Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Phenol

Am fost foarte curios sa vad cam cat s-a lucrat la halta Unirea intr-o saptamana.

Datele despre lucrari. (GPS)


Acoperisul a fost refacut. (GPS)


Cladirea arata decent. (GPS)


Inauntru la fel, destul de bine.


Se vede si motivul pentru care a fost refacut acoperisul. (GPS)


Surpriza! (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Phenol

Incep de le capatul sudic al peronului drept. (GPS)


E ora 7 vineri seara, nimeni nu e pe santier. (GPS)


(GPS)


Peronul in diferite stagii. (GPS)


Prefabricatele care mai trebuie puse. (GPS)

Phenol

Piatra sparta depozitata. (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Ori la electrificare ori acum au gresit distanta de la sina. (GPS)

Phenol

(GPS)


Unul dintre cele doua utilaje pe santier. (GPS)


Capatul peronului, ma astept sa fie la fel ca pe coridor. (GPS)


Al doilea utilaj. (GPS)


Peronul vechi pe partea cealalta. (GPS)

Phenol

Semnalele au fost deja schimbate. (GPS)


Si pe partea cealalta. (GPS)


Se pare ca vor schimba si o bucata din sine. (GPS)


Trecerea insa arata groaznic. (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

20.09.2019

Phenol

Pe Valea Florilor - Campia Turzii contiua cu lucrarile punctuale:



Dupa ce la ultima filmare CF lipsea pe o portiune de 100 m din firul I (min 10.10 din acest video) acum s-au mutat pe firul II in curba dinaintea podului peste Aries. Pana la sfarsitul lunii ar trebuii sa termine, chiar daca intarzie e imbucurator ca se lucreaza.

20.09.2019

alinuttt

La cât va fi crescut VSul după finalizarea lucrarilor?

Phenol

VS e 80, este valoarea impusa de relief; problema este ca au fost destul de multe restrictii de viteza din cauza deraierii din 2015, pe zona fostelor macaze din Canepisti, samd. Langa podul peste Aries nu stiu care a fost problema dar era restrictie de 30 de 2-3 ani.

alinuttt

Se vor continua lucrările și mai departe de Câmpia Turzii?

Phenol

#354
Sper sa se continue ca ar fi probleme de rezolvat:

Din ce am vazut intre Razboieni si Campia Turzii nu sunt probleme majore. Daca e sa luam mai departe atunci da: Halta Unirea unde se lucreaza, statia Unirea unde au inceput lucrarile dar intre timp nu stiu ce s-a intamplat (ar trebuii intrebat pe 544), intre Teius si Aiud este o trecere de CF care necesita semnale automate + gara Teius unde sunt probleme cu macaze.

Insa am impresia ca teai gandit la zona Campia - Apahida, de care face parte si Campia Turzii - Valea Florilor.

Valea Florilor - Boju e dezastru 8 km parcursi in 13 min (limitare 50 pe firul II si limitare 30 pe jumatetea traseului pe firul I) - ma astept ca dupa ce termina pe Campia - Valea Florilor sa vina aici.
Boju - Cojocna e mai bine, se poate circula cu VS care e 60 din cauza reliefului.
Cojocna - Apahida nu sunt probleme.

vancouver

#355
Actualmente trenurile IR fac aprox. 2 ore intre Teius si Cluj-Napoca (1:57 cel mai bun timp). Putem spera la un timp mai bun la finalul lucrarilor?

De mentionat ca sunt ca. 106 km intre Teius si CN si 4 opriri pentru IR (trecem peste faptul ca unele IR ar putea sa nu opreasca in Razboieni si Unirea, dar in fine). La o viteza comerciala de 65 km/h, zic eu perfect posibila si cu cele 4 opriri, un 1:38 - 1:40 ar trebui sa fie ok, deci 20 min mai putin ca acum.

Presupun ca scopul final este ca dupa ce se va da drumul pe Sighisoara - Simeria cu 140-160, sa se reduca semnificativ timpii Sighisoara-Cluj si Deva-Cluj.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Phenol

Pe Teius - Razboieni ar fi cel mai simplu sa creasca viteza fiind campie, insa nu am vazut sa fi lucrat pe undeva. La macazele din Teius s-a lucrat ceva in vara, dar restrictiile inca nu au fost scoase din BAR.
Pe Razboieni - Campia Turzii chiar daca e relief greu se circula foarte bine, desi din acei 16 min pentru IR se pot scade 1-2 minute. Sunt 17 km cu VS 85 km/h fara nicio restrictie.
Pe Campia Turzii - Cluj Napoca trenurile IR sunt trecute in mers cu peste o ora dar in general fac distanta intr-o ora sau daca circula pe firul II intre Valea Florilor si Boju atunci undeva la 55-57 min. Invers, pe firul II situatia e mai buna, in general trenurile fac sub o ora.
De la noul mers ma astept ca durata de mers sa scada pe Cluj - Campia, fiindca in actualul mers sunt calculate lucrarile de la podul de langa halta Dezmir care intre timp au fost terminate. In rest, din pacate nu vad unde sa se imbunatatesca mersul nou pe Teius Cluj.

Phenol

Iar astazi santierul de langa Beclean:

Organizarea de santier vazut de pe malul vestic. (GPS)


(GPS)


Inspre nord de pod. (GPS)


Pe partea sudica a podului parca se demoleaza pila veche. (GPS)


Dintr-un alt unghi. (GPS)

Phenol

Somesul e "deviat" putin pentru ceva lucrari pe malul estic. (GPS)


(GPS)


Sub poduri de pe partea estica. (GPS)


Spre amonte, si aici se vede devierea. (GPS)


Phenol

#359
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Limitare de viteza spre Beclean:
(GPS)


In viitor sper ca trenurile vor fi nevoite sa reduca viteza de aici :).

Powered by API/PUM imgur uploader

Saptama trecuta pilele erau invelite intr-o plasa metalica, vad ca de atunci au pus un strat de beton peste. In rest nu prea s-a schimbat nimic.
Eu nu am reusit sa imi dau seama exact ce fac, aveti idei?

21.09.2019