[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

GDPR

Horatiu, cand crezi ca vom avea in sfarsit uzura pe breteaua 4 a pasajului de la Chitila?

cristi5

Pai si nu poate fi B*** mutat la alte proiecte mai putin cruciale? E ca procurorii de caz?

RazvanN

Profit de faptul ca se tot vorbeste despre asta, are cineva mai multe detalii despre cum s-a ajuns sa se pastreze acea conducta sau apeduct? Si cum s-a putut prefera sa il pastreze intre sensurile unei, cel putin pe hartie pana la alte dezvoltari, sectiuni din soseaua de centura a orasului Bucuresti?
Doar eu imi pun intrebarea despre ce se va intampla in caz de necesitatea unei interventii? Sau, ma rog, cineva acolo in structurile de decizie oricum nu pricepe ce inseamna sosea de centura si cum ar trebui sa fie proiectate aceste drumuri.
In momentul de fata, cu tot cu largiri, aceasta sosea nu va putea fi mai mult decat un drum de parc industrial/logistic.
Solutia cu 2 giratorii pentru zona intersectiei cu DN1 face parte si ea fix din aceasta categorie de drumuri, nicidecum pentru centura. Mie imi pare ca fie se forteaza mana pentru A0 nord, fie de fapt nici nu mai exista discutii si studii de avut si e doar o chestiune de cand o sa se inceapa lucrul la acel proiect, astfel ca ii dau inainte cu implementarile de cost redus pe zonele cu conflicte de trafic de pe actuala centura. In plus, cu aceea pozitionare, si implicit 2 giratorii de luat la rand, ce vine dinspre Otopeni spre A2 de exemplu este descurajat la maxim sa mai vina pe DN1, ma rog, acolo unde e posibil sa foloseasca alta ruta decat asta.

stangabriel

Horatiu, daca e inca in lucru varianta celor 2 giratorii pe centura, de ce de dimineata era "giratoriul" vestic ravasit? Borduri scoase pe jumate si gropi?

miahi

Quote from: horatiu.cosma on November 03, 2016, 05:57:05 PM
La intersectia dintre DN1 si DNCB, anul asta au fost pe masa mai multe propuneri, printre care si un pasaj subteran pe DNCB(adica adaugarea unui al 3-lea nivel in acea zona). CNAIR(CNADNR) a zis pas din diferite motive si a mers pe o solutie mult mai simpla ce contine doua giratorii aici si aici. Cei care vor veni pe centura dinspre Tunari si la intersectia cu DN1 vor dori sa mearga spre Bucuresti, vor trebui sa faca la al doilea giratoriu de mai sus dreapta si imediat stanga, paralel cu centura, pe sub hobanat, prin fata Unitatii Militare, si sa intre pe pasajul ala din nordul celui cu DNCB. Sub pasajul DN1 pe DNCB se vor interzice toate relatiile de stanga, intoarcerile se vor face la cele doua giratii amintite mai sus
Si dupa ce va trece 1 an de la implementare, sigur se va satura si aceasta "carpeala" si vor trebui sa faca alta. Ceea ce vrea sa faca CNAIR acum in acest punct se poate categorisi foarte bine la "Cooperativa munca in zadar" .

panzer

Multumim Catalin si Horatiu. E mult mai multa "lumina" acum despre acest proiect. Daca apucam sa ne vedem berea e on me! :cheers:

Despre DNCB sau A0
Asteptam cu interes consultantul. Daca PUD/PUZ in zona DN5-A2 a respectat A0, eu zic ca A0 iese chiar mai ieftin. Prin camp nu sunt atatea utilitati. Se expropriaza mai mult teren agrabil, nefolosit, nu garduri si garaje, parcari, unitati militare, puscarii! (Hihihi - poate d'aia nu vor unii DNCB largit ca ar lua din curtea unde se plimba unii la Jilava!  :lol:)
Dar in acest caz nu mai are sens DNCB A1-DN5. Ar fi fost util tot A0 SUD, tot prin camp trece.

In plus mai este disconfortul major de a lucra pe un drum care nu poate fi inchis. A0 se poate construi cat timp DNCBul isi face cat de cat treaba. Evident fara exceptia de la Domesti, unde trebuie rezolvat orice s-ar intampla, fie A0 fie DNCB Sud.

