Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

gruia88

La fiecare sfarsit de week-end sau sfarsit de sarbatori este ambuteiaj pe final de T3 plus drumul pana la A1.

E clar ca T4 este la fel de necesar ca si celelalte drumuri.





Powered by API/PUM imgur uploader

osandu

Salut!

Am avut drum prin zona Duminica 05.05.2024 si pun aici doua filmari din viteza masinii:

- Nod A1 cu DEx12 (sensul de mers Pitesti -> Bucuresti). Pe cealalta parte iarba e neatinsa


- Tronson 3 DEx12 de la Slatina (Valea Mare) la Colonesti. La Jitaru (minutul 7:35) coafura rezista.

PS: Scuze pentru rezolutia mai slaba, daca ma invata cineva cum sa fac "merge" la fisiere video mp4 de 1 minut fiecare la calitate HD, data viitoare o sa vin cu filmari mai bune.

oneLess

#9722
Imagini (cred) mai noi de la

feisbuciuc - DRDP Craiova (rezoluție mai bună)
(Cam jumătatea dinspre Craiova a T1-ului, dinspre T2 / cam dinainte de biserică)

La ei scrie Live DEx12 T1 , deci o fi de azi !?

Repostate de nou rebrandatul Românul  :D (ex. The Romanian)

DRDP Craiova: update tronsonul 1 al drumului expres Craiova-Pitești.


carutasul

@osandu, eu fac cumva, dar pe Linux, cu ffmpeg din linie de comandă
 ffmpeg -f concat -safe 0 -i file.txt -c copy -an  ozaltin06.05.2024.mp4 - asta e de ieri .
( în file.txt e lista fișierelor de concatenat, de forma: file numefișier, unul pe linie). Văd că există ffmpeeg și pe windows dar nu am folosit. 

oneLess

#9724
De la colega Mădălina Podaru economedia

Drum Expres Craiova – Pitești: Ozaltin a realizat 33% din restul de contract pe lotul 1 și promite finalizarea lucrărilor până la sfârșitul anului

QuoteConstructorul Ozaltin (Turcia) a realizat 33% din restul de contract pentru primul lot al Drumului Expres Craiova – Pitești și menține promisiunea de finalizare a lucrărilor pe lotul Craiova – Robănești (18 kilometri) până în decembrie 2024, a transmis marți, 7 mai, CNAIR. După rezilierea contractului primul antreprenor, Tirrena Scavi (2022), CNAIR a atribuit contractul pentru finalizarea lucrărilor constructorului Ozaltin, iar lucrările au fost reluate în toamna anului trecut de la aproximativ 55%.

,,Antreprenorul este mobilizat pe toată lungimea acestui tronson și execută toate lucrările necesare finalizării acestui contract în termenii prevăzuți. La această dată procentul este de 33,85%, procent din contractul de finalizare a lucrărilor", transmite DRDP Craiova.

Promisiunile Ministerului Transporturilor au fost pentru circulație pe Drum Expres și Autostradă fără întrerupere de la Craiova la Constanța pentru 2023 și, ulterior, pentru 2024 (decembrie). Pentru a se realiza această legătură fără a mai intra pe DN 65 Craiova – Pitești și pe Centura Capitalei, UMB trebuie să termine complet lotul 4 Colonești – Oarja (legătura cu A1 București – Pitești) acum la 50%, iar Aktor să finalizeze lotul 3 al Autostrăzii A0 București Sud (aproximativ 65%).

CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Craiova, a publicat imagini live de pe șantier:

... filmarea de mai sus ... (dar rezoluție 720p la economedia)

Lotul 1 are 15 pasaje și viaducte și două noduri rutiere:

... poză cu document care enumeră cele 15 pasaje/viaducte, 2 noduri plus parcarea dublă ...

Contractul pentru finalizarea lucrărilor pe primul lot al Drumului Expres Craiova-Pitești a fost semnat în august 2023 cu constructorul Ozaltin din Turcia, termenul de execuție fiind de 18 luni. Despre constructorii Ozaltin și Strade Bauunternehmung Economedia a scris aici.

,,Marți, 08.08.2023, CNAIR a semnat contractul având ca obiect ,,Execuție Lucrări Drum Expres Craiova – Pitești, Tronson 1, km 0+000 – km 17+700 – Relicitare", cu ofertantul declarat câștigător, respectiv ASOCIEREA Ozaltin Insaat Ticaret ve Sanayi Anonim Sirketi – Strade Bauunternehmung S.R.L. – Visio Construction Works S.R.L. Valoarea contractului este de 439.294.261,17 lei fără TVA. Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile. Durata contractului de execuție a lucrărilor este de 18 luni, iar garanția de 10 ani. Traseul are o lungime de 17,7 km. Reamintim că în data de 21.12.2022 CNAIR a reziliat contractul cu Tirrena Scavi S.p.A Italia având în vedere ritmul defectuos de realizare a lucrărilor și neîndeplinirea de către Antreprenor a prevederilor contractuale. Stadiul lucrărilor executate este de 57,06%", a transmis CNAIR.


