Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 3 Guests are viewing this topic.

altr

Diferenta este ca in Ungaria autostrada care are niste tuneluri (autostrada M6) era construit in regim PPP. Deci cred ca e normal ca compania care a construit autostrada avea ca tinta sa aiba costuri minime de intretinere si sa revine la profit in cel mai scurt timp.

Iceman

O plăcere să vezi Portocala Mecanică acțiune❤️


pentium10

Strabag la capatul dinspre oras are jumatate de giratoriu la stadiul de emulsie. Mai are un canal de finalizat se vede pe a 2-a poza.





















Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Ionut

API pe Facebook

Mobilizarea excelentă continuă pe #AutostradaTransilvania pe cei 30 de km dintre Nădășelu și Zimbor: [...].

Progresul este vizibil de la filmarea noastră precedentă din luna iulie, iar avansul per total în nici jumătate de an de la prima cupă de excavator este impresionant.

Așa trebuie să arate un șantier: 22 de foreze care execută piloții forați pentru viaducte, poduri și zidurile de sprijin care vor ține pe loc dealurile transilvănene, sute de basculante, excavatoare și buldozere care efectiv mută milioane de metri cubi de pământ, redesenând relieful.

Se lucrează aproape peste tot, singurele zone neatacate fiind suprafețele de pădure (procedurile de scoatere din circuitul forestier sunt finalizate în județul Cluj dar în Sălaj birocrația mai durează, fiind vorba de 90 de ha de pădure) și un punct unde se face descărcarea arheologică.

Volumul de muncă este colosal, dealurile nu stau locului (4 alunecări majore până acum) și veșnicele blocaje birocratice (relocări stâlpi LEA, păduri) încă mai pun bețe în roate, dar avem încredere că în următoarele câteva luni o bună parte din acestea vor fi rezolvate.

Abia spre finalul lui 2023 am putea circula dacă autoritățile își vor face treaba la timp și constructorii vor păstra ritmul actual.

SUHOI

De acord @hvm :). Concluzia ar fii ca cetateanul utilizator de autostrazi sa iasa castigat din toata  povestea asta pe de o parte, cat si legalitatea unor eventuale majorari de pret de contract sa fie respectata dar nu doar "invocata' de Beneficiar. Om vedea  ....

NGC

#28431
3C1, "Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău - Chiribiș (km 4+200 - km 30+550)"

Quote from: NGC on July 27, 2021, 08:45:33 PM
Quote from: NGC on July 12, 2021, 10:39:54 PM
Quote from: NGC on May 31, 2021, 05:23:29 PM
Tot de pe frontul de Vest, niste cinteze transmit ca se va anunta in curand incheierea etapei de evaluare tehnica (plus DUAE). In cursa sunt ramase doar asocierea condusa de CONSTRUCTII ERBASU si asocierea condusa de DRUM ASFALT.
Oferta asocierii conduse de RIZZANI DE ECCHER a fost respinsa si e de asteptat ca ei sa conteste respingerea. Turcii in schimb au fost respinsi mai demult.

A doua informatie pe fuga din seara asta. A ajuns prima contestatie. Este vorba despre contestatia depusa de asocierea condusa de DRUM ASFALT si din care face parte si TRAMECO, si s-a contestat punctajul obtinut la evaluarea tehnica.

Insa lucrul cel mai important transmis de cinteze este ca, asa cum arata situatia la momentul de fata, licitatia se va anula. Ambii ofertanti care au trecut mai departe in etapa de evaluare financiara, au avut oferte mai mari decat valoarea estimata.

L.E. Marti a ajuns si contestatia celor de la CONSTRUCTII ERBASU si si ei au contestat punctajul obtinut la evaluarea tehnica.

Ambele asocieri au depus contestatii noi. De data aceasta au contestat raportul "neoficial" al procedurii, raport prin care s-a decis anularea procedurii, dar nesemnat de directoarea CNAIR.

Quote from: NGC on July 23, 2021, 08:38:44 PM
O sa va mai zic io ceva zilele viitoare, dar sa nu influentam acum actiunile CNAIR. ;)

Ramane valabil. Va tin la curent cu evolutia telenovelei.

O stire pe scurt si in graba, desi informatia inca nu este publica. Din cele 4 contestatii, 3 au fost respinse iar celelalta a ramas fara obiect pentru ca autoritarea contractanta a luat unele masuri de remediere. Se va emite la un moment dat un nou raport al procedurii, care poate fi si el contestat. O sa revin.

mike_us

Excelent ca UMB muncește pe cei 30 de km dar ce se întâmpla pe 3B2 Zimbor-Poarta Sălajului? Pe forum era vorba de ce vreme ca in curind se da si acolo AC ul. Ar fi bine sa poată începe ceva lucrări si acolo anul asta.

GIV

problema nu e neaparat cand se da AC pe lotul urmator, si devine mai urgenta situatia cu selina despre care nu mai aflam nimic nou..

nicolaem

nu se poate legal rezilia cu Selina? Aveau ceva obligatii de indeplinit?
Presimt ca daca raman in conctract vom lungi doar agonia.

mike_us

@GIV Nu cred ca una exclude pe alta. Pe de o parte ar trebui sa dea autorizații la ce a fost semnat anul trecut si in același timp ar trebui sa mai rezolve alte loturi care sa meargă in construcție la anul. 

altr

Quote from: altr on July 28, 2021, 11:42:04 PM
^^
Este 57% de min. o luna.
Pana acum poate ca este 65% sau chiar 70%.

Asa cum anticipasem aici, Strabag a ajuns la 68%, conform hartii CESTRIN.

NGC

3C1, "Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău - Chiribiș (km 4+200 - km 30+550)"

Quote from: NGC on July 16, 2021, 10:40:59 AM
Quote from: NGC on July 12, 2021, 10:39:54 PM
Insa lucrul cel mai important transmis de cinteze este ca, asa cum arata situatia la momentul de fata, licitatia se va anula. Ambii ofertanti care au trecut mai departe in etapa de evaluare financiara, au avut oferte mai mari decat valoarea estimata.

Valoarea estimata: 503.687.042,75 RON fara TVA
Oferta asocierii condusa de CONSTRUCTII ERBASU: +/- 543 milioane RON fara TVA
Oferta asocierii condusa de DRUM ASFALT: +/- 563 milioane RON fara TVA

Vrabiutele transmit ca in urma reevaluarii, ambele oferte au fost declarate admisibile, iar castigatorul initial este asocierea condusa de CONSTRUCTII ERBASU. Sa vedem cat timp le mai ia sa emita raportul procedurii. ;)

survola

Mă bucur -să meargă construcția mai departe.
Singura problemă e o supra-încălzire în acest domeniu, care se vede în prețul materiilor prime și al forței de muncă.

Kimi

Strabag a frezat asfaltul in zona giratoriului. Sper sa il finalizeze cat mai repede ca vom avea ambuteiaje mari acolo.