posibil ca noi să nu fi aflat de lucrarea asta? Când s-a licitat, știe cineva?

stangabriel

#1659
Si eu in vara am vazut lucrarea,dar mi s-a parut ca e doar consolidare dig cu prefabricate,nu era nimic forat. Acelasi model ca in zonele consolidate acum multi ani. Da,era loc de o banda lejer,mai ales ca incepe din o parcare. asa era si acum?

AFC

Cred ca intr-un post anterior, un coleg a explicat ca e vorba de fapt de consolidarea malurilor si nicidecum de largirea DN-ului.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

NGC

#1661
Quote from: nenea_hartia on October 30, 2014, 12:05:47 PM
^^ Dar cum e posibil ca noi să nu fi aflat de lucrarea asta? Când s-a licitat, știe cineva?

E vorba de anuntul de participare [133337] / 29.02.2012, "Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500".
Constructor: VECTRA, atribuit in 25.06.2012
Termenul de finalizare: 9 luni
Valoare estimata:  66.591.079,00 RON fara TVA
Valoare atribuita: 50.890.198,47 RON fara TVA


Quote
"Prin proiectul pus la dispozitie de catre autoritatea contractanta, se propun a se executa urmatoarele lucrari:
- Lucrari de consolidare: Se vor executa ziduri de sprijin de rambleu de 5,00 si 6,00 m inaltime;
- Colectarea si evacuarea apelor: se vor desface aproximativ 1.800 ml de sant dalat existent si se va executa sant dalat nou;
- Lucrari de reparatii ale elementelor componente ale podurilor si podetelor;
- Lucrari de drum: lucrari de reparatii si readucere a sistemului rutier la parametrii initiali."

anacronox

erau destul de multe utilaje in zona. mi s-a parut ca se face si extinderea drumului pentru ca intrasera cu noul zid de protectie chiar in albia oltului si intre actualul drum si noul zid de protectie se punea pamant (cam aici https://www.google.ro/maps/@45.5494598,24.2662887,3a,75y,337.51h,89.89t/data=!3m4!1e1!3m2!1sQCHlGsbvW5BIcRR-KqYJUQ!2e0). de asemenea, dupa podul care desparte cele 2 judete apare o corectare a traselui DN-ului. incerc sa fac poze duminica cand ma intorc prin zona

pasadia

Vectra? Cea aflata in insolventa, careia CNADNR inca ii mai plateste facturi pentru tronsonul III din centura Brasov inaugurat acum un an de zile?

Macar vor lucra bine, dar tot mi se pare anacronica situatia asta in care avem constructori bunicei in insolventa...

alecu26

nu au ce sa largeasca acolo. Se va reface zidul de sprijin si umplutura. Poate o mica largire se va obtine...dar nu dublare sau banda suplimentara.

Probabil acolo Oltul a tot sapat si afectat structura drumului. Mai degraba as numi aia aparare de mal decat zid de sprijin si mai ales de debleu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).