Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 14 Guests are viewing this topic.

vancouver

Quote from: hefaistos on October 21, 2020, 09:48:54 PM
La ultima chiar n-ai dreptate, e caz de DNA. Le dai bani pentru o treaba și după o faci cu forezele tale. Doar dacă e trecuta în dosarul de licitatie ca serviciu oferit pentru toți participanți.

Nu e nici un caz de DNA, ai o imagine deformata asupra DNA. Caz de DNA devine numai si numai daca o persoana incaseaza bani sau alte foloase, ca sa faca treaba asta. Daca nimeni nu primeste nici un folos necuvenit, nimeni nu poate fi cercetat sau condamnat. Si pentru ca achizitia de care vorbesc este justificata economic (am dat motive) nu se creeaza nici o paguba in dauna statului. Dupa care, pentru ca forezele exista in curtea CNAIR si altcineva are nevoie, le poate inchiria. Pe bani evident. Cel mai important: daca antreprenorul nu platete banii sau nu accepta prin contract sa-i plateasca, atunci nu primeste nimic. E o relatie pur comerciala, care poate avea loc sau nu.

Singurii care s-ar putea plange la un tribunal comercial (nu penal) si sa ceara despagubiri, sunt firmele concurente. Dar ATENTIE: asta o pot face si acum. Faptul ca firma castigatoare a mintit la licitatie, ca are capacitate, si de fapt nu are, este si acum un fapt real. De asemenea faptul ca autoritatea a dat mai multe contracte, desi acolo erau aceleasi foreze trecute si era clar ca trebuie folosite concomitent, iar este un fapt real si se poate face de acum o plangere pe tema asta.

Deci orice achizitie suplimentara de foreze la CNAIR nu impiedica actualele probleme juridice si nici nu aduce probleme noi.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alexa_adrian2001

chiar voiam sa ridic problema: cat timp e ok sa stea asfaltul in camioane? il aduc de departe?

silviu321

Multumesc pentru filmare. La minutul 1:21 se vede o betoniera care descarca ce rezulta in urma spalarii direct in albie. Si se vede ( foarte bine de la sol)ca nu e un caz izolat. Apreciez UMB insa trebuie remarcat si cand uneori se apropie de limita legii ba poate trece putin si dincolo. Toate gropile ramase in urma excavatiilor pentru material or avea aviz de la mediu?
oarecum offtopic:  daca detii o balastiera platesti la stat pentru materialul extras, in cazul constructorilor de infrastructura in general se plateste pentru pamantul/balastul extras?

Allex

^^aduce de la Adjud iar pentru Radauti aduce de la Cristesti
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Bachus01

Informare din 2 surse (una din interior) . Planul Umb este sa termine pana la craciun toata lucrarea

voicul

#5090
Pai e simplu atunci: zici - pun pariu ca termina pana in Decembrie sau donez suma de ... in contul API.
Nota: forate important ce suma spui ca o sa pierzi si sa stii dinainte cat dai - mai ales ca vorbim de toata lucrarea, adica si DN2 - Lililieci (in caz ca nu ai vazut ultima filmare - http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=58.msg311647#msg311647 )

Bachus01

Am specificat si zilele trecute , eu sunt cam pesimist cu deschiderea pana pe 24 decembrie . Fara pariuri din partea mea . Doar am expus ce am auzit de la un prestator si un angajat .

voicul

E bine sa fi optimist, dar din pacate de data asta nu iese.

Toata lumea vrea: si UMB, si noi, si guvernul, si UE si probabil si Ucraina ... toti.
Din pacate nu da nici pentru A7 (doar autostrada) pana la final de an.

alexa_adrian2001

asta explica de ce vedem si utilaje de la Selina pe lotul lor. Ce UMB nu are utilaje? Ba da! Deci trebuie sa fie o explicatie buna de ce inchirieaza/subcontracteaza alte firme ca ei sa termine lotul mai repede decat data estimata. Tin sa cred ca e pentru imaginea lor + sa se poata duce si pe alte santiere rapid.

Bachus01

Este doar finisorul acela deci ori  asfalteaza concomintent pe DX12 , mai au 1-2 pe la Radauti si mai asfalteaza in alte locuri pe centura sau nu aveau utilajul acela de reincalzit asfaltul la Bacau (avand in vedere termperaturile de afara) . In orice caz intre ei poate fii o colaborare win-win . Selina parca lucreaza si la ceva pasaj pe DNCB iar in caz de nevoie cred ca le este mai simplu sa fie ajutati  de Umb.

In fine , au utilaje destule si foarte noi . Numai un excavator din ala sare de 400.000 euro pret de achizitie nou si au cateva zeci . La macarale la fel , un Liebherr este peste 800.000 euro . Restul calculelor le faceti voi

hefaistos

@vancouver
Pai dacă tu plătești pe cineva sa-ți faca o lucrare și după o faci parțial tu (serviciile de foraj) și toul se face pe banii UE, cu încălcarea regulilor care au stat la baza procedurii de licitatie.
Și ca să continui, cine stabilește prețul just pentru închirierea unor utilaje pe care tu, CNAIR, le cumperi special pentru a fi date în folosință unui prestator ce a declarat în fals ca le are. Și nu le are.
Și uite asa de la o simpla șmecherie de a declara aceleași resurse la mai multe contracte, prin încercarea de a repara, se ajunge la complicitate la deturnarea de fonduri UE. Culmea, de la o intenție buna.
Mai degrabă ideea uor plăti anticipate CU CONDIȚIA ca creștea sa fi justificate pe baza de documente prin achiziția de servicii sau mijloace fixe necesare derulării activităților specificate în contract.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Bacauanul1971

Poze de azi 22.10.2020 din zona podului dublu peste canalul de fuga din Ruși Ciutea plus zona de racordare a sectorului de autostradă la traversarea canalului de fugă.























































Powered by API/PUM imgur uploader
Erau la lucru 2 macarale, cea uriașă a UMB-ului plus macaraua DEME.
De asemenea o desfășurare masivă de lucrători la poduri care sudau și așezau suprastructura din prefabricate de beton.
Totodată utilaje diverse lucrau la calea de rulare parte a viitoarei autostrăzi A7.
Se lucrează la modificarea profilului curbei de pe DJ207G, se adaugă o bandă de rulare la interiorul curbe,i probabil banda exterioara este prea aproape de traseul autostrăzii și se va renunța la ea.

Bachus01

Intrebare pentru colegii cu experienta. Cam cat credeti ca dureaza pana termina podul si in acelasi timp sa ajunga cu terasamentul la nivel?


Fred

Quote from: vancouver on October 22, 2020, 09:54:48 AM
Daca nimeni nu primeste nici un folos necuvenit, nimeni nu poate fi cercetat sau condamnat.
Iti respect parerile tehnice, dar nu pe cele juridice. Abuzul in serviciu nu e conditionat de foloase necuvenite, iar utilizarea gratuita de catre o companie a bunurilor statului este o paguba din mai multe motive. Il plus, oricine poate fi cercetat pentru orice motiv daca exista o plangere (chiar daca e nevinovat, cercetarea are scopul de a lamuri acest aspect) si DNA nu condamna pe nimeni, instanta o face.

ingWTG

   Referitor la finisoare , week-endul trecut am vazut doua parcate la sediul UMB de langa Adjud,...concluzia ar fi ca  nu duc lipsa  de finisoare.
Daca ajung in acest week-end pe acolo ,o sa pun si doua poze cu ce mai are "nenea Dorin" prin parcul de utilaje .