News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

spy_flo

cehii au modernizat treptat D1 intre Praga si Brno si D2 intre Brno si frontiera cu Slovacia.au in lucru inclusiv un lot care are ca si constructor Alpine in JV cu Porr

adiarc

deci Alpine n-a dat faliment si au mai ramas parti dupa reorganizare ....hmmm
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

spy_flo

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=98850589&postcount=2119

am cautat si niste poze pe care le`am facut dar nu le mai gasesc.

Alpine este in JV cu OHL si Porr cu Colas nu cum am zis din amintiri postul trecut.totusi sunt loturi vecine de aici si confuzia;)

panda80

Quote from: spy_flo on November 08, 2014, 09:38:13 PM
cehii au modernizat treptat D1 intre Praga si Brno si D2 intre Brno si frontiera cu Slovacia.au in lucru inclusiv un lot care are ca si constructor Alpine in JV cu Porr

Mai au foarte mult de lucru pana vor termina tot D1 intre Brno si Praga abia au atacat aprox 60-70 km pe care lucrarile sunt avansate sau spre sfarsite. Apoi dupa ce termina sectiunile astea vor incepe si alte sectiuni, pana se va finaliza toata autostrada, pe undeva prin 2018 daca totul merge bine. Iarna de obicei reduc lucrarile si amenajeaza drumul astfel incat sa se circule cat de cat ok.
Pe D8 intre Rehlovice si Lovosice se lucra ultima data cand am fost prin zona, in zona Rehlovice se lucra cu destul de multe utilaje. Asta era pe la jumatatea lui octombrie. Mai au totusi foarte mult de munca si eu nu am ajuns in zonele problematice cu alunecari grave de teren.

spy_flo

Am observat că au început dinspre Praga și continua spre brno. Provizoriu au mai frezat betonul pe zonele în așteptare

alecu26

Salini wins a new contract in Poland worth €143 million for the construction of 21.5 Km of the S7 Chęciny – Jędrzejów


Polonezii baga viteza in continuare. Semneaza contracte pe banda rulanta pe exercitiul financiar 2014-2020.

S7 e facut pe coridorul A1....deja aproape gata.:(((
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cezar-mario2012

 Si pentru ca acum la noi este cam frig, sa prezentam niste aurostrazi din Malaga, Spania. Autostrada AP-46 a fost contruita sa deservasca zona de sud fata de Malaga, in general pentru turisti, expati(in aceasta zona fiind mari comunitati de englezi) cazati intre Malaga si Giblartar, creeindule un acces mai usor catre Cordoba si mai departe Granada, Toledo si chiar Madrid. Autostrada este cu plata pretul pentru 25km este de 3.05 euro.

Filmul de prezentare a proiectului:

http://youtube.com/v/VUFmAajq0Yg

Si filmul cu drumul AP-46:

http://youtube.com/v/9iO_JSh1vuw

Sargon1806

Am mers pe aceasta sectiune noua din A-45 chiar anul acest, in august, venind de la Sevilla si mergand spre Torremolinos. Am platit 5 EUR pentru autoturism. Stiu ca m-a suprins si acea iesire pe partea stanga (in primul film, la 1:21). Probabil au ales varianta asta din cauza dificultatii reliefului. Oricum, spectaculos tronson :)

cezar-mario2012

Quote from: Sargon1806 on November 28, 2014, 05:10:03 PM
Am mers pe aceasta sectiune noua din A-45 chiar anul acest, in august, venind de la Sevilla si mergand spre Torremolinos. Am platit 5 EUR pentru autoturism. Stiu ca m-a suprins si acea iesire pe partea stanga (in primul film, la 1:21). Probabil au ales varianta asta din cauza dificultatii reliefului. Oricum, spectaculos tronson :)

Ce am prezentat este AP-46 nu A-45, aceste autostrazi sunt "paralele", amandoua pleaca din A-7, Malaga Est (A-45) si Malaga Vest(AP-46) si se unesc in zona Pedrizas, la un moment dat AP-46 trece peste A-45, dupa care continua tot "paralel" pana se unesc.

