News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SB76UFO

Am fost certat de Ionut ca nu pun sursa.
Imi puteti spune si cum sa pun sursa pozelor.
"Prostia este eternă și invincibilă"

iuli

Incearca sa scrii:

[url=link]Sursa[/url]

Inlocuieste link cu adresa de web de unde folosesti sursa. Te descurci?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alecu26

Quote from: dorel on April 24, 2014, 03:36:15 PM
Selina, dusmanul multor licitatiilor de autostrazi din ultimii ani e la stiri. Sefu' a spalat ceva bani. Detalii aici :

http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-17100545-vicepresedintele-bihor-urmarit-penal-dna-pentru-luare-mita-abuz-serviciu-spalare-bani.htm

evident ca si spalare de bani...altfel de unde platea de exemplu acel milion de euroi in China?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Schumy

#1878
Sper ca nu s-a mai postat

QuoteLa sfârşitul anului trecut, drumurile publice totalizau aproape 85 de mii de kilometri, din care doar 17 mii sunt drumuri naţionale, restul fiind drumuri județene și comunale.

România are doar 644 de km de autostradă și 270 de km de drumuri cu trei benzi de circulaţie. Potrivit Institutului Național de Statistică, anul trecut s-au construit doar 94 de kilometri de autostradă.

La sfârşitul lui 2013, peste 30 la sută din totalul reţelei publice de drumuri erau modernizate şi aproape 40 la sută - drumuri pietruite şi de pământ. Jumătate dintre drumurile modernizate aveau durata de serviciu depăşită.
Sursa: Europa FM

Din punctul meu de vedere este destul de vizibila statistica aceasta si in realitate. Cel putin in judetul Cluj, inafara de A3, E60,  E81, E576 si DN1N(Centura CJ Est), putine drumuri mai sunt in stare buna. Dintre drumurile national DN16 este la limita inferioara a "ok-ului", dar DN1J, DN1G, DN1R si DN75 sunt distruse total pe anumite sectoare(si platim vinieta pentru ele). Acum 2 ani, licitatia pentru modernizarea drumurilor judetene(se vehiculau aproape 600km) a castigat-o KIAT. Din pacate in afara de un drum(si acolo pe cativa kilometrii), in rest nu s-au mai apucat de nimica, iar CJ Cluj sta si spera ca poate se apuca si de altele(problema a inceput cu faptul ca proiectele facute de KIAT aveau poduri si podete din tuburi prefabricate parca). Ca DJ-uri mi se pare ca jud. Alba sta mult mai bine.

ovicor

O rugaminte pentru editorii de pe GM. Stiu ca este off-topic, dar aici am mai multe sanse ca sa fiu receptionat. La confluenta a doua ape curgatoare, ar fi util inscriptionarea numelor acestora in aval si in amonte de confluenta. Ma refer, in special, pe cursurile superioare ale acestora, ajutand multi turisti iubitori ai muntelui.

alecu26

#1880
Quote from: Schumy on April 25, 2014, 12:28:29 PM
Din punctul meu de vedere este destul de vizibila statistica aceasta si in realitate. Cel putin in judetul Cluj, inafara de A3, E60,  E81, E576 si DN1N(Centura CJ Est), putine drumuri mai sunt in stare buna. Dintre drumurile national DN16 este la limita inferioara a "ok-ului", dar DN1J, DN1G, DN1R si DN75 sunt distruse total pe anumite sectoare(si platim vinieta pentru ele). Acum 2 ani, licitatia pentru modernizarea drumurilor judetene(se vehiculau aproape 600km) a castigat-o KIAT. Din pacate in afara de un drum(si acolo pe cativa kilometrii), in rest nu s-au mai apucat de nimica, iar CJ Cluj sta si spera ca poate se apuca si de altele(problema a inceput cu faptul ca proiectele facute de KIAT aveau poduri si podete din tuburi prefabricate parca). Ca DJ-uri mi se pare ca jud. Alba sta mult mai bine.

Chiar te-as contrazice. Am fost pe DN 16 din Cluj pana la rezervatia Bujori de Stepa din Zau de Campie (Mures). DN 16 e CHIAR FOARTE OK. Singura problema a lui este latimea, nefiind cred reabilitat, upgradat, modernizat niciodata dar calitate asfaltului e chiar buna, trafic lejer si cred ca, camioane nu sunt aproape niciodata.