Xrailer

Trag foarte tare turcii pe t1, 100% o sa fie gata anu asta. T4 cred ca va fi deschis partial pana in decembrie, si A1-A0 10000% nu va fi gata anu asta.

mircea

45% rămas de executat, din care 33,85% realizat, adică au făcut undeva în jurul a 15%, deci per total sunt la aproximativ 70%. Nu e imposibil să termine la final de an, dar e extrem de improbabil. Pentru că acel 30% sunt exclusiv toate structurile de pe lot.

gruia88

Dar structurile nu arata asa rau plus ca nu au ceva foarte mare , majoritatea sunt deja sus cu grinzile puse , unele si predale.

Am trecut pe acolo in mini vacanta de paste , pe 1 mai erau la munca si am revazut banner-ul cu faptul ca vom circula in 2024 pe acolo , nu este un anunt politic sau un anunt din partea CNADNR este un anunt din partea constructorilor care cred ca au mare interes sa termine .

1.Ozaltin daca semneaza viaductele si lotul Meses pe A3 cu Makyol au de munca.
2.Strade la fel are multe contracte pe zona Olteniei si are nevoie in portofoliul de o reusita mare, deschiderea unui lot inainte de termen fi el si cu 2 luni este o realizare frumoasa.
3.Ei au Februarie 2025 termen , iar Decembrie - Februarie este luna de iarna in care teoretic ar mai avea poate voie sa faca parapeti , sisteme de luminat , etc  - chestii care nu trebuie sa fie influentate de temperatura .

Deci intre Decembrie 2024 si Februarie 2025 tind sa cred ca au sa se incadreze in 2024.

danutzu_1069

#9728
@gruia88

De acord cu tine, dar tot traficul se va "varsa" buluc in A1, A1 care nu mai face fata la trafic .... de sarbatori.
Ieri dupaamiaza, trafic de melc, de la Pitesti spre bucuresti... si chiar cu opriri pentru admirat...frumusetile naturii.

Chiar nu inteleg de ce nu s-a circulat fluent pentru ca evenimente nu au fost.... Inteleg ca sunt multe masini, dar daca se circula cu viteza constanta , fara "da-te la o parte", cu distanta rezonabila intre masini, ar fi ok...

Liviu M


voicul

#9730
@gruia88 nu zic ca ai facut rau ca ai postat - e o realitate, dar dupa mine asta e non stire.
Orice drum face fata la o capacitate peste medie. Ieri e exceptie. Desigur din gura:
3000 de km deja, trafic infinit + aterizeaza si avioane si OZN-uri aci!
Din practica cand vezi costurile (adica puteau sa faca direct cu 10 benzi + 20 de benzi pana la B), dar cand vezi costurile de bani + resurse ajungi ajungi la matematica simpla:
Pe aici trec 5000 de masini facem capacitate de 7000 (sa cam acopere si weekend-urile), adica majoritatea evenimenentelor deosebite si 2 ori pe an (Craciun si Paste) cand vin cate 10.000 de masini + ... aia e. (cifrele ca exemplu)
Acum acolo e ce se intampla la trafic impartit pe 2 benzi, care ajunge intr-o banda.
Acum romaneste: mai bine nu faceau ca uite katastrofa - mai mult strica decat f*k!  :puke:
Pentru ca in V e bine, doar la ei e miere si miere si totul roz, fix ca aici:
(desigur o sa fie si romani inventivi: baaa aia e in E si eu am zis de V!
- Respekt booos! Bine sa fie ca V:
)
Ca daca nu se facea, traficul era fix la fel, doar ca se faceau 2 ore doar in Bals.
Concluzia: asta e de moment. La anu o sa fie mai bine.

@Liviu M exemplu perfect 90 km la 30 de tipuri de masini va fi intre 85 si 95 deci franari si accelerari.
Se rezolva de la sine problema cand va exista masina autonoma.

oneLess

#9731
Extras din comentariile la filmarea de mai sus postată pe feisbuciucul DRDP Craiova:

QuoteSe lucrează și pe tronsonul 4?

DRDP Craiova
după data de 13 revin din liberele de sărbători. O să postam și de acolo.


oneLess

CraPi4

Înainte de a pleca în vacanță, pare că au răzbit ultima bucată de pădure și au decopertat drumul de legătură chiar până în Albota/DN65 !




gruia88

^^ @voicul ai interpretat gresit ce am postat!

Eu ma bucur de orice km si mai ales de acest DeX sunt bucuros de fiecare data cand ma duc la Bucuresti ca acel drum care inainte era un chin a devenit acceptabil .

Am postat ca sa reliefez necesitatea T4 care o sa fluidizeze tot traficul de pe DeX si nu o sa se mai descarce intr-o banda nici nu va mai incarca zona Pitesti pana la intrarea pe A1.

Da a fost situatie exceptionala sfarsitul unor sarbatori am venit pe Valea Oltului tot Luni si am experimentat ce inseaman trafic intens si blocat pe ambele sensuri.

Dar fiecare duminica sa stii ca da nu este coada de pe DeX dar este trafic aproape bara la bara dupa Lunca Corbului pana pe A1.

Poate pentru tine este o "non-stire" ca esti mai informat decat altii dar nu toata lumea stie traficul / necestiatea unui drum / blocaje si altele.

Doar incerc sa ajut si sa fiu informat!

oneLess

Au mai zgâriat puțin și la nodul cu A1!