Uite aici un film cu A-45 dinspre Cordoba(Sevillia) catre Malaga:

http://youtube.com/v/RbS0LTZjJaI

Si aici un film cu A-7 si intrarea pe A-45 venind dinspre Nerja:

http://youtube.com/v/3NSprEotNDQ

Probabil ai mers pe AP-46, acceasta fiind cu plata, A-45 nu este cu plata :D

Sargon1806

Da, ai dreptate. Pe AP-46 am mers :) Se vedea ca e un tronson nou. Debleele nu aveau inca vegetatie. In plus era si mai confortabil de condus decat pe A-45, care are niste curbe destul de serioase pana spre Cordoba :)

adiarc

pt north

nu inteleg unele argumente...in Ungaria autostrada am platit-o , la fel in Cehia , in Slovacia de asemenea ( acolo eram cu peste 3,5 to ) si in Elvetia am fost si am platit , in UK la fel  si Germania se pregateste sa intoduca taxa,,,,in restul tarilor mentionate de tine nu am fost...asa ca ??Singura unde n-am platit a fost Romania si Bg...si nu avem o infrastructura de autostrazi de laudat...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

#266
pt adiarc

total adevarat. Se plateste, intr-un fel sau altul cam prin toata Europa. Dar si in Romania platim. Platim acciza in carburant (o parte din ea e dedicata drumurilor). Platim supra-acciza de 7 eurocenti si platim rovigneta pentru DN-uri.
Acciza din carburant e peste tot, asa ca putem sa nu o luam in considerare. Dar eu nu stiu sa fie tara in cara sa platesti si Vigneta de DN si vigneta sau taxa de autostrada. Poate ma insel, nu am toate datele, dar trebuie folosita o singura varianta de taxare pentru drumuri. Nu mi se pare deloc Ok sa taxam autostrazi platite de UE (85%) nerambursabil. O vigneta care sa fie pentru intretinerea lor (vezi Austria, Ungaria, Elvetia ca exemple) ar trebui sa fie suficienta. Doar sa fie folosite sumele incasate in acest scop si nu in altele (stim noi care...)

Iar ca idee, in Elvetia Vigneta de autostrazi costa 40 SFR pentru un an (mai putin de un plin de carburant...). Si nu are rost sa povestim care este salariul minim pe economie in Elvetia...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

iulius

In Italia "fosta" taxa de drum pt DN-uri numita si "Bollo di strada" este luata in considerare la momentul actual ca fiind o taxa pt bun personal, adica autovehicolul pe care il detii ( ex: 80 kw=220 Euro) in rest, ca sa circuli platesti doar Autostrazile cu plata, atata tot!

adiarc

intradevar...am ajuns in situatia jenanta in care din aproape 6 lei/L , cam 3,5 lei sa se duca stat - fara sa se vada ceva concret , exemplu fiind si inaugurarea a doar 22 de km de autostrada anul acesta si restul  la Omv , pe care oricat i-am blama , in cei 2,5 lei au costuri imense de extractie , rafinare , transport , angajati , etc , etc......
propun colegilor sa trimitem o noua scrisoare deschisa catre prim minstrul Romaniei , min de Finante si cel al Transporturilor , in care sa solicitam explicatii clare legate de promisiunea directionarii accizei suplimentare catre constructia de autostrazi , lucru revenit in actualitate dupa aberantul calcul al accizei la cursul de 4,73 lei ( o masura mascata de crestere a taxelor , contrar legii care prevede ca ar fii trebuit sa scada conform cursului Bancii Centrale Europene la 1 octombrie - curs de aprox 4,4 lei )
ce spuneti , trimitem ??
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU

Chiar ai crezut ca, dupa ce s-a introdus in primavara acciza suplimentara la combustibil, in iarna asta o sa ai deja sectoare inaugurate? Si acele sectoare sa fie platite din acesti bani?

Mie imi este suficient faptul ca se lucreaza pe A3 (Gilau-Nadaselu) si se pregateste A3 (Suplacu de Barcau - Bors). Ca CNADNR-ul are o problema cu organizarea prioritatilor si nu pune portiunile de langa Bucuresti mai sus in top, e alta poveste. Dar, in opinia mea, pe A3 se lucreaza si datorita banilor din acciza suplimentara.

De la inceput am fost de acord cu introducerea accizei cu conditia ca banii sa se duca acolo unde trebuie. :)