In rest...lungimea acelor DN-uri este foarte mica (procentual) si neffind pe coridoare principale de trasnport....nu au avut sansa la modernizare...si nu cred ca o vor avea in curand.

Momentan singurele DN-uri in lucru sunt Deva-Oradea si DN 66 (valea jiului). Si nu prea sunt perspective de alte licitatii, licitatii in desfasurare...etc.

Oricum, cu Sebes Turda deja pe zona cluj cu contract semnat, gilau nadasel deja in lucru, Turda-Tgm licitat in curand....Clujul are sanse sa devina (nu am acum statistici) probabil cel mai dotat cu autostrazi judet, pentru o foarte lunga bucata de timp.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ovicor

Sebes - Turda si Campia Turzii - Tg. Mures sunt mai mult pe teritoriul jud. Alba, respectiv Mures. Dar, fara discutie, ajuta mult Clujul.

Schumy

Pe mine nu ma consoleaza si nu imi schimba cu nimica opinia aparitia A10 sau lungirea A3. Pana la urma e vorba de normalitate cand vorbim de o tara cu pretentii si care mai e si prin ceva UE(impreuna cu tari ca UK, D, F, IT si nu Mongolia sau ceva republica bananiera). Si mobilitate si accesibilitate inseamna ca asa cum vei putea merge la Alba Iulia pe autostrada, trebuie sa poti ajunge si la Marisel fara sa iti rupi masina(acum 2 saptamani mi-am pierdut pe "A3"ul de acolo toba la 10-15km/h).

Goldmund

Deja vu!

Pe ARD(primul post tv publica din Germania)la "Presseclub"(o emisiune de duminica la pranz cu invitati cunoscuti din publicistica de aici), tema de azi fiind  infrastructura din Germania.
Concluzia a fost ca statul ar trebui sa finanteze cu zeci de miliarde euro pe an repararea, modernizarea si constructia de noi autostrazi, marirea capacitatii de transmisie a INTERNETului pana in cele mai obscure colturi ale tarii, etc. Un ziarist invitat a amintit titlul unei publicatii cotidian national, "Die Autobahnbrücken gehen nicht wählen"....("Podurile de autostrada nu se duc sa voteze"- traducerea mea)
Nici in Germania nu castiga cineva alegatori si alegeri avand tema "infrastructura"(alegeri se pot castiga cu "pensie la 63 de ani", mai multi bani pentru familii si neajutorati, etc), important este sa avem politicieni care au in agenda lor dezvoltarea pe mai departe a "coloanei vertebrale a economiei", infrastructura., politicieni seriosi, care-si tin promisiunile.
Mi-a placut exemplul unui economist care a amintit ca "Berliner Brücke(un pod pe A59 langa Duisburg) o sa fie inchis pentru trei liuni(reparatii), timp in care "economia va pierde cateva zeci de milioane de euro" din cauza ocolirii acestui pod.

Toate DN-urile sunt practic niste "ocoliri", lipsa autostrazilor are repercusiuni uriase asupra dezvoltarii economiei romanesti.
Nu se pot castiga alegeri prin teme de genul infrastructura, insa Romania nu se mai poate dezvolta fara o infrastructura moderna...

rocklee

parcare hipo  :D  :o


:o cum trebuie sa faci in asemenea situatie  >:( >:(

alin_simeriaveche

^ :)) ce tare. ai avut o priveliste frumoasa din casa :))

rocklee

nu am fost in casa !!!!......am trecut pe acolo cu masina si mam ''lovit de acea parcare'' a autovehicolului balegos ...interesant era  lalegat de stilpul electric si pe conntra sens   :D :D

Ionut

Trebuia sa-i dea si calului ceva de mancare. E si el un suflet. Chiar, in orase parca nu aveai voie cu carute. Nu era in cod?

alin_simeriaveche

#1888
Pentru a nu spurca alte sectiuni ale acestui forum cu Sova si politica de campanie electorala am sa postez mai jos ce a scris Dan Sova pe pagina lui de facebook. (nu sunt un fan de-al lui dar asa mai reusesc sa mai aflu si eu ce spune nou in materie de autostrazi) Evident ca ce spune mai jos, sunt tot gogosi de campanie electorala, dar luati ce e bun de acolo

Quote"În legătură cu autostrăzile, două puncte ne-au atras atenția și am considerat și considerăm necesar să dăm o replică. Sunt afirmațiile domnului președinte Băsescu; este adevărat, afirmații de campanie electorală, dar noi suntem obligați să le dăm replica de rigoare.

