Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teo

Știrea a fost preluată și de presa locală.

Multă lume e nemulțumită de progresul lent și se speculează că sunt doar informații aruncate în scop electoral.

aquila

#826
Ma ajuta cineva sa inteleg ce proiect apare pe aceasta harta ca si drum ce se desprinde de la Acatari, continua spre Sighisoara si apoi spre Miercurea Ciuc si Targul Secuiesc ca sa se uneasca in viitoare A13? Recunosc ca e prima data cand il vad pe o harta si nu am reusit sa gasesc o versiune mai detaliata a celei postate de catre Feri. Multumesc

horyatm

#827
Cristian Pistol:

QuoteAm avizat astăzi în CTE – #CNAIR studiile de fezabilitate necesare construcției a trei noi noduri rutiere pe #A1 în județele #Timiș și #Hunedoara!
- Nodul rutier #Bethausen este amplasat la intersecția autostrăzii #A1 (km 450+210) cu drumul județean #DJ609, în județul Timiș.
- Nodul rutier #Recaș este amplasat la intersecția autostrăzii A1 (km 485+030) cu drumul județean #DJ609E, în județul Timiș.
- Nodul rutier #Sântuhalm este amplasat la intersecția autostrăzii A1 (km 362+813) cu drumul comunal #DC129, în județul Hunedoara.
Valoarea totală estimată a celor trei contracte este de 290,7 milioane lei (fără TVA) din fonduri europene nerambursabile.
După finalizarea și avizarea #ProiectuluiTehnic și a #ProiectuluiTehnicdeExecuție vom începe elaborarea documentațiilor tehnice pentru lansarea licitațiilor în vederea încheierii contractelor pentru construcția celor trei noduri rutiere.
#investitii #nodrutier #siguranta #infrastructura #CristianPistol












Powered by API/PUM imgur uploader

Sursa

radupe

#828
^^

Distantele vor fi cam asa:
Turda - km 0
Sandulesti - km 10
Tureni / DX4 - km 13
Ciurila - km 20

Distantele le-am pus din cap, nu trageti daca am gresit + / - 1 km

Nodul de la Sandulesti leaga autostrada de DJ din zona cu acces rapid in Turda si zona Cheilor Turzii (din pacate se putea face acest lucru si cu niste bretele suplimentare la nodul Tureni / DX dar asta e alta discutie de ce nu s-a facut). Daca vi dinspre Gilau / Oradea si vrei sa ajungi in Turda este mult, mult mai scurt asa.
Nodul de la Ciurila va lega A de acelasi DJ, cu posibilitate acces rapid autoturisme in Cluj Napoca (zona Faget) si de asemenea va permite accesul la zona montana (Baisoara, V Ariesului).
Eu cred ca sunt complementare nodurile si sunt binevenite.

georgec

#829
oare ce logica este sa faci aceste noduri minunate in loc sa folosesti banii aia ca sa faci macar 10km de autostrada de la Tg-Mures spre Sighisoara? As fi curios sa vedem cat vor costa. O sa vina si momentul la care sa crestem numarul de noduri dar sigur nu este acum momentul.

mircea

Alte noduri fantastic de tâmpite cu bretele și întoarceri și de 180 de grade... Zici că proiectantul n-a văzut în viața lui un nod tip diamant! La toate 3 se preta așa ceva. Simplu, ieftin și arhisuficient!
Dar nu, de ce să nu ne complicăm viața inutil?!

La Recaș zici că au constrângeri masive de relief. Dacă cineva vrea să întoarcă în nodul ăla pentru că a greșit venind de pe viitorul A9, atunci e absolut imperativ să-l întortochezi prin soluția aleasă.  :weird:  :weird:  :weird:

La Bethausen aveau deja o supratraversare, dar s-au gândit la o trompetă cu o NOUĂ supratraversare... Unde, mă-sa, e logica?!  :headbash:

Sântuhalm se putea și el mai simplu, nu să faci 1 km spre stânga ca să mergi spre dreapta...


Adrian.TM

#831
@mircea Din păcate, situația de la Bethausen se aseamănă cu cea de la nodul Păru/Țipari, de pe autostrada A6, din jud. Timiș: Cine vrea să ajungă în comuna Balinț, sau alte sate la nord de autostradă (Respectiv, la nord de râul Bega),venind dinspre Timișoara, trebuie să o ia pe A6, spre Lugoj, să părăsească autostrada prin nodul de lângă satul Păru (com. Țipari), și să traverseze atât autostrada A6, cât și autostrada A1 (!) pe DJ 609B pentru a ajunge în final la destinație...

Astfel de soluții complicate nu își au sincer rostul...

Cosminescu

^^ la Bethausen nu se puteau folosi de supratraversarea deja existenta pentru ca e calea ferata mult prea aproape. Acesta este motivul pentru care fac o noua supratraversare a autostrazii un pic mai spre est unde calea ferata este deja mai departe de autostrada.

Feri

QuoteStudiul de Fezabilitate pentru realizarea unei bretele de acces în #A2 (#București – #Constanța) din #DJ303 a fost avizat astăzi în Consiliul Tehnico - Economic al #CNAIR!

Această bretea de acces va fi realizată la km 45 al autostrăzii, pe raza localității #Sărulești, județul #Călărași.

Necesitatea construcției acesteia a apărut în special ca urmare a dezvoltării socio-economice a zonei.

Valoarea totală estimată pentru construcția acestui obiectiv este de aproximativ 74,51 milioane lei, sumă care va fi asigurată de la #BugetuldeStat.



FB Cristian Pistol

FlorinR

#834
Pe harta API nodul Bethausen arata altfel (posibil o prima propunere a nodului). Problema este trecerea peste calea ferata foarte aproape de rampa supratraversarii peste autostrada, iar giratoriul sudic ar fi trebuit inghesuit intre cele doua. Probabil nu au primit aviz asa ca a trebuit sa fie redesenat.

mircea

@Cosminescu @FlorinR

Asta cu CF-ul e din categoria drobului de sare. E la 300 de metri CF de autostradă, suficient spațiu să pui bretele diamant între ele, ca astea. Sau dacă vrem neapărat bucle și giratorii, avem nodul Traian Vuia, care ar încăpea lejer între A1 și CF. Dar să nu mă credeți pe mine, luați maps și cu measure distances și verificați!

Căci nu vorbim de cine știe ce trafic pe acolo să zici că se va bloca vreodată A1 din cauza barierei. Bethausen/Cliciova nu e cine știe ce metropolă. Dacă vor ieși mai mult de 100 de mașini/h în nodul ăsta în următorii 40 de ani, mănânc tot ce e peste sută!

rocklee

#836
eu abia acuma am inteles cum se va face nodul de la santuhalm  :D

 ....ma tot intrebam cum cnair face un nod de autostrada :(  ....iar in paralel CJ hunedoara face un drum nou de la santuhalm la autostrada ..... O:-)

de fapt cnair face bretelele nodului ...iar  cj face drumul de la nod la sensul giratoriu  din intersectia cu drumul spre Hunedoara  :D  8)

gruia88

^ Asta nu implica si un nou pod peste Mures? - ma refer la drumu de legatura.

florinalba

#838
Cu celelalte 3 noduri: Cugir, Cruceni si Spinus care o fi situatia. Parca SEARCH le-a avut la pachet pe toate 6.

nicolaem

avand in vedere ca sunt trecute la "Etapa I proiectare (SF), presupun ca is tot blocate. desi era vorba ca vor fi finalizate anul trecut.