Totul despre autoturisme

Started by Ionut, October 01, 2016, 11:19:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

Am rămas putin in urma....

E posibil ca motoarele mici sa nu mai fie atat de atractive începând cu 2019....atunci consumurile si noxele vor fii omologate in condiții reale de trafic si in aceste condiții reale de trafic,consumurile si noxele motoarelor "downsizing" se apropie mult de cele aspirate.( motivul introducerii motoarelor mici exact acesta a fost - noxe si consumuri net inferioare motoarelor aspirate,In condiții de laborator ).

Între timp motoarele aspirate au avansat mult si sufla in ceafa motoarelor diesel la raportul performante,cuplu/consum.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Tendintele care vor da nastere masinilor de maine

Cand esti producator auto si lucrezi azi la o masina pe care o vei lansa in cativa ani, trebuie sa fii atent la tendinte. Iar evolutia gandirii oamenilor este adesea imprevizibila, surprinzatoare. Am obtinut un studiu interesant al tendintelor, realizat de Ford, si ne-am gandit sa nu tinem informatiile doar pentru noi, asa ca iata-le mai jos. Ce vor insemna toate acestea pentru automobilele de maine? Timpul ne va arata!




  • Referitor la expresia ,,Cred ca beneficiile masinariilor autonome (drone, inteligenta artificiala, masini autonome) vor fi mai mari decat riscurile.", sunt de acord cu ea 73% dintre chinezi, 70% dintre indieni, 70% dintre brazilieni, 60% dintre spanioli, 43% dintre englezi si 42% dintre americani.
  • Exista un curent puternic care pune accentul pe a ,,trai inteligent", iar oamenii asteapta in principiu trei lucruri atunci cand dau banii pe ceva: calitate, versatilitate si durabilitate. Asadar, oamenii isi construiesc case mai mici, utilizeaza smartphone si autovehicule practice. A "trai bine" nu mai inseamna a avea multe lucruri, si a scoate cat mai multe beneficii din cat mai putine lucruri.
  • Circa 90% dintre oameni, la nivel mondial, cred ca au obligatia sa reduca pe cat posibil cantitatea de gunoaie si deseuri pe care o genereaza fiecare dintre ei, ceea ce inseamna ca vor prospera ideile care pun in valoare lucrurile pe care nimeni nu le vrea. Producatorul de incaltaminte Mamut din Uruguay a lansat o campanie prin care accepta sticle din plastic ca "moneda" pentru a vinde incaltaminte. Fiecare sticla valoreaza circa 4 dolari (USD).
  • ,,Tind sa favorizez produsele fabricate din materiale reciclate, fata de restul". Circa 87% dintre indieni sunt de acord cu aceasta expresie, 82% dintre chinezi, 80% dintre spanioli, 75% dintre brazilieni, 62% dintre americani, 59% dintre australieni, 59% dintre germani si 55% dintre englezi.
  • Circa 76% dintre americani, 68% dintre spanioli, 62% dintre chinezi si 62% dintre indieni vor sa tina o masina cel putin zece ani.
  • Un utilizator de smartphone din SUA petrece 4,7 ore cu telefonul in mana, in Thailanda media este 3,7 ore, iar in Qatar 3,4 ore. A aparut si o expresie, numita "text neck", care defineste pozitia capului si gatului unui om, aplecata asupra unui smartphone. Medicii spun ca aceasta postura poate reduce capacitatea plamanilor oamenilor cu 30% pe termen lung.
  • Pana in 2050 peste doua miliarde de oameni de pe Pamant vor avea peste 60 de ani, dublu fata de situatia din prezent. De asemenea, 400 de milioane de oameni din lume vor avea peste 80 de ani. Tot pana in 2050, peste 40% din populatia tarilor Japonia, Coreea de Sud, Grecia, Italia, Portugalia si Spania va avea peste 60 de ani.
  • Norvegia este cea mai buna tara in care sa imbatranesti, existand servicii financiare pentru varstnici, un sistem de transport public foarte bine pus la punct si posibilitati numeroase de angajare pentru batranii care mai vor sa lucreze.

