Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

Ionut


StefanCelMare

Dacă giratoriul temporar de la Iernut ar fi la peste 100 de metri de CF, să vedeți "distracție" pe lotul ne-atribuit Chiribis - Suplacu, care se termină fix lângă CF. Acolo, fără o continuare a A3, nu știu cum se va deschide traficul... :D Logic ar fi să se liciteze măcar încă un lot, care să ducă la Nușfalău unde este nod parcă.

alexa_adrian2001

Oups - Stefan tu zici ceva...
Din ce vad eu pe harta, legat de tronsonul Chiribis - Suplacu: exista doar un nod rutier la Port - care face parte din urmatorul tronson.
Deci un viitor muzeu: Chiribis - Suplacu de Barcau.  O:-)

horatiu.cosma

#18168
^
Nu e așa. Există descărcare temporară la capătul lotului, pe aici pe undeva. E foarte amuzant cum revin în discuție aceleași povești de fiecare dată când apar noutăți pe diferite tronsoane. Memoria e invers proporțională cu lenea de a căuta câteva zeci de pagini în urmă aceleași informații  :D.

pentium10

#18169
faceti va rog un desen sa punem si pe harta
la o a doua verificare e trecut pe harta, dar se vede doar la zoom mare

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

StefanCelMare

Da, știu discuția, dar și acolo este tot foarte aproape de CF.

pentium10

Exproprierile de pe traseul Autostrăzii Braşov-Oradea s-au deblocat, odată cu eliberarea titlurilor de proprietate

Deși au apărut hotărârile de Guvern care aprobă sumele necesare exproprierii, procedurile nu au putut fi demarate pentru că mulți proprietari nu aveau titlurile de proprietate pe terenuri.
În doar o săptămână, prefectul Județului Mureș a semnat aproximativ 100 de titluri, din care o parte se află în zona respectivă.
Astfel, în localitățile de pe traseul autostrăzii, au fost emise din 2016 până în prezent, 46 de titluri de proprietate.
Prefectul județului Mureș, Mircea Dușa:

Au fost declanșate procedurile de expropriere în vederea eliberării amplasamentului autostrăzii și, din cauza neeliberării titlurilor de proprietate pe acest tronson, a fost oarecum întârziată procedura de expropriere și de eliberare a amplasamentului pentru a putea executa lucrările pe acest tronson. Știind și cunoscând acest subiect, în zilele acestea am luat măsuri să eliberăm titlurile de proprietate pe amplasamentul viitoarei autostrăzi, astfel încât viitoarele proceduri privind exproprierea să nu fie influențate de o atribuție pe care o are Prefectura.

De la începutul anului, Prefectura Mureș a emis 138 de titluri de proprietate. Noul prefect Mircea Dușa a semnat deja aproape 100, iar alte 141 de titluri sunt în lucru. Anul trecut au fost emise 498 de titluri de proprietate.

http://www.radiomures.ro/stiri/exproprierile-de-pe-traseul-autostrazii-brasov-oradea-s-au-deblocat-odata-cu-eliberarea-titlurilor-de-proprietate.html
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

vancouver

^^ da, aveti dreptate cu Bechtel, la 250 milioane era preferabil sa termine ei.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

cosminn

#18173
Am trecut acum 30 de minute pe la Petricani. Trei oameni lucrau la ieșirea în Petricani (spre Dimitrie Pompeiu). În rest, până la Gherghiței, nu se vedea nicio mișcare.
Am făcut și două poze pe fugă:




Tavi

@cosminn: panoul acela era bagat sau scos?

cosminn


Tavi

Multam de poze si explicatii. Deci se extinde lucrarea... Eu (cred ca toti) speram sa se incheie ...

cosminn

Am stat de vorbă cu cineva și cât am stat eu de vorbă aproape au introdus două panouri ca cel din poză. Căminul din dreptul FDG era descoperit în continuare.

pentium10

Raspunsuri CNAIR pt loturile Straco si Astaldi





Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

GDPR

Quote from: laszlo.robert on October 03, 2018, 06:55:57 AM
Vizionând ,de fapt revizionand filmarea,prețul licitat este corect și diferența de preț/km dintre lot 2 și 3 este reală.Lot 3 nu avem nimic  trebuie făcut de la zero. Pe lot 2 aproape toate structurile sunt ieșite din pământ (lipsă foraje,etc),plus kilometri buni unde terasamentul  este foarte avansat , chiar și rigolele finalizate sau cu necesitatea de mici completări.Deblee cu piatra spartă la locul lor fără alunecări.Pe zonele respective se poate finaliza autostrada in 6-8 luni.

Pai lotul 2 nu incepe la Sinlazar?

QuoteSubsecțiunea 3C2 (Chiribiș – Biharia), se întinde între km 30+550 și km 59+100 (28,55 km),  începe în zona localitatii Sînlazar (intersecția cu drumul național DN19E) și tranzitează o zonă de câmpie, între localitățile Mișca și Chislaz, unde DN19E (Chiribiș - Salard - Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km. Traseul continuă la sud de localitatea Poclusa de Barcău, se înscrie din nou în lungul DN 19 E, între localitățile Sarsig și Haucești și intersectează DJ 767 (Tiglead - DN19E), la km 39+950. La km 40+980, traseul autostrăzii trece prin aria protejată Fegernic, pe o lungime de aproximativ l00 m, iar la km 41+319 intersectează DC42.  Traseul autostrăzii ocolește la nord localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local situat la sud de localitatea Sălard. În continuare, traseul autostrăzii se îndreaptă spre granița româno-ungară, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum național ce va fi deviat de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km.

Daca ne uitam pe Google Earth, de la Sinlazar spre vest nu e facut aproape nimic, nici vorba de structuri, cu vreo doua exceptii pe la Chislaz si Poclusa de Barcau unde sunt niste pile incepute la supratraversari.