Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Konter

Mai e vreun constructor in feroviar cu atatea utilaje? Ma gandesc ca nu, altfel nu erau subcontractati pe Bv-Sighisoara sau Caransebes-Arad.

"Reparațiile și reviziile, efectuate în perioada de iarnă, s-au finalizat și s-a reluat execuția lucrărilor de reparații a liniilor și instalațiilor CF pe întreaga rețea de cale ferată, atât în proiecte finanțate din fonduri europene nerambursabile (Loturile 2a și 2b, Km 614 – Simeria, Brașov – Sighișoara, Loturile 2, 3 și 4 Caransebeș – Arad, Proiecte tip Quick Wins-SRCF Galați) cât și în proiecte de reparații și întreținere a liniilor CF finanțate din fonduri proprii CFR sau de la Bugetul de Stat (Linii în Port Constanța, Merișor – Crivadia, Merișor – Bănița, Holdea – Marginea).

Societatea noastră execută toate tipurile de lucrări cu specific feroviar (buraj mecanizat, profilarea căii, stabilizare dinamică, sudarea șinelor prin procedeul electric și aluminotermic, realizarea căii fără joante, proiectare pentru înglobarea aparatelor de cale în CFJ, lucrări LC și PICV) și pentru alte firme din România și nu numai."
https://www.facebook.com/share/aiRoswAAsYEzK412/?mibextid=WC7FNe























Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Constructorii de autostrăzi și drumuri expres în România, market share, cote de piață și total kilometri contractați. Aprilie 2024.



danutzu_1069

Bawi Construction este fostul Wiebe România asa ca nu este ceva noi...
Wiebe România și-a schimbat denumirea în luna aprilie a anului 2023

RazesIesean

Doar eu am observat in ultimele 2-3 saptamani un lobby puternic Pro UMB in presa si pe retele de socializare plus CNAIR etc.?
in fiecare zi se observa diferite articole unde se spune ca UMB e singurul constructor roman ce a livrat inainte de termen. Are nspee mii de km in lucru si mii de angajati.

https://ziare.com/dorinel-umbrarescu/umbrarescu-autostrazi-cnair-1864488
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

Ionut

Evident e o minciună sfruntată ca UMB e singurul care a dat în circulație loturi înainte de termen.

stangabriel

Daca lobby-ul nu e natural, periodic dat de alegeri, macar se stie de ce a aparut  O:-) ceea ce este bine ca exista presiune, apoi sa se lucreze pentru dovedirea contrariului , fara sarit etape tehnologice.

Oricat de dificila a fost in perioada asta, o sa mai dureze pana se vor finaliza lucrarile, poate o sa apara intarzieri de plata si alte oprelisti, posibil pe toate santierele.

https://economedia.ro/analiza-economedia-constructorii-din-turcia-contracte-de-6-miliarde-euro-pentru-165-de-kilometri-de-autostrada-si-cele-doua-magistrale-de-metrou-din-bucuresti-si-cluj-sedinta-comuna-a-guvernelor-ro.html

Autostrăzi și Drumuri Expres (168 km.)

Lotul 2 al Autostrăzii A 1 Sibiu-Pitești (Boița-Cornetu de 31 km.) este cel mai greu lot de autostradă în execuție și cel mai mare contract semnat până acum : 800 de milioane de Euro cu Asocierea Mapa-Cengiz. Termenul de execuție este de 50 de luni, iar lucrările încep la Boița. Pe de altă parte, Makyol a devenit al doilea mare constructor din România după UMB având toate cele 4 loturi ale Autostrăzii Sibiu-Făgăraș, cu 1,3 miliarde Euro pentru cei 68 de kilometri. Următorul contract ca valoare este de 500 de milioane Euro, primul lot al Autostrăzii Unirii cu Nurol (proiectarea începe pe 31 mai). Un alt contract cu Nurol de 200 milioane Euro pentru Lotul 3 al Autostrăzii Moldovei (Nurol-Makyol), iar Alsim Alarko finalizează și restul de 10 kilometri pe primul lot al Autostrăzii A București Sud cu aproape 200 de milioane euro. Alți 17 kilometri de Drum Expres, lotul 4 Drum Expres Craiova -Pitești sunt în lucru cu Ozaltin cu termen estimat de finalizare (decembrie 2024) și contract de 90 mil. Euro.