0-100/Hotnews

Masina, noul telefon. :)

Ionut

Tesla va introduce sisteme de conducere autonomă pe toate automobilele sale

Tesla Motors va include sisteme de conducere autonomă pe toate automobilele sale, compania încercând că fie primul costructor auto care să aducă în circulație astfel de vehicule, a anunțat miercuri directorul general Elon Musk, transmite Reuters. Automobilele Model S și Model X sunt deja produse cu noile sisteme, care includ opt camere video, 12 senzori îmbunătățiți și radar cu procesare mai rapidă, scrie News.ro.

Noul pachet hardware va costa 8.000 de dolari, a spus Musk în timpul unei conferințe cu investitorii. Softul care permite funcționarea complet autonomă este încă în faza de testare. Musk anticipează că până la sfârșitul lui 2017 un automobil Tesla va fi capabil să circule autonom de la Los Angeles la New York fără să fie nevoie ca șoferul să pună mâinile pe volan.

Profit.ro

adiarc

Nissan a finalizat achiziţia Mitsubishi: Alianţa Renault-Nissan devine al treilea mare grup auto din lume

http://www.automarket.ro/stiri/nissan-a-finalizat-achizitia-mitsubishi-alianta-renault-nissan-devine-al-73941.html
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Surprize in rezultatele de fiabilitate Consumer Reports:
Tesla si Volkswagen s-au dus la fund


Marci precum Tesla Motors, Volkswagen, Volvo, Subaru s-au dus in jos in rapoartele Consumer Reports (CR), publicatia independenta din SUA care testeaza in mod independent produse variate. Pe de alta parte, Infiniti si Acura au crescut in clasament. In ceea ce priveste modelele recomandate, CR include pe lista doua masini electrice, BMW i3 si Tesla Model S, iar printre cele care nu mai sunt recomandate se numara nume precum Audi A3, MINI Cooper si Volkswagen Passat.



Tesla a fost trasa in jos in principiu din cauza problemelor SUV-ului Model X: usi, incuietori, sisteme electronice si climatizare.

Clasamentul complet pe 0-100/Hotnews

Ionut

Asa arata Skoda Octavia restilizata, pe piata din 2017

Skoda a prezentat o versiune restilizata a celei de-a treia generatii Octavia, care aduce schimbari la nivel estetic si la capitolul tehnologii. Comercializarea versiunii restilizate va demara la inceputul anului 2017. Octavia este cel mai bine vandut model Skoda, din 1996 si pana in prezent fiind comercializate peste cinci milioane de masini sub acest nume. In Romania Skoda Octavia este cel mai bine vandut automobil de import.









0-100/Hotnews

neobluenet

 :o Masina asta e urata cu spume. Nu stiu ce a fost in mintea lor si cum de nimeni din grupul acela de oameni care aproba proiectele nu a spus lucrul evident. Daca ii faceau o fata asemanatoare cu Superb ar fi fost ceva, dar farurile sunt oribile. Cele din mijloc vor sa fie in completarea grilei fata, iar cele din exterior sunt prea mici. Spatele iar l-au stricat: stopuri rotunjite la o masina pratratoasa. La faceliftul generatiei 2, pe care il detin, linile acelea rotunjite le-au integrat mult mai bine in caroserie, iar rezultatul este destul de bun.

Oare Kaban vrea sa isi dea demisia si nu stie cum? :lol:

adiarc

http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/tesla-trece-pe-profit-trimestrial-pentru-prima-oara-in-ultimii-trei-ani-15870517

O veste buna pt concurenta de pe piața.Avem nevoie de producători EXCLUSIV de mașini electrice puternici,astfel încât producători tradiționali sa se simtă amenințati si sa investească si ei la greu in "electrice".
Tesla nu mai putea sa meargă la infinit pe pierdere,pt ca investitorii au si ei răbdarea limitată.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dumbravaandrei

Din pacate pe t4 revin pe pierderi. Nema credite de emisii pe t4 :)

TibiV

Quote from: adiarc on October 28, 2016, 06:51:57 PM
Avem nevoie de producători EXCLUSIV de mașini electrice puternici,astfel încât producători tradiționali sa se simtă amenințati si sa investească si ei la greu in "electrice".
Tesla nu mai putea sa meargă la infinit pe pierdere,pt ca investitorii au si ei răbdarea limitată.

@adiarc (dar si tuturor eco-verzilor entuzisti...)
fara suparare, dar ai macar habar despre tenologiile implicate ?
Si spune-mi de ce as as face MagLev Bucuresti Gdn-OPT ?...

