Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

alwn

Quote from: ciulpanescu on March 10, 2022, 10:02:06 PM
Cred ca gresesti.
Cu ce te incalzeste, pe tine personal, ca o contestatie este binevenita iar tu circuli in continuare pe DN-uri? Am ajuns sa ne bucuram si de contestatii!?
Lasind la o parte numele celui contestat, rafuielile si frustrarile altora, pe mine ma intereseaza o documentatie corect intocmita, o licitatie in termen si in final o constructie rapida si de calitate.
Pe aceleeasi considerente ai prefera o contestatie si pe A7?...fiindca asa e trend-ul?
Tocmai, ca nu poti sa lasi la o parte numele celui contestat, e imposibil sa ignori ca te blocheaza de 15 luni pe lotul Biharia- Chiribis, lot castigat ca urmare a acelei sublicitari, este normal sa existe credinta ca s-ar putea repeta povestea si la Chetani sau Dne fereste si la A7. Din ce stiu, contestatia Strabag sustinea ca Trameco a sublicitat si pe Chetani, deci sansa sa se repete Biharia nu este mica.

dr4qul4

Ne incalzeste pentru ca Stabag va termina acest lot in ~3 ani, in timp ce Selina va termina la sfantu' asteapta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

3 ani pentru Chețani-Câmpia? Doamne ferește. O companie puternică și pusă pe treaba în 9 luni full de lucru (martie-decembrie) nu are ce face. Hai sa fim serioși. E banal. Doar un pod (peste Arieș) ceva mai migălos. În rest... plus ca vorbim de lucrări făcute deja... nu se ia de la zero.

9 luni. Pentru ambițioși. Hai 12. 16 dacă prindem iarna... dar în niciun caz 3 ani.

cfdp

sa nu uitam ca dupa dinamica preturilor, a sta mult pe o lucrare este "moarte" sigura. Acum ar trebui "VENI, VIDI VICI"

Kimi

Bun, contestatia a fost admisa. Ce urmeaza acum? Descalificarea trameco sau o reevaluare a ofertelor cu acelasi deznodamant mânărit?

dr4qul4

9 luni poate de la eliberarea AC. Dar pana atunci mai e mult si bine.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

AC există de ani buni. Pentru reamintire, lucrarea e 40% gata, are exproprieri, proiect, AC, tot ce trebuie, doar constructorul lipsește.

Ionut

AC? Pai este nevoie de AC? Adică altă AC? Straco pe ce a lucrat? E valabila. Îmi scapă mie ceva?

TeoH9

#30083
Nu trebuie AC nou chiar dacă se modifică parțial PT-ul. Se lucrează pe AC existent. Se va depune la final documentația tehnică care va conține modificările realizate și actualizările.
Edit: Bineînțeles să mai fie în termen de valabilitate AC-ul până se apucă ei de lucru :)

dr4qul4

Sigur nu mai e nici o chichita birocratica? nimic? Stiu ca mereu apare cate ceva, iar re-licitarile astea nu merg niciodata snur.
Nu trebuie macar sa faca si constructorul o inventariere a lucrarilor deja executate? Stiu ca a facut cnair una, dar aproape sigur ca e facuta din birou, si unele lucrari vor trebui refacute.
Sincer, nu stiu care e situatia exacta aici. Stiu doar ca a fost un heirup pentru terminarea nodului si ca eu eram de obicei optimistul.
Daca voi spuneti ca circulam pe acolo pana vara viitoare atunci nu pot decat sa ma bucur.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

este similar cu un lot de campie.. terasament care se poate face fulger si daca este contaminat si trebuie refacut complet....si structurile majore...toate au pilele gata si unele cu grinzi pe ele...sau langa.....lot banal ca la câmpie....e exceptie f f rara in Transilvania....dar cnair
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Quote from: dr4qul4 on March 11, 2022, 04:36:12 PM
Daca voi spuneti ca circulam pe acolo pana vara viitoare atunci nu pot decat sa ma bucur.

Pai stai ca n-avem contract semnat. Ce, crezi ca se termina aici, la CNSC? Sa vedem daca Selina ataca decizia CNSC. Apoi vedem ce zice CAB, daca Selina ataca. Apoi re-evaluare. Apoi desemnare castigator. Selina sau STRABAG. Apoi iar contestatii.

alexV

Quote from: Kimi on March 11, 2022, 03:47:08 PM
contestatia a fost admisa. Ce urmeaza acum?

La CNSC Strabag a castigat anularea raportului procedurii și reevaluarea ofertei Drum Asfalt, cu consecința stabilirii neconformității acesteia.

Nu stiu daca Drum Asfalt poate/va ataca aceasta decizie la CAB. Presupunand ca nu, CNAIR trebuie sa re-evalueza oferta Drum Asfalt, sa emita un nou raport al procedurii in care probabil ca desemneaza pe Strabag castigator. Acel viitor raport, ca orice act administrativ cum ar zice florin74, va putea fi atacat la CNSC sau instanta. 

Ionut

Decizia CNSC poate fi atacata la CAB, desigur.

Cristian 74

Salutare! Azi, profitând de prețul extrem de scăzut al motorinei :lol:, am decis să dau o tură până la lotul Nurol. Din start vă spun, e cea mai bună mobilizare pe care am văzut-o până acum pe lot. Se lucrează puternic la Porț, la Ip și la Nușfalău, acolo unde e foreza de la Aegean și unde drumul este deviat. Multe utilaje turcești și de la subcontractori (DVF Hida au multe utilaje noi-nouțe acolo, Trans Bitum din Ip și câteva mașini cu nr de înmatriculare FAM, de Sălaj, nu știu ce firmă e). Peste tot în zonă mișună mașini cu nr B XX NRL sau de Turcia și e plin de turci cu care m-am înțeles (sau nu, mai degrabă) în engleză. Am făcut multe poze, pe care le grupez în 3. Prima serie de la Marca/Porț.

























Powered by API/PUM imgur uploader