Despre DN1 DN1A (Otopeni-Mogosoaia)
Am vazut solutia cu 2 giratorii succesive pe multe drumuri afara si sunt de acord cu ea. Mai ales daca se lasa posibilitatea prin PUZ/PUD de constructie a unor pasaje subterane sau supraterane care sa rezolve ulterior problema. Sa nu uitam ca solutia cu hobanatul nu a mai lasat loc de rezolvare ulterioara a intersectiei.
+ Giratoriul in sine nu este un lucru rau daca majoritatea traficului este pe o singura directie si cativa se intorc.
+ O parte din cei care vin acum dinspre Tunari si fac stanga spre Bucuresti vor alege sa foloseasca intrarea prin dreapta hobanatului, pe sub DN1 decat sa se intoarca.
+ nu mai este nevoie de dublarea bretelei dinspre DN1 spre DNCB de la Arabesque pentru ca nu va mai avea cedeaza decat pt un sens nu pentru toate ca acum.

Primul giratoriu cumva este legat de presupusa penetare Piata Presei, Ionescu Sisesti, DNCB?

@horatiu:
- daca tot te vezi cu ei, este posibil sa le spui si de multitudinea de morti de la cele 5 treceri de pietoni? Fie si pasarele supraterane, desi tot cred ca mai civilizate ar fi subterane.
- luminatul public face si el parte din ceeace nu a executat Alpine? Spun asta pentru ca e clar ca sunt zone unde iluminatul exista, dar nu peste tot.

PS: este un apeduct mare intre sensuri. Nu conducta. Si e live. Nu se umbla asa usor la el. Solutia este asa de la inceput. Nu stiu insa cum va fi protejata acea sectiune.

voicul

Ai cumva si o poza/locatie pe maps unde ai vazut giratoriile din afara?
Eu nu prea inteleg exact cum ar veni, desi cred ca am o idee.

In alta ordine de idei, acum, coada de masini cauzata de aceasta mirifica intersectie este de la Piața Charles de Gaulle (chiar mai departe).
Mai exact apropape 14km - pe 3 (trei), nu 2 benzi!

Deci urgenta arde de mult!

GDPR

#667
Darea de seama de azi:

- la intreruperea de la Autoklass era un excavator de la Vertatel si am vazut si niste segmente de teava metalica in asteptare;
- la giratoriul de la Petrom au inceput lucrarile la pastila centrala, teava metalica e inca neatinsa;
- s-a asternut un strat de balast intre teava de gaze si cosmelie, iar in fata cosmeliei au mai inaintat sapaturile dar mai sunt inca ceva bransamente de mutat;
- la intreruperea de la Meva nicio miscare;
- langa giratoriul Dragomiresti se lucra la borduri si se excava banda de intrare in giratoriu dinspre Dragomiresti;
- a disparut foreza de la pasajul peste apeduct, apreciez ca a executat maxim doi piloti;
- se finaliza armarea podetului de la intersectia spre Carrefour;
- intre intersectie si a doua intrare spre Carrefour s-a mai asternut asfalt la drumul vechi.

In rest nimic interesant.

Domnule Homor, rezolvati cu maxima celeritate cele 4 devieri de conducte, inca este fizic posibil sa circulam pe 4 benzi intre Chitila si Chiajna anul asta! Timpul este insa foarte scurt.

vreausosele

Intrebare: in cazul unei ierni blanzi, fara ninsori, ca anul trecut, se poate lucra si in timpul iernii?

panzer

@voicul: e plina Irlanda de solutii dinatea pe DN: un drum cu stanga (evident cu dreapta interzis, nu? hihihi) interzis si 2 giratorii la capat. Sa ne intelegem, la ei e nevoie doar de o linie continua ca sa separe sensurile. Nu trebuie stalpisori, NJ, ori santuri. La fel si in Israel, au o politica de stanga interzis in zonele populate.

Cum am mai spus e o solutie onorabila care se poate executa repede. Alternativele acolo sunt grave: pe dedesubt e greu printre pilele pasajului mare, alt pasaj supra teran nu mai are loc din cauza hobanatului. Giratoriile sunt aproape facute, trebuiesc doar continuate pe partea carosabila, si lasa optiunea unui pasaj simplu care sa fluidizeze totul.
Cum un astfel de pasaj simplu intr-o zona fara utilitati si fara exproprieri prea mari ar putea fi facut cu 10 mil euro, iaca cu 20 mil euro poti avea DXul in zona.