Platesti acum la RATB 1,50 lei.
De maine va fi "Ratb-green".
Deci 6 lei pr acelasi traseu...


Ceea ce am spus mai sus este "semi"-joke.
Revin la absolut SERIOS:

Nici o tehnologie nu este viabiala decat dpdv comercial - adica "clientii" sa o doreeasca de buna voie, pentru ca este mai avantajoasa financiar. (Da, cu subventii neintrerupte de la stat... functioneaza oricd, de la RATB la RADET...)

Dar daca trebuie sa "conving" clientiii sa foloseasca o anumita tehnologie (eventual cu "ajutoare" de stat) atunci este o non-solutie dpdv economic.

Este doar un fel de... RADET !...

Despre  "Tesla nu mai putea sa meargă la infinit pe pierdere,pt ca investitorii au si ei răbdarea limitată"...

Hmmmm....
Probabil esti prea tanar ca sa fi auzit despre "Caritas"
Dar noi, astia mai batrani, te putem asigura ca exista mici diferente intre investtitori.
Unii stiu cand sa "stranga malaiul" si sa se care...
That's all....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

+1 Tibi.
Da-ti dai seama ca ne vom ridica toata junimea ecologista in cap, da?  :lol:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

Ya, ya...
Si cand nu vor putea merge pe A x"cap-coada" vor fi la fel de revoltati...
"Boilor, nu ati fost in stare sa faceit un mic ocol de 50 km pentru nepretuita broscuta cu dunga bleu pe piciorul din dreapta-spate" ?

Am mai vazut pe aici postari "de genul"....
Dar nu se prind ca "si cu dansa-transa, si cu suflet'n rai" este foarte posibil...
Dar.... taaaaare greu !... :lol:

Noi doi (caci te vad de muult) vom face colectie de "un-like"-uri.... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Discutia asta mi-a adus aminte de ceva si voiam sa intreb de mult: ce se mai aude de tehnologia cu pila de hidrogen? Mi se pare foarte eleganta. Cel mai mult imi place la tehnologia asta ca nu trebuie sa faci alta infrastructura (electrica). Adaptezi un pic pompele existente.

Ionut

Drobul de sare. Oare cati raman fara job cand terminam petrolul? ???




Volkswagen: Trecerea la maşini electrice înseamnă reduceri de zeci de mii de locuri de muncă

Volkswagen se aşteaptă ca trecerea la maşini electrice să implice o reducere de zeci de mii de locuri de muncă în următorii ani, a raportat Frankfurter Allgemeine Zeitung, citând directorul departamentului de resurse umane, potrivit Reuters.

Karlheinz Blessing, care face parte din comisia de management a grupului VW, susţine că producătorul de maşini va avea nevoie să reducă numărul de locuri de muncă din producţie, în contextul în care montajul motoarelor electrice necesită mai puţini muncitori decât fabricarea motoarelor cu combustie internă, potrivit ziarului care citează un interviu care urmează să fie publicat în ediţia de sâmbătă.

ZF

cristi5

#44
Ohoo, daca ne gandim pe partea de service, acolo va fi dezastru. Nu tu schimbat ulei, bujii, garnituri, lichid de racire. Nu reparatii la motor (afara de schimbat cu totul), ambreiaj, cutie de viteze, tobe... Raman franele, suspensia, caroseria... Chiar si verificarea masinii in service va implica mai putine operatii.

Noi avem principiul "masina veche de calitate, luata ieftin". Chiar ma gandeam ca la Subarul actual am facut pe 60000 km 90% reparatii specifice masinilor traditionale: schimbat ambreiaj, tobe, garnituri... Plus regulat ulei, bujii (asta e scump ca-s doua capace de motor de desfacut). Daca era electrica, am fi ramas cu un element de suspensie plus o busitura in parcare (s-a bazat unul prea tare pe senzori cand a dat cu spatele).

E totusi impresionanta fiabilitatea cu atatea "piese in miscare". La 255000 km la bord, dupa o tura de 8000 km in Romania, din care vreo 100 cu 10-15 la ora pe drumuri neasfaltate (dat cu burta etc), i-au gasit la verificare... un bec ars la numar.

Calitatea Subaru inteleg ca a scazut in ultimii ani. Dar asta pare ca mai duce vreo 100 de mii si dupa aia ne gandim la o Tesla de vreo 10 ani... daca va satisface principiul "luata ieftin" :))