[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

Cine are timp poate lua documentatia de aici si poate pune planse si pe forum.

AndreiB

Daca fac un giratoriu suspendat acolo ar putea interzice virajul la stanga sub podul de pe A1 (cum au facut la DN1), pe langa penetratia pentru Preciziei.

BIGRED1984

#3197
@TibiV - momentan, un giratoriu normal din cate vad ...mai departe, tine de primarie
Am pus cateva capturi mai interesante, nu am stat sa scot tot

DN5


Magurele


Varteju


DN6


Preciziei



Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Acolo este giratoriu normal si care va fi folosit pentru parcarea de lunga durata...
Nu cred ca Preciziei......

TVlad

Daca s-ar face acolo legatura cu Preciziei ar trebui construit un pasaj destul de serios peste calea ferata. Sint multe linii si va trebui sa aiba deschidere mare. Nu e imposibil dar cresc costurile.

Fred

#3200
Lotul 1 e foarte ciudat pentru ca e de la bretelele A1 dinspre sud si pana un pic dupa curba de la Margaretelor, dupa ce se termina giratoriul cu banda aia directa pe S->N. Ce e foarte ciudat e ca la cateva sute de metri mai spre sud e din nou pe 4 benzi, cele construite pentru giratoriul de la Domnesti, ar fi avut sens sa termine lotul unde incep cele 4 benzi la Domnesti.


Catalin M

Este excelent ca se accelereaza tronsonul A1-DN5. Ar fi fost bine ca la toate giratoriile, pe sensul de mers de langa calea ferata, sa se aloce o banda separata care sa evite acordarea prioritatii in intersectie (gen DNCB- A3). Pe de alta parte ar trebui sa se finalizeze din tronsonul DN7 -A1 macar intersectia  cu A1 unde situatia este penibila iar blocajele vor continua. Din ce tin minte este de pus stratul de uzura, imbunatatire semnalizare si marcaje, parca era si semaforizare, sper ca si iluminat.

VladVulpe

Din pacate guvernele nu au fost in stare sa termine dn2-a2 , lucrare deschisa de 10 ani..in acelasi ritm proiectul anuntat ieri va fi gata in 20ani

Lyvyoo

Sa consemnam si detalierea lui Scriosteanu:
https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/1386709225002292

"𝗜𝗻 𝗽𝗿𝗲𝗺𝗶𝗲𝗿𝗮 𝘃𝗼𝗿 𝗳𝗶 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝘁𝗲 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗰𝘁𝗶𝗶 𝗽𝗲 𝟯 𝗻𝗶𝘃𝗲𝗹𝘂𝗿𝗶: 𝘀𝘂𝗯𝘁𝗲𝗿𝗮𝗻, 𝘁𝗲𝗿𝗮𝗻 𝘀𝗶 𝘀𝘂𝗽𝗿𝗮𝘁𝗲𝗿𝗮𝗻.
➡  Intersecție 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗗𝗡𝟱 (𝗝𝗶𝗹𝗮𝘃𝗮)
Intersecția cu DN5 spre Giurgiu va fi realizată pe trei niveluri: DN5 trece (ca și până acum) prin pasajul subteran. La sol vor fi amenajate două sensuri giratorii, pentru cei care vor să iasă sau să intre, spre și dinspre DN5. Centura va trece prin pasaj suprateran peste DN5.
➡  Intersecție 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗸𝗺 𝟰𝟰+𝟳𝟮𝟱 – 𝗗𝗖𝟭𝟴 (𝗠𝗮̆𝗴𝘂𝗿𝗲𝗹𝗲)
Intersecția cu Șoseaua Măgurele (DC 18) va fi realizată pe trei niveluri. Șoseaua de Centură va trece prin pasaj subteran, în timp ce la sol se va organiza un sens giratoriu alungit pentru cei care vor să iasă sau să intre, spre și dinspre Magurele pe două bretele stânga/dreapta pasajului. Iar DC18 va traversa Centura prin pasajul suprateran existent.
➡  Intersecție 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 – 𝗗𝗡𝟲 (𝗔𝗹𝗲𝘅𝗮𝗻𝗱𝗿𝗶𝗮)
Intersecția cu DN6 spre Alexandria va fi realizată pe trei niveluri, cu Șoseaua de centură (4 benzi) trecând pe sub DN6 prin pasaj subteran. La nivel va fi amenajat un sens giratoriu alungit  pentru cei care vor să iasă sau să intre, spre și dinspre DN6, prin două bretele stânga/dreapta pasajului. Iar pasajul suprateran spre Alexandria va fi reabilitat. "

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

hefaistos

Pana vor fi gata "minunile" de mai sus se finalizaea A0 Sud.
Mai bine "ar pune mana" sa faca sensurile giratorii alungice prin care vor fluidiza mult din trafic. Chestie pe care o pot face in regie proprie in mai putin de 3 luni. Adica pana la data de depunere a ofertelor.
Si daca am puns momentul, aceeasi magarie si pe DNCB nord, unde intersectiile cu DN2, DN3 si A2 omoara tot traficul. Si acolo exista atribuire si constructor in teren si tot nu se intampla nimic pozitiv. Ultima oara, in decembrie, am stat 45 de minute pe 3 km in zona respectiva.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

AndreiB

Exista vreun plan pentrud denivelarea pe termen lung si a centurii nord?

Ionut



vancouver

Wow, cool animatia. Ia uitati-va voi ce cool ii taie ala calea la min 2:04! Urmariti videoul cam de la 1:55 si urmariti de la 2:00 masina galbena care vine din dreapta, si intra pe banda 1 in sensul giratoriu. Si cum i-o taie ala de pe banda 2!

Bravo, tarii cat mai multe giratorii cu cat mai multe benzi! Giratoriul ridicat la rang de structura super-cool, facut suspendat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.