Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 15 Guests are viewing this topic.

oneLess

Harta CESTRIN a fost updatată/editată ieri joi 24.02.2022 la 11:17

Stadiul fizic
T1 - 43,40 %
T2L1 - 92,95 %
T2L2 - 94,20 %
T3 - 20,00 %
T4 - 0 %

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot1 UMB Pod DJ643 Oltet 24022022


Dragos_R

Faina filmarea  :)! Nu mai e chiar forfota aia de anul trecut, dar lucrurile se misca bine, singurul loc in care ma asteptam sa fie mai multa agitatie este zona culeii. Asta doar asa, ca imagine, pentru ca stim bine ca UMB-ul e profi la planificare si management executie.

rocklee

Asteptam si o filmare de la ganeasa  8) :p

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot2 UMB Sub Traversare Dn64 Ganeasa 24022022


Tony7Y

Eu sincer daca ma uit la ce s-a facut in ultimele 4 luni, progresul in zonele critice pe care le discutam la inceputul lui noiembrie e mai mult spre 0.

Inca nu vad sa se fi apucat de culeea de la Oltet. Aici nu inteleg ce ii impiedica dar lasa impresia ca centura Balsului ar fi putut fi gata mult mai devreme.

Iar pentru centura Slatinei - a fost mutata fabrica de grinzi si s-au apucat de culeea de la Olt. Dar cam atat.
La Ganeasa avansul e slab. Aflam ca mai avem de asteptat si dupa al doilea pod.
Nu s-au apucat de nodul rutier din Valea Mare.

Daca continua asa, eu cred ca in vara putem spera maxim la centura Bals.

oneLess

#6201
^ Mie mi se pare că au mutat ceva pământ în 15 zile. Mult peste ceea ce au de cărat la Olt.

Oltet 09.02.2022 daniel321


Oltet 24.02.2022 daniel321



Powered by API/PUM imgur uploader

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot2, UMB, Fabrica De Grinzi, Relocare DJ677 24022022


Skynick

Dap, s-a recalibrat masiv efortul. Probabil din ratiuni de distributie a efortului spre celelalte proiecte si avansul acestui proiect, care le permite sa o lasa la relanti. In acelasi timp, daca isi propun temina tot intr-o luna.

oneLess

#6204
^ T2L1 da. Depinde doar de ei acum. Undeva înainte de 1 Mai. UMB poate, dar să și vrea! Au calculele lor.
Luna și aici își începe countdown-ul după primul strat de asfalt pe culeea culeilor.
Sper să nu stea totuși cu darea în circulație a lui T2L1 după T2L2. Nu ar avea de ce.

Dar la T2L2 luna aia va începe după ce primesc binecuvântarea de la C.F.R.
(Aici am vrut să pun un emoticon cu no comment, dar nu am găsit unul, așa că vă rog să vi-l imaginați)

La T3 din ce am văzut eu, nu au fiare de sudat, dopul de la Pișcani a dispărut (fotovoltaicele).

La T4 posibil să fie ceva fiare de sudat la nodul cu A1.
(Am văzut că la A0/A2 pun grinzi metalice pe deschiderile unde se splituiesc căile principale
de rulare cu bretelele, greu de făcut din grinzi de beton asta)

Și pănă în decembrie 2023, odată cu T3 și T4 poate are și Tirenna o revelație.

Sunt povești de autoîncurajare spusele lui Grindeanu,
că dă Tirenna anul ăsta în circulație DEx T1 și centura de sud de la Timișoara (ambele +40%).
Ăia de la Cernica cu +7% ce să mai zică. Strâng din dinți dar au cam început să le pleznească-n gură.

Asta e realitatea văzută de mine azi!

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson1 Tirrena Craiova Centura De Nord DN65F Robanesti 280222


archaeus

Greu cu broscarii......

Multumim Daniel!

oneLess

^ Nu e deloc greu cu ei.
Bravo lor că au reușit să decoperteze tot traseul!

adyneamtu

Cu puțină atenție la planificare terminau zidurile și mutau pamântul din deal direct între zidurile de la pasaj, nu lângă, ca mai apoi să-l mute tot acolo.
Pare că încă au probleme cu numărul de fierari-betoniști.


archaeus

^^corect, e chiar f usor.
La 3 ani si 3 luni de la semnarea contractului sa le adresam calde si sincere felicitari pt efortul deosebit de a fi decopertat toti cei 17km!
De asemenea, cele mai ale naibii respecte pt faptul ca unele structuri sunt incremenite in timp de mai mult de un an, ca in sfarsit, la un an si 3 luni de la primirea AC pe primii 1.850 m, sapa debleul de langa centura de nord!