Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 30 Guests are viewing this topic.

RobertN

Salutare!

Mulțumesc pentru filmare.

Las câteva poze făcute ieri, pe grabă, fără pretenția de a oferi aceleași detalii ca filmările colegilor.

Sunt făcute de pe DJ105G.

Vedere spre Sibiu:



Vedere spre Boița:







(Aș fi făcut mai multe, numai că avea soția o urgență. Partea bună este că am profitat de această oprire și i-am făcut o luuuungă poveste despre infrastructura din România, proiectele în curs, eforturile colegilor de aici și ale API, dificultățile în implementare etc - voi știți povestea foarte bine. Am umplut cu vârf și îndesat cele 4 ore și jumătate petrecute până la București  :) )


KnX

Începe să dispară și ciotul de pădure de lângă organizarea lor de șantier.
Și uitându-mă la videoclip, spre final, mă întrebam cum vor face racordarea cu autostrada care se termină la Șelimbăr, și cu traficul din breteaua care se conectează la DN1...
Iar pe partea de vest este prevăzut un sens giratoriu cu DN1, imediat după HP Service.
Acea intersecție de dinainte de sensul giratoriu (dintre DJ106D cu DN1) rămâne?
Nod Șelimbăr



Powered by API/PUM imgur uploader

ladposta

Indraznesc sa sper ca e o mica eroare de suprapunere pe harta, si aceea intersectie se va transforma in giratoriu

stangabriel

#52713
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg161383#msg161383

   

Planuri mai sus.

Nu este eroare, dar trebuie adaugat in giratoriu si Dj106D, cu intrari separate. De aici pare ciudata pozitia.

ladposta


KnX

#52715
@stangabriel, mulțumim pentru imaginea cu viitorul nod.
Acum am înțeles.
Precum se vede și în medalionul din stânga jos a planșei, acea intersecție va dispărea, dar va fi înglobată de fapt în sensul giratoriu, cu continuarea apoi pe vechiul traseu spre Cisnădie.

cristi5

#52716
Quote from: cristi5 on August 31, 2020, 09:49:17 AM
La Boita se poate proiecta de exemplu un nod simplu A1/DN7 in nordul localitatii, simplificand considerabil intersectia A13/A1

Din pacate problema e mai complicata: nodul ar fi pe 3 niveluri si fara descarcare in DN.

Asta pt ca bretelele Sibiu-Fagaras si Fagaras-Rm-Valcea se intersecteaza intre ele (deci un nivel) si trec amandoua peste A1 (deci inca un nivel).
- la Turda situatia asta este evitata de breteaua Alba-Cluj, care ocoleste tot nodul deci trebuie doar sa traverseze A3
- la Sebes breteaua Alba-Sibiu intersecteaza intai Deva-Alba in nordul A1, dupa care traverseaza A1.

La Boita probabil nu exista loc pt asa ceva. Un nod simplu "trompeta" ar fi evitat 3 niveluri, dar bucla trompetei ar fi fost spre vest (devreme ce A1 va fi "gata" si A13 o inteapa dinspre est). Banuiesc ca nici pt o astfel de bucla in vest nu e loc pe acele dealuri sau ar fi mult de excavat, etc. In schimb bretelele directe ocupa loc putin in vestul A1.

Sigur ca bretelele de DN nu fac situatia mai usoara pt soferi cel putin.

Si sigur ca intrebarea e "de ce la Boita" dar asta e ca cocoasa de la Focsani.

voicul

Acolo iese un mare ca*at daca o dau inainte cu prostia asta.
Exista si alte variante mai utile de unire cu A13 si chiar nu trebuie sa fie nod inte ele. Sa mergi 1 - 2 km de la o A la A nu e asa o tragedie, ca sa nu zic ca probabil s-ar putea sa fie mai putin.

In continuare A13 poate sa plece de la Sibiu (sau alte zone), dar si A1 poate sa nu se catere in capul oamenilor din Boita.

panzer

^ asta am intrebat si eu. De ce la Boita?
Nu mai poate lumea merge pe DN7 inca putin? Iar nodul sa ramana intre cele 2 autostrazi?


reed

Gen așa între A81 ,trebuie sa mergi un pic pe A8.Nu moare nimeni daca intra și ies in 2 noduri la distanță de 5 km




Powered by API/PUM imgur uploader

PlayStation

Nodul va arata spectaculos, dar nu are niciun rost
Mai bine il faceau la vestem

adrian sibiu

Play station, cred că varianta Vestem era cea mai potrivită, dar Cnair-ul nu a vrut acest traseu.

cristi5

#52723
^ aici avem un fenomen. Gafe mari de proiectare gen cocoasa Focsani sau locatia nodului A1/A13 (sau configuratia falimentara dpdv siguranta A6/A1, sau nodul A7/A3, sau...) nu pot fi corectate nicicum de societatea civila. Sau decizii dezastruoase gen reziliat "ca asa vrea muschii mei" pe LD2 si LD3. Ele merg inainte, imperturbabile, chiar si cu o conducere CNAIR deschisa la minte (care trebuie sa mature rahatul dupa cea dinainte si atunci tot impotriva Salini sau Comsa trebuie sa se puna).

Reusim sa influentam la nivel de detaliu gen un constructor care o lalaie, umfla nr de muncitori sau utilaje, mai niste utilitati, mai o groapa de gunoi. Ca sefimea CNAIR nu stie ce are in santier dar din drona sau din fotoreportaj se vede.

Nu stiu ce am mai putea face noi sa fim luati in seama la nivel strategic, sa fim implicati in SFuri, sa avem un cuvant de spus la rezilieri etc. E clar ca avem membri super-competenti pt asta care au batut sute de km de santier, de fapt mii, ca i-au batut de zeci de ori. Mingea e tot la CNAIR si CFR dar poate reusim s-o ridicam mal bine la fileu...

Cetatean

Cateva date si capturi dintr-o discutie legata de implementarea noilor solutii topo in proiectele de infrastructura.
Legat de Sibiu-Pitesti lot 1 - sunt 5.7 mil mc sapatura, 5.2 mil. mc umplutura, debleul de la finalul lucrarii aprox 700 mii mc.

















Powered by API/PUM imgur uploader