La cei aprox. 140 de kilometri deja contractați se adaugă și cei 3 km. reprezentând viaductele scoase din contractul cu UMB. CNAIR va semna contractul de 200 mil. Euro cu Ozaltin, oferta fiind conformă (detalii aici). Opt constructori, din care cinci din Turcia au depus oferte și la contractul de 1,6 miliarde Euro pentru Lotul Meseș pe Autostrada Transilvania

3 Miliarde de Euro pentru Magistralele de Metrou de la Cluj și București-Otopeni

Cel mai mare contract (unic) pentru infrastructura de transport din România este Magistrala de Metrou de la Cluj Napoca, contract de 1,8 miliarde Euro semnat cu Gulermak. Lucrările ar trebui să înceapă în această toamnă și să dureze 8 ani (finanțarea este parțial asigurată din PNRR cu 300 mil. Euro). Contractul este de tipul ,,la cheie", structură, finisaje, automatizare. Pe lângă banii dinj PNRR, Contractul este finanțat aproape complet de la Bugetul Ministerului Transporturilor/ Program Transporturi 2021-2027, bugetul Primăriei Cluj Napoca neputând susține o asemenea investiție regională.

Pentru Magistrala Gara de Nord-Otopeni (12 stații) Metrorex are contracte cu Alsim- Makyol și Gulermak de aprox. 500 milioane Euro, dar pentru lucrări la stații și structură. Pentru prima secțiune, până la Băneasa lucrările au început, iar pentru secțiunea II, etapa de proiectare se termină la toamnă.

Constructorii din Turcia lucrează și la calea ferată : Yapi are contract de peste 100 milioane Euro pentru reparații rapide pe linia București-Pitești, iar Gulermak lucrează în Asociere cu FCC (Lider) pe M 300 Cluj Napoca-Oradea.

Konter

"O firmă de construcții, aflată în pericol de insolvență de peste doi ani, face progrese pe direcția ieșirii din această stare, conform raportului său preliminar.
Societatea a intrat în reorganizare judiciară în luna octombrie 2022, situație în care se află și la această dată.
Este vorba despre Societatea de Construcții Napoca S.A., care execută lucrări de construcţii, produce betoane, mortare, diverse confecţii metalice.
Din lucrările executate și serviciile prestate, societatea a avut în primul trimestru venituri de 26,27 milioane lei, mai mari de peste cinci ori decât în cele din perioada similară a anului trecut.
În perioada ianuarie – martie a.c., societatea şi-a desfaşurat activitatea cu un număr mediu de 135 salariaţi.
Principalele contracte ale firmei sunt:
* Proiectare și execuție lucrări Modernizarea drumului județean DJ 195 – LOT 1- C.J. Satu Mare
* Modernizare străzi în comuna Apahida – etapa 1 – Comuna Apahida, Jud. Cluj;
* Execuție lucrări pentru Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj Napoca – ,,Cale de rulare paralelă cu pista la Aeroportul Internațional Avram Iancu" precum și pentru construirea ,,Clădire remiză și PSI dotată și utilată;

Pe piaţa internă, volumul vanzărilor pe primul trimestru este de 1,27 milioane lei și are în componență atât vânzări de materiale între societăți, cât și vânzare de apartamente și spații comerciale din locația Tăietura Turcului (peste 1,09 milioane lei vânzări de apartamente, parcări, boxe și 177,8 mii lei vânzări materiale).

Societatea de Constructii Napoca S.A este deținută de IT Transilvania (67,38%), ARD Invest SRL (9,82%), alți acționari.
În prezent, societatea este condusă de Demicheli Giovanni Franco – Administrator Special.
Obiectul principal de activitate al societăţii este conform Cod CAEN 4120 – lucrări de construcţii clădiri rezidenţiale şi nerezidenţiale. Societatea mai produce betoane, mortare, agregate sortate, diverse confecţii metalice, confecţii de lemn, confecţii de aluminiu destinate în cea mai mare parte activităţii de construcţii. De asemenea, asigură prestaţii cu utilaje pentru activitatea de bază şi într-o pondere mică pentru terţi."

https://arenaconstruct.ro/un-constructor-progreseaza-spre-iesirea-din-reorganizarea-judiciara/