[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Skynick

Predalele se urca in doua saptamani. Nu-i un bottleneck. Cred ca se termina toate pana in decembrie.

panzer

Daca va amintiti de la Domnesti, tablierul tb inspectat, dat un ok de la consultant probabil, inainte de supra-betonare. La fel au fost cateva saptamani de pauza.

TibiV

Pasajul Berceni filmat pe 8 iulie de @pasa_andrei


El vorbeste despre "o noua deviere" pe care o arata dupa 04.40.
Dar privind la plansa postata de razvan96 si reluata de adyneamtu pe pagina trecuta,
Quote from: adyneamtu on July 08, 2022, 01:37:46 PM...
pare a fi ceva mai mult de o deviere temporara...

Ma intreb daca nu o fi cumva un traseu definitiv pentru transporturi agabaritice?... La IMGB se mai produc totusi "chestii mari"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xed

Eu zic ca mai mult ca sigur este o ruta de intrare/iesire pentru Bucuresti a transporturilor agabaritice. Nu mai tin minte pe unde citisem, relativ recent, ca Soseaua Berceni este in prezent singura ruta care mai permite transporturi agabaritice pentru capitala.

sarbu

Din pacate imgb e inchis de vreo 2 ani, deja se demoleaza tot ce a fost acolo.

Quote from: TibiV on July 13, 2022, 12:13:59 PMMa intreb daca nu o fi cumva un traseu definitiv pentru transporturi agabaritice?... La IMGB se mai produc totusi "chestii mari"...


captiva

Cand s-a deschis breteaua de legatura de la intersectia DN6 cu DNCB (pe dreapta sensului de mers catre Bucuresti pe DN6) s-a modificat si modul in care se circula in intersectia DN6-DNCB, respectiv prin infiintarea unui sens giratoriu pe centura, sub podul de la Bragadiru. Asa ca acum accesul dinspre centura spre Bucuresti, repsectiv dinspre Bragadiru spre centura este mai fluent, insa pe centura, mai ales pe directia Domnesti-Jilava, se fac cozi care ajung uneori sa depaseasca un kilometru.

Asa arata traficul intr-o zi de joi la 10.30 am.

   Powered by API/PUM imgur uploader

minisoferul

Mi se pare o solutie de bun simt cu giratoriul sub podul de la DN6, am trecut aseara pe directia Domnesti bretea noua Bragadiru si nu am stat mai mult de 2 -3 minute in coloana.

Solutia oricum este provizorie si urmeaza restrictii mult mai stricte sub pod deoarece zilele trecute s-a atribuit contractul de largire DNCB Sud cu pasaj subteran in lungul DNCB.

TibiV

Pasajul Berceni, filmare postata de Ionut Ivasca pe 13 iulie 2022:


(Evident, cu o "aruncatura de ochi" la A0 si la P&R Arghezi de pe M2...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola

Intre timp, secretarul de stat în MT, Irinel Ionel Scriosteanu, anunță că:
𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗕𝗲𝗿𝗰𝗲𝗻𝗶 - 𝗮𝗻𝘁𝗿𝗲𝗽𝗿𝗲𝗻𝗼𝗿𝘂𝗹 𝗺𝗶-𝗮 𝗿𝗲𝗰𝗼𝗻𝗳𝗶𝗿𝗺𝗮𝘁 𝗰𝗮 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗶𝗻 𝗴𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗶 𝗹-𝗮 𝗮𝘀𝘂𝗺𝗮𝘁, 𝗮𝘀𝘁𝗳𝗲𝗹 𝗶𝗻𝗰𝗮𝘁 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝘀𝗮 𝗳𝗶𝗲 𝗱𝗮𝘁 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝗹𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝘂𝗹 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁𝘂𝗶 𝗮𝗻
✅️ Au fost finalizate sudurile la tablierul metalic al inelului central și al rampelor, care permit realizarea suprastructurii peste acesta.
✅️ A fost coborât întregul tablier metalic pe aparatele de reazem, ceea ce permite realizarea conexiunilor între inelul central și rampele de acces. Această procedură se va finaliza într-o săptămână, moment în care va începe montarea predalelor peste tablierul metalic.
✅️ S-a finalizat bazinul de retenție a apei pluviale în zona DJ401, inclusiv stația de pompare, care este dotată cu 3 pompe de mare capacitate, capabile să evacueze apa în canalul ANIF din proximitate.
✅️ Se lucrează la excavația pentru realizarea rampei de acces dinspre #București.
✅️ Se lucrează la armarea plăcii de suprabetonare aferentă rampei de urcare/coborâre spre și dinspre #București.
✅️ S-a finalizat relocarea tuturor utilităților din zona șantierului. Continuă realizarea canalizării pluviale, necesară preluării apei din zona pasajului.

horatiu.cosma

S-a schimbat puțin discursul de la "anul acesta dăm în folosință cele 3 pasaje de la Domnești, Berceni, Oltenița" în "antreprenorul reconfirmă că este în graficul asumat care presupune darea în trafic la finalul anului". Deci nu e prea roz situația.

dr4qul4

Haideti sa fim seriosi, doar DOmnesti-ul are sanse sa fie gata anul asta!
Si nu inteleg unde este toata structura metalica ridicata, cand se observa clar ca lipsesc cele 8 conexiuni intre bretele si cerc, si alea vor fi cel mai greu de ridicat pentru ca sunt imprastiate si pentru ca trebuie sa se potriveasca perfect. Si apoi sudate. Apoi predale. Apoi  parapete, asfalt marcaje...

Domnesti-ul era in stadiul asta acum 6 luni...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oneLess

#4586
^ ... armare, suprabetonare, izolație hidro, ciuciumele, cocomele ...  :D

danutzu_1069

@dr4qul4, daca ai fi citit cu atentie ce a scris Scriosteau... ai fi facut diferenta intre inelul central care este tot ridicat si sudat, SI acest inel central a fost asezat pe aparatele de reazem pentru a putea fi sudate si racordurile cu rampele....
Cred ca asa este mai clar.....

dr4qul4

Sa inteleg ca tu crezi ca va fi gata anul asta?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Aur3l1an0

Se aude in targ, ca dupa ce va finaliza pasajul Domnești, Traconul va prelua construcția pasajului Cernica.