[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horațiu 87

#690
Quote from: Hory1987 on February 29, 2016, 07:11:24 PM
@TibiV  +1 :cheers: :cheers:. o intrebare am: pasajul nu este si peste CF, adica este doar peste Dambovita?

Quote from: TibiV on February 29, 2016, 07:27:15 PM
Pasajul este doar peste Dâmbovița şi peste Splaiul Unirii.

De la pasaj la CF sunt vreo 800 de metri ...
În poza următoare CF este imediat după canale, iar pasajul se vede în plan îndepărtat:


Dar nu e problemă, este o CF industrială folosită doar pentru aprovizionarea cu păcură iarna, atunci când sunt probleme cu presiunea gazelor în sistemul național.
Cred că sunt 4-5 ani de când nu a mai fost folosită...


Quote from: TibiV on June 24, 2016, 11:10:10 PM
Super sage, multam de poza !
De doi ani de cand tot pozez acolo nici macar o singura data nu am prins un tren...
Dar probabil pentru ca ei nu fac aprovizionarea in week-end, cand pozez eu.

Quote from: kolegu on June 24, 2016, 05:19:11 PM
nu cred ca va fi bariera acolo, trenul circula destul de rar sa merite investitia.
Dar si masinila circula pe acolo relativ rar... acum.
Dar cand va fi gata (macar pana in Splai, nu mai vorbesc de Vitan-Barzesti) acolo va fi trafic ca pe Mihai Bravu.
Bagi un tren fara bara bariera peste M.Bravu ?...

Tocmai de aceea am impresia ca linia asta CF industriala va deveni o mare problema cand proiectul va fi dat in folosinta....
Nu poti face manevre 20 de minute cu trenul pe un bulevard principal al orasului. :(
Va trebui gasita o solutie... Care ? Nu stiu...
:book:

@TibiV, ma bucur ca am ajuns la aceeasi concluzie, intr-un final  :lol: :lol:

TibiV

:cheers:

Uita-te  mult in urma... Sunt vreo doi ani in urma in care nu vei vedea urma de tren in pozele mele.
Dar am pozat de regula in week-end.
sage a fost mai "norocos".... :D ("ghinionul lui, norocul nostru"...)
:lol:

PS
Nu am spus niciodata ca este normal sa ai o CF pe o artera principala a orasului...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

sage

Cred ca daca se merge pe un program clar de aprovizionare noaptea si se monteaza un semafor foarte vizibil nu ar trebui sa se faca alte modificari. Si eu tind sa cred ca a fost o situatie exceptionala.
In aceasi logica insa, ceea ce s-a intamplat nu trebuie tratat ca o normalitate. Aia e o sosea circulata. Daca aveau manevre de facut trebuiau sa le faca noaptea si sa le anunte. Cam asta face oricine blocheaza un drum. Asa e legal si civilizat. Daca blocau o salvare...

AdrianB1

Cand a fost facuta calea ferata strada aia probabil nici nu exista. Cine a facut strada si vrea bulevard pe 6 benzi nu are decat sa le faca pe deasupra, cu pasaj, ca trenul in pasaj subteran nu se baga.

TibiV

La intersectia cu Prevederii

S-au lucrat si aici ceva, dupa luni de zile de pauza.
Terasamentul este proaspat compactat.

Au lucrat ceva si intre spalatoria auto si str. Marului

De la str.Marului si pana mult dupa blocul cel nou piatra sparta este la cota finala...

Mai au doar vreo 20 de metri inainte de CF, unde deocamdata au adus si ultimele cantitati de piatra sparta.
Masina alba tocmai trece peste CF  (nu dacia Break parcata, masina aflata in mers)

Aici este calea ferata.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Saptaman trecuta aici era o portiune de balast lipsa din terasament. Acum nu mai este.

Au balastat si breteaua Splai->Titan...

... iar stratul de balast este foarte gros, dar se vade ca inca nu a fost compactat...

... practic au ajuns la nivelul caminului RADET

Au ajuns cu balastul aproape in Splai
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Au decofrat bordura si totuarul rampei de coborare spre Titan

Si au terminta hidroizolatia si pe partea asta, dar nu si pe centru.

Pe centru sunt abia pe la jumatate

Pe latura cealalta au ajuns cu bordurile rampei pana la pasaj

In locul asta am luat loc pe bordura...

... si am facut o poza spre est. In plan apropiat bordura dinspre axul drumului...

... poza facuta ca sa vedem mai bine cablurile LEA

Aceeasi zona vazuta de jos...

.. cu aceleasi cabluri
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Pe malul drept au balastat groapa pe care va fi breteaua Splai->Vitan-Barzesti

Nimic nou pe podul de est... (aval)

In schimb s-au mai imputinat tuburile ale in Y...

Iar I.Hateganu tuburile alea au fost puse in pozitie...

... ocazie cu care am aflat si cum se face legatura

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#698
Au mai avansat spre pasaj cu bordura trotuarului

Se pare ca s-au oprit din cauza balariilor.

In axul drumului, la inceputul rampei, vegetatia creste inalta si viguroasa

Iar pe partea cealalta nu au acoperit nici acum tuburile




Cam asa arata lucrurile la inceput de iulie.
TOATE pozele, full-size, le gasiti aici: http://imgur.com/a/cwvwA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Am o intrebare, ca trec extrem de rar prin zona si nu stiu cum e traficul: ajuta la ceva daca se leaga NG la splai in avans fata de pasaj, adica sa termine si sa deschida bretelele si podurile de jos? Ca asta se poate face rapid fara relocarea LEA si fata Hateganu, care par sa mai dureze.

TibiV

Da, ar ajuta foarte mult.
Bretelele NG-Splai si cele doua poduri ar rezolva problema, inclusiv ar permite masinilor de pe malul drept sa ajunga la Titan.
Tot traficul de pe Vitan-Barzesti spre Titan, care acum ajunge pe Vitan (la Bobocica) si apoi pe Fizicenilor, ar vira dreapta pe Splai de la AutoVit si apoi stanga pe noul pod spre Titan.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Plus ca de la Unirii spre Salajan poti sa eviti Dristorul, care acum e blocat. Doar ca, fara continuare pe IH (macar si la nivel de 1 banda) ne asteapta ambuteiaje serioase la autovit.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

Nu cred ca au de gand sa dea drumul in avans la bretele pentru simplul motiv ca "peretii" rampelor nu sunt gate. Si dpv al protectiei muncii nu poti circula prin zona in conditii de santier si lucru la inaltime, deasupra..
Parerea mea.

Dar sa nu ma intelegeti gresit, imi doresc sa circul pe bretele si poduri.... trec aproape zilnic, in ambele sensuri...

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

#704
Pentru ca la NG nu se mai intampla nici notabil (3 camioane cu piatra/zi si 10 m de balustrada nu mi se par wow), am zis sa incerc sa mai zbor cu drona. Nu prea reusesc, fiind de jucarie si neavand sisteme sa-i mentina altidutinea...
Dar punem cateva filmulete de la rampa Iuliu Hateganu:


Spre RIN



Spre Popesti:









Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024