News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

misiekwas

#2115
@miahi Da, în general mi se pare ca e mai ieftin în general. Ce merge la Gddkia (CNAIR polonez) este ca sunt în stare sa gestioneze foarte repede licitații și au evitat situații unde un lot cheie a rămas în faza preparatoare nepermis de mult și - în caz de probleme cu constructorul - reliciteaza repede sau chiar pot sa negocieze cu constructorii fara licitații în caz de loturi reziliate ("punere în siguranță" prevede și asigurarea circulației pe lot).
Plus, niște constructori seriosi: de exemplu, în aprilie 2019 Budimex a preluat A1-VO Częstochowa, abandonat de Salini la 50% (20km),in iulie a fost semnat contractul, în decembrie a fost deschis lotul. If you ask me, pe Budimex și Mostostal as vrea sa vad pe piața românească.

reed

#2116
La polonezi nu doar ca se construieste mult,ci si frumos.Tunel in zona rezidentiala,

mirceaeliade

despre tuneluri in insulele Faroe, cu un quote interesant la 14:37:

panda80

#2118
Am avut ocazia sa merg la inceput de aprilie pe unul dintre cele mai frumoase drumuri de coasta din Europa, D8 in Croatia. A fost si primul film in care am montat camera deasupra masinii:


voicul

Construction of Slovak Highway D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala (May 2024)

Are si subtitrare in romana.


bUzZ1-

foarte interesant, enumeram urmatoarele:
1- intarziere tunel datorita unei sparturi pe un sens, necesita reparatii, posibila deschidere a circulatiei doar pe un sens pana la remediere.
2- debleu dupa debleu (nu doar la noi)
3- parcari separate din contract, urmeaza a fi licitate si construite ulterior
4- legatura scoasa din proiect datorita costurilor ridicate, urmand a fi licitata ulterior
5- piloni centrali (intre cele 2 sensuri ale autostrazii) la supratraversari

la noi toate astea sunt mereu subiect de scandal, uite ca si in alte parti aleu lumii se intampla astfel de treburi. dorm mai linistit.