Singura problema este acum ca sunt iaca 5 giratorii intre A1 si DN7, unul la Mogosoaia, inca 2 noi la Otopeni, 1 la Tunari, 1 la Stefanesti. Si numai pentru unul (Mogosoaia) exista plan sa fie denivelat si doar pe 2 nivele. Poate in viitor si pentru cel de la Rudeni, care era in proiectul cu Delta dar nu se mai executa.
Deci 10 giratorii pe DNCB Nord numai intre A1 si DN2, toate la nivel acum. La Tunari si Stefanesti, giratoriile sunt foarte aprope de pasajele peste centura si nu pot fi denivelate decat subteran, poate nici asa!

Sunt oftopic un pic dar doar ca exercitiu de imaginatie: daca Virtutii ar fi in Israel solutia ar fi fost: tramvaiul pe mijloc fara intreruperi, interzis stanga peste tot. Capetele de la Giulesti si Splai ar fi 2 giratorii traversate de poduri ( unul sub Grant si unul Hobanat de la Splai/Virtutii). Nu stiu ce studii au facut ei dar se pare ca e mai usor sa strabati 1km in plus si sa te intorci decat sa ai 3-4 locuri cu semafoare in mai mult de 4 timpi pt a lasa pe toti sa faca ce vor.
Evident accesul in statiile de tramvai si traficul pietonal este subteran, cum s-a incercat si in Crangasi atat la Grant cat si la Piata.
In practica un fel de autostrada urbana cu tramvai pe mijloc.

On-topic: aceasta solutie s-a discutat si pentru DNCB care este adiacent liniei de cale ferata. Practic dublarea DNCB sa se faca pe partea cu linia CF iar accesul pietonilor la aceasta sa se faca ca la Piata Crangasi. Nu mai stiu sincer daca aici sau pe MU.

Merci Adrian Rosca pt update. Dupa filmarea lui ionut desi e frumos afara nu ma mai duc azi pe dncb.
@ionut @ciprebbe, cand mai filmati cu drona prindeti si pasajul de la Chitila, cel vechi. E parte din proiect, acum e restrictionat pe o banda si neasfaltat. Voi ati ridicat drona de la giratoriul de la intersectia cu Cartierului (pe care ati si parcat). De asemenea duceti un pic drona peste A1. Mai e o giratie acolo care din aer ar tb sa se vada.


panzer

Desi il intrebati pe Horatiu o sa incerc sa va raspund eu.

Quote from: stangabriel on November 04, 2016, 07:08:16 AM
Horatiu, daca e inca in lucru varianta celor 2 giratorii pe centura, de ce de dimineata era "giratoriul" vestic ravasit? Borduri scoase pe jumate si gropi?
E o actiune a DRDP Bucuresti sa repare giratoriile proiectate cu restrictie de intrare (ca sa nu zic prost proiectate caci nu stiu daca asa s-a cerut sau asa a iesit).
In Chitila la Mega Image este o situatie similara: DN7 intra in giratoriu pe 2 benzi. Din motive necunoscute trotoarele au fost latite cu aprox 1m, a.i. la giratoriu trece doar  1 masina sau un tir. Sau o masina si un Tico. Evident ca asta este de vremea cand DNCB trecea prin Chitila. Traficul greu a distrus bordurile care restrictionau accesul. Acum readuc la cota initiala drumul. :)

Quote from: adrian rosca on November 03, 2016, 07:04:00 PM
Horatiu, cand crezi ca vom avea in sfarsit uzura pe breteaua 4 a pasajului de la Chitila?
Dupa 1 an, nu? Asa lucreaza Aktor. Un an de circulatie pe binder pana la urzura. Asta daca nu cumva e contractual, caci nici la breteaua aia nu s-au inteles la bani.
Totusi, au in plan sa faca ceva si cu mormanul ala de pamant de sub pod?

vreausosele

Azi si ieri, nimeni si nimic pe centura. Probabil sunt in grafic.

panzer

Ei sunt in grafic. Termenul este Mai 2017.

GDPR

^Asa e, doar ca anumiti oficiali s-au apucat sa faca aiurea promisiuni fara acoperire. Alea cu binderul.

GDPR

Azi:

- la intreruperile de la Autoklass si Meva liniste si pace;
- la giratoriul Petrom continua lucrarile la insula centrala, in schimb teava se odihneste netulburata;
- in fata cosmeliei continua mutarea bransamentelor;
- teava de gaz de langa Tehnologica ii rade in nas lui Homor;
- la giratoriul Dragomiresti continua excavatiile la banda dinspre Dragomiresti;
- la pasajul peste apeduct s-a intors foreza;
- s-a turnat podetul de la intersectia spre Carrefour.

As vrea sa va mai povestesc, dar n-am ce.