[Nord-Vest] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Nord-Vest

Started by Bogdan_Cluj, March 29, 2017, 10:29:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.





ftraian

Multumesc... desi nu am primit mari raspunsuri macar vad ca mai este cineva cu ochii pe ei. Sunt curios care este stadiul financiar al proiectului, sa nu ramanem cu banii dati si fara sosea.

oaspetele

Am fost recent pe 172C : Josenii Bargaului - Ilva Mica (via Stramba), se poate circula dar pe cateva portiuni lipseste asfaltul. Estimez ca intr-o luna de zile se poate inaugura oficial. Pare o lucrare destul de buna. Problema mare e acum la intrare in Ilva Mica. Economia de timp e de 15 minute, estimez fata de varianta "normala".
Am avut de mers la Sangeorz Bai. La intoarcere, fiind trecut de miezul noptii, m-am intors "normal" pe 17 D si apoi 17 C pana la Bistrita.
Cum am mai spus, 17 C este asfaltat destul de proaspat dar in special dupa Dumitra pana in apropiere de Bistrita exte extrem de denivelat, deci nicidecum de albastru.

cristi5

Transalpina de Apuseni, Aiud-Stei, DJ107I, contract de reabilitare cu trotuare, piste de bicicleta si statii de autobuz. Constructor Societeatea de Construcții Napoca – Operes SRL (Italia) – Cosedil SPA (Italia).


"Autoritățile județene din Alba au semnat contractul pentru una dintre cele mai importante obiective de infrastructură care încep în acest an, în Transilvania. Este vorba despre DJ 107 I, supranumit și "Transalpina de Apuseni". Drumul va costa 41,6 milioane de euro. Costurile lucrării au crescut însă cu 2 milioane de euro, chiar înainte să înceapă, din cauza unei Ordonanțe de Urgență a Guvernului, care a crescut salariul minim în construcții"


https://www.g4media.ro/transaplina-de-apuseni-autoritatile-din-alba-au-semnat-contractul-costurile-lucrarii-au-crescut-cu-2-milioane-de-euro-chiar-inainte-sa-inceapa-din-cauza-unei-ordonante-de-urgenta.html

Io

Iar o "Trans" de-asta? Desigur, intr-o noua prezentare, acum POR ca deh. CJ Alba are drumuri existente care se degradeaza dar va trinti piste de biciclete prin Trascau.
Abia astept sa-i dau de veste lu' Tetea Patru de-o mai fi in viata pin-ajung io. O sa-i zic si de trotineta electrica si de Renault Zoe da' mi-i ca pune mina pe par si ciinii pe mine.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Bogdan_Cluj

Fiind pe fonduri europene, avem sansa sa avem o calitate superioara fata de restul DJ-urilor reabilitate recent?

"S-a finalizat asfaltarea între localitățile Borșa și Vultureni

Lucrările de modernizare și reabilitare pe fonduri europene derulate de Consiliul Județean Cluj pe lotul 1 al Drumului Bistriței – DJ 109 Răscruci – Borșa – Vultureni, de la km 0+000 la km 20+786, avansează în ritm susținut.
Astfel, Consiliul Județean anunță finalizarea așternerii stratului de beton asfaltic, între km 11+350 – km 20+786, mai exact de la ieșirea din localitatea Borșa până în Vultureni.
În prealabil, au fost realizate defrișări, lucrări de reprofilare taluz pe întregul sector, poduri și podețe, asigurându-se totodată și accesul la proprietăți. De asemenea, s-au executat plombări, reparații la dale de beton, casete pentru lărgirea sistemului rutier și ziduri de sprijin.
Investiția face parte din proiectul cu finanțare europeană "Îmbunătățirea infrastructurii rutiere de importanță regională - Traseu Regional Transilvania Nord, Drumul Bistriței, prin modernizarea și reabilitarea DJ 109 (intersecție DN1C – limita jud. Sălaj) de la km 0+000 la km 31+976"."

17 poze aici: https://www.facebook.com/cjcluj/posts/2383167498463518

Bogdan_Cluj

Lucrări de întreținere în plină desfășurare pe drumul județean 161E Buza – Feldioara – Hodaie

Consiliul Județean Cluj informează participanții la trafic și locuitorii din zonă în legătură cu faptul că pe drumul județean 161E Buza – Feldioara – Hodaie au demarat și se află în plină desfășurare lucrări de întreținere ce au drept principal scop asigurarea unei circulații normale, în condiții de siguranță. Este vizat, astfel, un tronson în lungime de peste 17 kilometri, cuprins între pozițiile kilometrice 8+000 și 25+024.

Lucrările constau în plombări, completarea acostamentelor, curățarea șanțurilor și a rigolelor, precum și cosirea vegetației din vecinătatea căii de rulare.

De asemenea, pe un sector în lungime de peste 9 kilometri, începând de la kilometrul 16+000 și până la kilometrul 25+024, lucrările de întreținere se vor finaliza cu așternere de covor asfaltic.

