Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

tudor

Quote from: NGC20 on August 26, 2016, 11:45:32 AM
CNADNR a lansat astazi licitatia pentru "Servicii de proiectare PT + DE + DATC + Asistenta Tehnica + Executie lucrari inclusiv servicii cadastrale si intabularea coridorului de expropriere pentru obiectivul "Amenajare intersectie cu sens giratoriu pe DN CB km 6+000 la Tunari cu DJ 200B"".

Solutia 1, de mai jos [...]


Ma intreb de ce nu sunt preferate giratoriile cu turbogiratie, cele la care banda a doua sa devina banda 1 si banda 1 sa fie banda obligatorie de iesire dupa caz. ca in exemplul (modificat incomplet) de mai jos:
.
Si de ce sunt treceri de pietoni asa aproape de iesirea din giratoriu....

MRS

^^^ trecerile de pietoni sunt o prostie. Acolo e camp acum, nu are cine/de ce sa traverseze.


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

cezar-mario2012

 Cum nu are cine să treacă pe acolo? Dar nu acolo este locul de staționare al ,,fetițelor"?

ioandorin

#4143
olea10:.... :cheers:

icristian

QuoteLucrările de lărgire a centurii Capitalei pe porţiunea dintre autostrada Bucureşti–Piteşti (A1) şi pasajul Chitila sunt în grafic, iar traficul pe patru benzi va fi deschis până la sfârşitul anului.
Sursa: Digi 24

MAP

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-31082016#/0

"Până la finele anului 2016, în zona pasajului de la km 57+740 se va circula pe 4 benzi, urmând ca așternerea straturilor rutiere de mixtură asfaltică să fie executată imediat ce condițiile meteorologice vor permite acest lucru. Recepția întregului obiectiv se va face în luna mai a anului 2017. "Deși a fost un proiect cu foarte multe probleme, chiar blocat, lucrările evoluează destul de bine. Se putea și mai bine. Am avut o întâlnire de lucru și în momentul de față vorbim de un proiect deblocat. Sunt anumite zone unde activitatea poate fi intensificată. Stăm bine cu mobilizarea. Până la sfârșitul anului ne-am angajat să redăm traficului cele 4 benzi în zona pasajului peste apeductele Apa Nova." a declarat Directorul General al CNADNR, Cătălin Homor.

GDPR

^
QuoteAstfel, pe o lungime de 8,695 km stadiul fizic este de 55%.

Procentul asta nu se prea pupa cu termenul de finalizare declarat. Dar oricum, stam linistiti, lucrarile sunt "in grafic". Care grafic insa?  :-[

cristi767

Eu nu știu care-i treaba cu procentele astea, dar am observat și la Oradea că vorbesc de 63% stadiu fizic pe pasajul peste centură (în dreptul străzii Nojoridului), însă pe pasaj se circulă deja de o lună, ei lucrând la ultimele finisări (parapeți, spații verzi, etc.).

rocklee

#4148
adrianrosca ...poti sa pui un link unde sunt acele apeducte peste care trece centura bucuresti ...sa inteleg si eu carei problrma acolo... :o

cristi5

Quote from: NGC20 on June 23, 2016, 09:59:46 AM
Continuare VO Targu Mures catre Vest

1. ,,Tronson de legatura intre strada Budiului si Autostrada Transilvania" - Pentru rezolutie mai mare, vedeti aici.

2. ,,Prelungirea Caii Sighisoarei in directia DN13" - Pentru rezolutie mai mare, vedeti aici.


Am pus pe OSM ,,Tronson de legatura intre strada Budiului si Autostrada Transilvania". Apare maine-poimaine cam aici
http://standup.csc.kth.se/maps/projects.html#map=15/46.517/24.532/0
(pe openstreetmap.org nu va fi vizibil cat timp nu e "construction" ci doar "proposed"). Daca exista constructor si ordin de incepere, marcam construction si apare pe openstreetmap.org.

Warning: segmentul e trasat de mana. Cand apar pozitii GPS din teren se poate ajusta.

Prelungirea caii Sighisoarei era deja pe OSM (vizibil tot numai pe harta proiectelor pt ca e "proposed")
http://standup.csc.kth.se/maps/projects.html#map=15/46.526/24.596/0

GDPR

rocklee, apeductele sunt exact aici: https://goo.gl/maps/mtGt4EfnQw32

Recapituland, peste apeducte trebuie construit un mic pasaj, momentan fiind executate cam jumatate dintr-o culee si un pic din cealalta, vezi poza postata de @panzer pe topicul dedicat:

Aceste culei sunt paralele cu apeductele si au o pozitie oblica fata de drum. Ca sa se finalizeze culeile trebuie intrat in drumul vechi si traficul ar trebui deviat pe bretele temporare, la stanga si la dreapta drumului actual. Pana acum nimic deosebit. Dar, acum vine problema: cand s-a facut planul pentru exproprierile suplimentare, s-a luat in calcul strict amprenta pasajului si nu s-a gandit nimeni la bretelele temporare, vezi zona marcata din extrasul de planul de amplasament de mai jos (zonele hasurate reprezinta suprafetele nou expropriate):



Asa ca bretelele au o mica hiba juridica, pam, pam!

carutasul

Intrebare: terenul pentru bretelele temporare nu poate fi "inchiriat" in loc de "expropriat"?

dumbravaandrei

nu prea vad cum ar putea fi inchiriat acolo. probabil ca o sa fie nevoie de spatiul respectiv si pentru intretinere....

GDPR

Teoretic s-ar putea inchiria, practic nu: CNADNR e la "cutite" cu proprietarul serelor de pe partea de est a drumului, iar pe partea cealalta e o ditamai teava de gaz.

panzer

Pe hotnews este si interviul. :lol: Important este ca dl Homor este multumit. Ca el ia decizii nu noi. Eu nu am vazut acea mobilizare de care vorbeste dl Homor. Dar asta e. Mai vine un weekend, mai facem niste poze, ne mai lamurim.