[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

Tot ii vad pe aia de la Viarom ca fac curat prin parcarile alea, probabil si ceva retusuri. Dimineata pe la 8 erau cam 15 oameni de la ei in parcarea de pe sensul spre Bucuresti.

Dar nu cred sa se receptioneze ceva...

pasadia

Bine ca nu are Sanpetru bani. Dar vreo 4 milioane de euro pentru o gradinita de 150mp utili in total au bani... Hai sa nu le gasim scuze cand nu e cazul ;)

coco.serban

In mod normal, marti a fost atribuit si ultimul contract( paza celor doua spatii, valoare 230.000 lei) pentru cele doua spatii de servicii. cam in 2 sap ar treb deschise, daca vreun politician vrea sa cheme presa.


Quote from: dumbravaandrei on May 17, 2018, 05:59:58 PM
Tot ii vad pe aia de la Viarom ca fac curat prin parcarile alea, probabil si ceva retusuri. Dimineata pe la 8 erau cam 15 oameni de la ei in parcarea de pe sensul spre Bucuresti.

Dar nu cred sa se receptioneze ceva...

JohannDB

Cu cele două parcări muzeu de pe Centura Brașov, ce se mai aude?? Când vor fi scoase de la "conservare" și date spre folosință, "drumețului obosit" ??

pentium10

Spațiu de serviciu de pe ocolitoarea Brașovului, vandalizat înainte de a fi inaugurat

Unul dintre spațiile de servicii de pe tronsonului 2 al Ocolitoarei  a fost vandalizat înainte de a fi deschis publicului.

,,Lucrările la spațiile de servicii de pe acest segment au fost terminate, dar nu au fost recepționate.  Se preconizează ca vor fi preluate de către noi până la sfârșitul lunii când se va face recepția la întregul tronson. Constructorul a remediat toate neregulile constatate asa ca urmează recepția finală. Din păcate azi noapte a fost vandalizat unul dintre spațiile de serviciu de pe varianta ocolitoare a municipiului Brașov. Au spart un geam, clanța de la o ușa, au rupt niște racorduri de apă, cea ce a condus la inundarea spațiului",  a declarat purtătorul de cuvânt al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov, Robert Elekes

De asemenea, acesta a anunțat că a fost terminată   procedura pentru încheierea acordurilor cadru pentru  întreținere și paza, dar firmele câștigătoare nu a primit ordin de începere până când nu se face recepția. Până atunci paza și întreținerea tronsonului 2 al Ocolitoarei și a spațiilor de serviciu intră în sarcina constructorului.

https://brasovmetropolitan.ro/2018/08/foto-spatiu-de-serviciu-de-pe-ocolitoarea-brasovului-vandalizat-inainte-de-a-fi-inaugurat/
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Dominik

You're in Steelers Country

RaduC

Oamenii sunt cam peste tot la fel: de doi lei, de doi franci, mărci, coroane, euro, etc. Dar pe acolo unde se folosește valuta, specificațiile spun "grupuri și corpuri sanitare anti-vandalism, din inox, fără părți mobile ușor de demontat, spart, stricat, luat acasă, etc.". La noi nu, sa fie din ceramică alba, cu clanță, gemuleț, pereți din gips-carton, etc. Specificațiile pentru tot ceea ce s-a construit sayers construit în spatiile de servicii sunt total pe dinafara cerintelor profilului de utilizare și mentenanță.

JohannDB

Deci, cu parcările-muzeu, de pe "înconjurătoarea brașoveană"..... rămâne ca-n bancul cu pricina, adică, rămâne cum am stabilit  :smoking: :smoking: :smoking:. E bine....

pasadia

DRDP-ul de Brasov zice ca la finalul lunii vor face receptia si deci atunci probabil le vor si deschide. Pe fb au dat vina, clasic, pe asfalt: "S-au constatat mai multe nereguli pe acest tronson cum ar fi degradarea caii de rulare sau a rosturilor de dilatare de la poduri. Receptia se va face doar dupa ce constructorul le va remedia." Intr-adevar, a aparut pe multe portiuni un alt asfalt, mai rugos, dar motivatia tot mi se pare slaba. Si cand i-am luat la mai multe intrebari m-au pasat catre CNAIR central

andrei_rou

#939
Ciudat este ca a fost frezat si inlocuit asfaltul doar pe tronsonul Viarom. Pe tronsonul Chirulli (mai ales in zona de inceput dinainte de nodul DN11) unde asfaltul este mult mai prost si valurit, nu se schimba nimic. Cred ca este o rafuiala clasica intre CNAIR si constructor... Ca e un tratament cu dubla masura aici..

pasadia

Chirulli a scapat cu receptia facuta in noiembrie 2006, inainte sa inceapa Ionita reinterpretarea receptiilor si sa forteze antreprenorii sa obtina extinderea termenelor de garantie.

andrei_rou

#941
Pai.. Oricum, cati ani de garantie au trebuit sa acorde? Din 2016 si pana acum sunt doar maxim vreo 2 ani. Asfaltul in zona aia e foarte prost de la inceput plus la poduri pe tot tronsunul la lire sunt si se formeaza gropi intotdeuna, sunt sarituri.. Nu ar trebui pusi sa schimbe asfaltul pe garantie?

pasadia

Eh, eu as trece si lotul 2 din centura Brasov caci deh... receptia inca nu e facuta chiar daca lucrarile sunt gata cam de 1,5 ani deja.

pasadia

In general contractele sunt cu 4 ani garantie, dar politica neoficiala e de a obtine prelungirea la 8-10 ani. Au incercat deja asta cu Viarom la pasajul spre Sanpetru, cu Salini la terasamentul cu "pamant galben" de pe LD2, cu TS pe planeitatea si rugozitatea de pe A10 lot 3. Sunt destul de sigur ca au incercat si cu PORR la alunecarile de pe A10 lot 4 sau cu Comsa la alunecarile de pe LD3. Sunt curios ce o sa gaseasca la Strabag si Geiger. ;)

andrei_rou

Da.. Intre timp parca au raschetat ceva pe directia Sanpetru - Harman la inceputul sectorului (Chiruli) si au reasfaltat. In directia cealalta exact aceeasi zona e praf... Eu intotdeauna am considerat ca Viarom a facut o lucrare mult mai buna ca Chiruli. Insa acum pe lotul Viarom portiuni lungi de uzura sunt raschetati si reasfaltati si pe lotul Chiruli, care este mai prost, aproape nimic.. Pacat si de cele doua parcari care stau bine mersi inchise. Si mai nou si vandalizate. De astea doua se mai stie ceva concret?