Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 38 Guests are viewing this topic.

alecu26

Quote from: caf on March 25, 2014, 10:33:10 AM
http://www.capital.ro/sova-anunta-rezilierea-contractului-cu-impregilo-pentru-tronsonul-3-al-autostrazii-orastie-sibiu.html
Cam asta se enunta si in articol. Cei 6 km. cu probleme vor fi relicitati. Sunt de parere ca este calea normala si legala dar ne putem lua adio de la o deschidere completa anul acesta. Ramane intrebarea de ce a durat asa de mult sa se traga aceasta concluzie cand era evident ca Imbecilio va supralicita. Vorba colegilor de pe forum, era suficient ca cei responsabili sa urmareasca PUM si salvau cateva luni bune. Concluzia mea : INCOMPETENTI !

In sfarsit. Cu impregilo nu o scoteau in veci la capat. Dar oricum tot Impregilo sunt cei castigati...daca nu sunt si taxati la bani ca ei deja au scos banii cand au facut si facturat viaductul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: florin74 on March 25, 2014, 11:14:57 AM
Sunt alunecari masive si acolo, de lucrat au lucrat, inclusiv la "imblanzirea" pantelor, dar se pare ca trebuie facute consolidari serioase, si se depasea bugetul. Daca era problema doar cu tunelul, se rezolva fara licitatie. Parca spunea unul de la Impregilo ca erau precum mesterul Manole, azi sapau, maine gaseau pamant la loc.

Din nou se ajunge la ce spuneam eu. Marea problema e la iesirea de pe pod inspre Sebes. Acolo planul de alunecare e foarte adanc, profund si se intinde pana departe.

Contradictia intre Impregilo si CNADNR a aparut din faptul ca acolo Impregilo a propus practic executia inca a unui pod metalic lung de 1 km, dar facut practic la nivelul solului si fundat prin piloti undeva foarte foarte jos.

Este evident ca asta convine mult lui Imbecilo, deoarece preturile lui Imbecilo pe pod sunt enorme, chiar duble decat cele normale, astfel ca un asa act aditional cu asa solutie tehnica le-ar fi adus bani enormi ca si profit.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

daniel28

De ce sa nu luam in calcul si o "dare la pace" intre CNADNR, Impregilo si finantator?
Impregilo asfalteaza ce se poate inaugura si e platit pt asta (apoi se muta pe A10 linistit), CNADNR liciteaza si finantatorul plateste o parte a costurilor suplimentare generate de noua licitatie. Iar o parte o plateste statul.

Mi se pare putin trasa de par aparitia lui Sova care s-a sucit de la "am identificat solutiile" din decembrie 2013 la "reziliem" in martie 2014.

S-ar putea ca rezilierea sa fi fost solutia identificata si mai aveau nevoie de acordul autoritatii de management a POS

florin74

Aveau nevoie de o incheiere a contractului, cat timp era in vigoare nu se poate licita sectoarele cu probleme. Asa ca s-au inteles neoficial, gasim un motiv si il rupem , dam drumul la licitatie si o sa-l castige Colini, adica un subcontractant de acum. Daca nu se intelegeau deja ne uitam pe site-ul Curtii de Apel la urmatorul termen de judecata, si Impregilo poate bloca licitatia cel putin 1 an daca gaseste un avocat mai bun. Nu stiu daca CNADNR-ului ii convine sa piarda o gramada de bani (100 mil euro - contributia UE), nefinalizand proiectul pana la 31.12.2015.
Oricum nu stiu daca se vor baga altii, care cred ca le va lua cel putin 3 luni sa inteleaga cum fuge terenul pe acolo, astia macar sunt de 2 ani acolo si  banuiesc ca au invatat ceva geologie in perioada asta. Intrucat raportul de expertiza era gata din 11 februarie, imi este greu sa accept ca Impregillo, in conditiile in care stia de el (banuiesc ca si prin raport s-a propus varianta ruperii contractului), s-a apucat sa asfalteze la greu restul tronsonului fara sa aiba o intelegere prealabila cu CNADNR.




AFC

Acum cateva momente la Realitate TV : Sova a anuntat intr-o conferinta de presa ca intentioneaza sa rezilieze contractul pentru lotul 3 al autostrazii  A1 tronsonul Deva- Sibiu dar si contractul pentru Bucuresti -Ploiesti ( CB - Bucuresti) deoarece constructorii cer sume peste valoarea contractelor. Deasemenea isi recunoaste greseala si-i da dreptate sefului direct, asadar constructia tronsonului Pitesti - Sibiu ar putea incepe in 2015.
Asta cu A3 m-a lasat fara cuvinte.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Archi

Poze proaspete de la Sanovita. Nu am multe ma aflam doar in trecere. TS baga mare si imi place, daca mentin ritmul intr-o luna pot ataca terasamentele
















Archi


sursasecreta

Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

sursasecreta

Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

alecu26

Quote from: caf on March 25, 2014, 05:20:38 PM
Acum cateva momente la Realitate TV : Sova a anuntat intr-o conferinta de presa ca intentioneaza sa rezilieze contractul pentru lotul 3 al autostrazii  A1 tronsonul Deva- Sibiu dar si contractul pentru Bucuresti -Ploiesti ( CB - Bucuresti) deoarece constructorii cer sume peste valoarea contractelor. Deasemenea isi recunoaste greseala si-i da dreptate sefului direct, asadar constructia tronsonului Pitesti - Sibiu ar putea incepe in 2015.
Asta cu A3 m-a lasat fara cuvinte.

poate e legata tot de Sebes-Turda lotul 1...unde Impregilo-Salini se contesta cu Pizzaroti. Si indirect le-a spui lui Pizzaroti sa stea cuminti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Imi place alecu26 ca vezi totul cu legatura,si este foarte probabil sa fie asa.....dar mai e un cuvant ce da indoiala : Intentioneaza sa rezilieze.....hai sa-i speriem si vedem ce facem,ca oricum in Europa nu mai pupa asa contracte.

alecu26

Oricum foarte tare TS...deja au aduse prefabricate de podete. Este aproape un UMB reloaded de pe lotul 1.

Trebuie neaparat sa organizam filmare. Haideti...cu donatiile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

#14338
Acum pe TVR reportaj cu Lotul 3 Impregillio, cu filmari scurte de pe lot,si cateva cadre erau de la Nodul Apoldu unde se asfalta,mie mi-a parut ultimul strat  pe bretele.

LE video-ul http://stiri.tvr.ro/autostrazi-in-impas--lotul-3-din-orastie---sibiu--din-nou-la-licitatie_42200_video.html#view

bond

#14339
^
acum 2 săpt când am trecut pe la apoldu erau doi dorei care meștereau la un șanț și o cifă care mergea spre miercurea. la viaduct nu era decât ciripit de păsărele (n-am pus pozele să nu vă faceți inimă rea :D și în speranța că urmează o desfășurare de forțe). mie-mi miroase a aranjament de an electoral rezilierea asta. cu potențial penal.