Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

asta cu salariile e cea mai urata practica. Când guvernul se gadeste sa mai dea o lege a salarizarii, sa mai taie ceva de la bugetari, se rezolva simplu in CNADNR, ca se mai creaza niste posturi de sefi proiect, sef birou, sef scaun, sef etaj, sef UIP, Director, Director adjunct, si toate combinatiile posibile.

Asa cum se descrie in articol, practic fiecare de acolo e sef peste ceva, chiar daca e o singura persoana angajata in acel birou. Doar sa primeasca acele idemnizatii de conducere.

Celor din mediu privat care conduc proiecte de zeci si sute de milioane de euro, ar muri de ciuda când ar vedea salariile la foarte multi din CNADNR.

http://www.cnadnr.ro/docs/declaratii

Ca sa nu dam nume, la anumite personaje, responsabile pentru managementul defectuos de la OS3,  daca li se taie 10% din salariu, e asa mare salariul incat s-ar reusi repararea autostrazii din acei bani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: horatiu.cosma on March 04, 2016, 11:17:16 AM
Nu trebuie generalizat. Din cei 6000, probabil sunt multe persoane capabile. In special inginerii de drumuri si poduri.

da, care sunt doar 7% dintre ei. E ca si cum la Microsoft, Google, Face book....90% din angajati ar fi non-it.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

A fost intrebat Neaga la un moment dat de catre un reporter despre acest procent si el zicea ca in companie sunt undeva la 50% personal specializat pe drumuri si poduri. Probabil ca daca aduna si sefii pe echipe de drumuri, sau pe cei de jos, care ar trebui sa inlocuiasca parapeti/curete rigole, atunci ajunge la 50%. Ar trebui intrebat Homor pe cand estimeaza ca o sa vina cu o noua organigrama in companie.

anacronox

Quote from: alecu26 on March 04, 2016, 11:29:36 AM
Quote from: horatiu.cosma on March 04, 2016, 11:17:16 AM
Nu trebuie generalizat. Din cei 6000, probabil sunt multe persoane capabile. In special inginerii de drumuri si poduri.

da, care sunt doar 7% dintre ei. E ca si cum la Microsoft, Google, Face book....90% din angajati ar fi non-it.
========================
cu riscul de a fi off-topic, cam asa sta treaba in birourile din Romania ale Microsoft (Bucuresti si Timisoara). Au fost angajati multi de la facultatile de limbi straine. Au fost si cativa care au terminat teologia

__dir

^^^

da, dar reprofilati pe o anumita nisa (gen ASE -> IT, Arte->IT, Limbi-> Suport IT).

In cazul CNADNR e vorba de nepotism, schema supradimensionata, etc

1_utilizator

#275
Poate ar trebui detaliata putin cifra de 6.000 de persoane. Doua activitati principale in cadrul CNADNR, dupa stiinta mea: intretinerea de drumuri (vara/iarna) si pregatirea si urmarirea investitiilor. Ar trebui sa stim cati oameni, din cei 6.000, se ocupa de intretinere si cati de investitii in sensn larg. Eu cred ca cea mai mare parte din cei 6.000 sunt afectati activitatii de intretinere in cadrul Sectiilor de Drumuri Nationale supervizate de Directiile Regionale de Drumuri si Poduri, la randul sau supervizate de CNANDR Central. Cifra de 7 % ingineri de drumuri raportata la un total care include toti muncitorii/operatorii de utilaje/soferii din tara este inselatoare. Poate 7 % sunt suficienti pt. aceasta activitate. Cu titlul de anecdota ar trebui vazut cate persoane se ocupa de amenzile pt rovigneta/trecere pod in cadrul CESTRIN. Aceasta ultima activitate ar fi fost de multa vreme externalizata intr-un service center daca eram intr-o gestiune privata. Raman cateva sute de persoane care se ocupa de lucrurile cu adevarat importante  si unde apar disfunctionalitatile.Sigur salariul mediu pt acestia nu e de 3.000 de lei, sigur aici se impart sporurile pt lucrul cu bani europeni si apar nerealizarile. Nu m-ar mira sa aflam ca salariile finale sunt mai mari ca in mediul privat si raspunderile inexistente.  Sper ca ne ajuta cineva cu informatii mai precise sa mai risipim din ceata.

alecu26

pai ca sa vezi salarii de peste zece mii ron pe luna trebuie sa te uiti doar pe declaratiile de avere. Nu vreau sa dau nume. Si daca tot are cineva rabdare sa deschida toate declaratiile de avere, sa-mi spuna când gaseste pe cineva care nu e sef/director la ceva. eu nu am reusit.

Apropo...in declaratiile de avere se trece brutul sau netul?

Si ce e frapant, ca cel putin la nivel de salarii, situatia in CFR e complet opusa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

__dir

Am gasit doar 2 organigrame

DRDP Bucuresti
DRDP Timisoara

@alecu26, netul

Serban

Quote from: alecu26 on March 04, 2016, 12:28:11 PM
Si daca tot are cineva rabdare sa deschida toate declaratiile de avere, sa-mi spuna când gaseste pe cineva care nu e sef/director la ceva. eu nu am reusit.

Gasesti doar sefi pentru ca doar ei au declaratie de avere. Cei fara functie de conducere nu completeaza asa ceva.

alecu26

Nu sunt și ei funcționari publici?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

NU. Functionari publici sunt doar cei care lucreaza in institutiile publice, nu si cei care lucreaza in companii si regii autonome cu capital de stat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

OK....atunci spuneti-mi si mie cine are si cine nu are obligatia legala de a-si face declaratie de avere. Nu cred ca CNADNR o face din bunavointa si transparenta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Categoric CNADNR, ca si alte institutii de stat, primarii etc, este organizat deficitar si scopul organizarii este cu totul altul decat performanta institutiei.

Dar: voi va enervati ca CNADNR nu repara parapeti, nu tunde iarba, nu astupa gropile, nu inlocuieste becuri, etc..., dar pe de alta parte iar va enervati ca are doar 7% ingineri... "ca si cum Apple sau Microsoft ar avea 90% non-IT-isti". Repet: departe de mine sa iau apararea acestui cancer numit CNADNR, si departe de mine sa sustin ca 7% ingineri este suficient - dar daca vrem ca CNADNR sa faca intretinere de drumuri, nu avem nevoie de ingineri, ci de soferi, de mecanici, de asfaltatori, de drumari, poate si de necalificati care sa-i ajute la decolmatat rigole si la curatat parapete, etc. AICI ESTE INTREBAREA: cati muncitori are CNADNR? Daca sunt 90% e bine. Daca sunt 20% e rau.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

clau

Corect... Si cati ingineri Ar trebui sa aibe atat timp cat Cnadnr nu face proiectare, nu face sf...? O fac altii... 7% ingineri doar sa analizeze si sa aprobe ce lucreaza altii...+ monitorizare... Ar trebui probabil mai multi doar daca ar face proiectare etc... Restul ar trebui sa-i vedem pe sosele...

TibiV

Quote from: alecu26 on March 04, 2016, 04:28:05 PM
OK....atunci spuneti-mi si mie cine are si cine nu are obligatia legala de a-si face declaratie de avere.

Nevasta mea e profesoara, dar a fost numita si director.
La doua zile dupa ce au numit-o, m-a intrebat cum se completeaza declaratia de avere...
Asa ca ea si directorul adjunct depun declaratii de avere (si de interese).
Colegele ei, tot profesoare, nu depun.

Probabil asa este si la CNADNR.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)