În această fază, lucrările se desfășoară pe raza localității Feldioara și constau în așternerea stratului de balast stabilizat, ca etapă premergătoare asfaltării. Până în acest moment a fost așternut stratul de balast stabilizat pe un sector în lungime de 3 kilometri, pe ambele sensuri de circulație și pe încă un kilometru, pe un sens de circulație.
Importanța lucrărilor de întreținere a drumului județean 161E e dată de faptul că acesta asigură o legătură rapidă şi facilă cu drumul judeţean DJ 109C şi, mai departe, cu drumul național DN 16.

7 poze aici: https://www.facebook.com/cjcluj/posts/2390316964415238

vasile.silion

,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

Bogdan_Cluj

Lucrările de modernizare și reabilitare derulate de Consiliul Județean pe Lotul 1 al Drumului Bistriței avansează în ritm alert

Consiliul Judeţean Cluj aduce la cunoștința participanților la trafic şi locuitorilor din zonă faptul că lucrările de modernizare și reabilitare pe sectorul de drum Lot 1 – DJ 109 Răscruci – Borșa – Vultureni, de la km 0+000 la km 20+786, din cadrul proiectului "Îmbunătățirea infrastructurii rutiere de importanță regională - Traseu Regional Transilvania Nord, Drumul Bistriței, prin modernizarea și reabilitarea DJ 109 (intersecție DN1C – limita jud. Sălaj) de la km 0+000 la km 31+976", se derulează în ritm susținut, profitând și de condițiile meteorologice extrem de favorabile din această perioadă.

Astfel, în această etapă a lucrărilor, a fost turnat primul strat de asfalt pe două sectoare de drum însumând aproximativ 14 kilometri, după cum urmează: un sector în lungime de peste 7,5 kilometri, de la joncțiunea cu drumul județean DJ 109A Vultureni pe direcția Borșa, și un sector de drum în lungime de peste 6 kilometri care tranzitează, practic, comuna Borșa. Între aceste două sectoare, pe un sector în lungime de 1,1 kilometri, se execută lucrări complexe de refacere a fundației drumului și a sistemului rutier datorate tasărilor și stării inițiale a căii de rulare.
De asemenea, pe raza localităților Vultureni și Borșa au fost executate lucrări la poduri, podețe și căi de acces betonate la proprietăți, șanțuri, fundații adâncite de parapet, etc.


19 poze aici: https://www.facebook.com/cjcluj/posts/2425750084205259


PS: asta face parte din acea propunere informala de ocolire a Cluj Napoca pe la nord pentru cei care vin din Bistrita si vor sa mearga pe (viitoarea) A3 de la Zimbor/Sanpaul spre granita. Nu?

Adica harta aceasta: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg147245#msg147245

vasile.silion

În perspectiva finalizării autostrăzii A3 până la Zimbor (lotul Nădășelu - Zimbor, în pregătire), cred că ruta Zimbor-Sânmihaiu Almașului - Hida - Jibou - Ulmeni - Fărcașa ar fi foarte utilizată pentru cei din Sălaj, Satu Mare, Maramureș care vor dori să folosească A3, cu continuare pe A10 și A1, spre sud.
De la Hida, prin Dragu, ajungem la ,,Drumul Bistriței" care acum se modernizează de către Cons. Jud. Cluj. Ar fi și acela o variantă de descărcare a autostrăzii înspre zona Gherla, Dej.
Dar la Sânpaul, Mihăiești nu va fi nod pe A3, deci legătura propusă de tine între Vultureni și A3 va trece prin Dragu, Hida, până la nodul A3 de la Zimbor.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

RobertH

Defapt Nadaselu- Poarta Salajului e deja in scos in licitatie.

Ar fi ideal sa o iei prin Romanasi - Jibou - Farcasa si de acolo poti continua pana in Pomi cand se va termina podul peste Somes si treci spre Seini .
Practic toate localitatile prinse intre DN1C si DN19A ar avea ruta alternativa sa nu mai treca prin cele doua orase ( Satu Mare si Baia Mare).


@vasile.silion In mod indirect mi-ai adus aminte de podul nou peste Somes . Uitasem sa pun pe harta API.  :)
Asta e cea mai recenta stire ce am putut sa gasesc despre pod .

vasile.silion

@RobertH , de fapt există 2 poduri în construcție peste Someș în MM: cel de la Ulmeni și cel de la Seini. Cel de la Ulmeni ar asigura, pe traseul ăsta, scurtarea drumului spre Baia Mare, în timp ce la Seini s-ar facilita accesul spre Oaș și Satu Mare.
Românași - Jibou e reabilitat, dar e ceva mai lung decât Sânmihaiu Almașului - Jibou (care e, de fapt, DN 1G, deci drum național) (care, în schimb, nu e reabilitat, dar necesită din plin reabilitarea), dacă pornim din viitorul nod A3 de la Zimbor.
Apoi între Jibou și limita cu jud. MM e foarte bun drumul, reabilitat.
Din păcate, în MM drumul e dezastru. Necesită reabilitare urgentă (știu că Cons. Jud. MM are acum un proiect pe o porțiune doar, de reabilitare a acestui drum, dar nu cred că s-a făcut ceva). Știu însă că mulți maramureșeni (în special de pe malul stâng al Someșului) folosesc acest drum spre a ajunge la Cluj, alternativ la DN1C.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran