Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 38 Guests are viewing this topic.

alecu26

nu asta face diferenta.

sa mobilizezi o statie de asfalt e maxim 100.000 Euro. la un asa teren...transportul peste dealuri te poate "omora" la consumul de combustibil....si sa te coste mult mai mult decat acei 100.000 de euro la mobilizare.

Decat Teloxim, Comsa, Aldesa si alti second hand company din spania, clar ca e preferabil UMB. (chiar si fata de Teloxim (tehnologica radion)) UMB chiar a facut autostrazi si are experienta.

Salini (impregilio) sunt firme mari si serioase, pana la proba contrarie. (impregilio deja e la proba contrarie). Secol...tot italieni cu experiente relativ neutre in Romania.

Oricum dealurile de la Cosevita, indiferent cine le va face, garantat nu au luat nici unul in calcul alunecari de teren. (ba mai mult...pot baga mana in foc ca au estimat viaducte chiar mais joase si mai scurte si implicit deblee mai adanci).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Archi

^^ In fine eu cred ca UMB-ul ar trebui sa castige tot lugoj-deva.

dorum

si eu indraznesc sa-mi doresc asta...dar nu stiu daca pot face fata la aprox 75 km de autostrada singuri...iar de subcontractat nu prea poate fi vorba la pretul avansat...astept si eu cu nerabdare rezultatul de maine al CAB...

panda80

Eu cred ca vor face fata. Sa nu uitam ca in toamna au dat anunturi de angajare pana si pe posturile importante de televiziune. Probabil tocmai pentru ca se gandeau ca vor castiga aceste loturi, cum e si normal. In curand vor termina si Vaslui-Iasi si vor mai debloca oameni si de acolo. Sa nu uitam ca UMB a fost cam singura firma care a studiat bine terenul in zona, oamenii lor fiind semnalati de mai multi forumisti pe acolo. Cat despre capacitatea de a realiza lucrarea la pretul contractat, sunt convins ca vor putea, ei nu trebuie sa plateasca angajati straini si probabil nici sa inchirieze utilaje, cum ar face o firma gen Salini care nu are mai nimic prin Romania. Plus ca facand toate loturile deodata obtii o reducere a costurilor.

mishu77

Nu cred ca o sa reuseasca sa faca asemenea autostrada UMB chiar daca au facut Timisoara - Lugoj lot 1 mai repede si o parte din A3.

panda80

Quote from: mishu77 on July 16, 2013, 05:04:19 PM
Nu cred ca o sa reuseasca sa faca asemenea autostrada UMB chiar daca au facut Timisoara - Lugoj lot 1 mai repede si o parte din A3.

Ce ar avea in plus fata de ei o firma care vine din afara cu 3 oameni si 2 laptopuri? UMB a lucrat foarte mult in Romania, cunoaste mult mai bine hatisurile birocratice de aici, lucreaza in general fara subcontractori, deci nu mai depinde si de altii in realizarea termenelor. Si in ultimii ani a dovedit o mare seriozitate in respectarea termenelor, la o calitate de multe ori mai buna fata de lucrari similare executate de firme cunoscute din strainatate.

tigrel58

Quote from: Archi on July 16, 2013, 04:54:32 PM
^^ In fine eu cred ca UMB-ul ar trebui sa castige tot lugoj-deva.
Maine la ora asta ar trebui sa stim. Dincolo de ce am dori noi, rezultatul este cat se poate de previzibil din punct de vedere juridic, m-as mira foarte tare sa fie intoarsa decizia CNSC.

penad2007

Mai are cineva vreo veste de pe santiele patriei?

BoGDaN

Hey dog, UMB 75 km de autostrada? La pretul asta?  Hai sa fim seriosi....e o palarie mult prea mare pentru UMB. Banuiesc ca vor aduce jumate' din judetul Bacau la munca :)

dorum

sa-l aduca pe tot...n-am nimic impotriva :) :) :)...numai sa faca treaba!!!
oricum vedem maine rezultatul CAB...de fapt sper sa nu se amane...

simotm

Quote from: BoGDaN on July 16, 2013, 08:00:05 PM
Hey dog, UMB 75 km de autostrada? La pretul asta?  Hai sa fim seriosi....e o palarie mult prea mare pentru UMB. Banuiesc ca vor aduce jumate' din judetul Bacau la munca :)
care ar fi diferenta ca judetul Bacau e adus de catre 3-4 firme subcontractante care vor lucra in contul firmelor straine care castiga licitatiile(la preturi mai mari ca doar fiind la a 3-4-a subcontractare fiecare trebuie sa castige ceva) sau ca e adus de o singura firma ; si apropo de UMB , am inteles ca treaba a mers bine pe bucata de langa TM si fiindca angajatii stateau in pensiuni aproape de autostrada+ aveau firma de catering care aducea mancarea pe santier , deci nu se stresau cu altceva decat cu autostrada ...

radutm

De remarcat ca sintagma "in Romania se construiesc cele mai scumpe autostrazi din Europa" a ajuns atat de bine infipta in mentalitatea noastra incat, atunci cand avem un exemplu contrariu, de preturi aliniate cat de cat la restul lumii, suntem complet sceptici ca se poate intampla. UMB ar putea sa reuseasca...iar de cand cu arestarea lui Nelu Iordache, cred ca regii asfaltului obisnuiti cu invartelile balcanice s-au cam lecuit cand vine vorba de fonduri europene si s-au reorientat pe alte zone numai bune de muls. Cert este ca UMB are acum o misiune dificila sa scoata profit la acest pret si la final dl. Umbrarescu sa se si bucure (in libertate) de banii castigati. Nu le va fi usor nici cu un lot si nici cu toate 3.
cont inchis

alecu26

nu e totusi chiar atat de simplu..sa devii o firma mare. S-a dovedit de nenumarate si nenumarate ori. Cresteri din astea doar in povesti cu fat frumos s=au mai vazut. dar sa vedem ce va fi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).