Domnia sa a spus că astăzi se lucrează numai ceea ce s-a negociat în timpul guvernelor PDL. Eu îmi fac datoria, pentru că dincolo de contradicția politicianistă, cele mai importante sunt cifrele.

Vreau să reiterez că, în anul 2013, s-au licitat și finalizat de la zero procedurile pentru 247,72 km de autostradă. Și mai exact, s-au licitat: Nădlac - Arad lotul 1, Timișoara - Lugoj lotul 2, Lugoj - Deva loturile 2, 3 și 4, Sebeș - Turda loturile 1, 2, 3 și 4 și Comarnic - Brașov. Sunt 247,72 km pentru toate aceste tronsoane. Au fost licitații finalizate cu desemnarea câștigătorului. De asemenea, pentru Timișoara - Lugoj lotul 2, Lugoj - Deva loturile 2, 3 și 4, Nădlac - Arad lotul 1 și Sebeș - Turda s-a dat și ordinul de începere a construcției. Deci s-au desemnat câștigătorii, s-au semnat contractele, s-a dat ordinul de începere a construcției.

La Sebeș - Turda loturile 1, 2, 3 și 4 s-au finalizat procedurile în decembrie cu stabilirea câștigătorilor. Au început, bineînțeles, contestațiile. Pe loturile 3 și 4 s-au finalizat contestațiile, am câștigat contestațiile, am semnat deja contractele în cursul săptămânii trecute.

La loturile 1 și 2 ni s-au cerut două evaluări pe două chestiuni foarte simple, se vor face și vom avea o semnare de contract probabil în maxim 5 - 6 săptămâni începând de acum încolo. La Comarnic - Brașov, știți foarte bine, a fost desemnat Vinci. În acest moment, așteptăm evaluările pe care le fac băncile finanțatoare, mă refer la finanțatorii instituționali, pentru a putea purcede mai departe la semnarea contractului.

Deci pentru domnul președinte Traian Băsescu, nu pentru liniștea domniei sale, ci ca să nu mai mintă, 247,72km sunt licitați anul trecut. Tot pentru domnul președinte Băsescu, că a fost șapte ani degeaba Ministru al Transporturilor. Sper să consemnați exact, cei mai mulți kilometri de autostradă au fost licitați într-un an, în anul 2013 și, după noi, cei mai mulți au fost licitați în anul 2011, 110 km. Deci asta este ierarhia numărului de kilometri licitați vreodată de către CNADNR. În 2011, în timpul doamnei Boagiu, 110km. Licitația condusă de domnia sa în 2011 ne-a adus suspendarea AM POS-T-ului în aprilie 2012 prin raportul făcut de DLAF, care, vă aduceți aminte, reclama suspiciuni nelămurite nici astăzi, de altfel, de 700 de milioane de euro la licitațiile organizate de doamna Boagiu. Deci pentru 110 km au ajuns la suspiciuni de 700 de milioane de euro și la suspendarea AM POS-T. Astea sunt realizările oamenilor domnului Traian Băsescu.

De asemenea, tot pentru domnul Traian Băsescu, ca să nu mai mintă, în anul 2014, licităm 375,38 km până la sfârșitul anului și se vor licita: Nădlac - Arad lotul 2, Sibiu - Făgăraș, Câmpia Turzii - Ogra - Târgu Mureș, Suplacu de Barcău - Borș, Centura București Sud și Craiova - Pitești. Sunt 375 km pe care-i vom licita anul acesta.", a susținut Dan Șova în conferința de presă de la Ministerul Transporturilor.

doryan93

#1889
 Incepând din iarna 2014-2015, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România îşi va înnoi parcul de utilaje proprii pentru curăţarea de zăpadă a autostrăzilor şi drumurilor naţionale, urmând să achiziţioneze 100 de autofreze şi autospeciale şenilate noi, pentru care va cheltui 40 de milioane de euro. Banii vor proveni în proporţie de 85% din fonduri europene, iar restul de la bugetul de stat. Astfel vor fi achizitionate prin licitatie 31 de autofreze de capacitate mare, 69 de autofreze de capacitate medie (3.500 tone pe oră) şi 7 autospeciale şenilate de iarnă.
Sursa