News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Nu e cazul, se va semna repede, e campanie electorala si se cauta orice motiv de lauda.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Da, si asta. Si oricum raspunsul ar fi "in perioada imediat urmatoare" sau ceva de genul.

dr4qul4

Poate ca anul asta se indreapta catre 0 KM deschisi circulatiei, insa stabileste si un record in privinta KM inceputi, indiferent dupa care criteriu ne luam in acest caz: publicare licitatie SEAP, desemnare castigator, solutionarea contestatii sau deschidere santier.

Urmatorii 2 ani se anunta extrem de palpitanti. Sper ca nu se vor axa doar pe finalizarea lucrarilor curente ci vor continua si cu licitatiile.

Aproape ca-mi pare rau ca vin alegerile. Tare mi-e teama sa nu vina unul nou cu alte planuri sa o mai lalaim inca vreo 2 ani.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Termenele vor fi in 2017, este foarte greu sa finalizeze in 2016. Imposibil nu cred ca este, insa e greu pentru ca terenul nu este chiar usor. Plus ca pot sa apara alunecari si alte probleme. E prematur sa ne aventuram la un termen realist.

Daniel_I

Quote from: Ionut on October 27, 2014, 11:02:40 AM
^ Daniel, nu stiu daca te ajuta plansele astea pentru a intelege mai bine cum se fac cele doua noduri la Alba Iulia.
Multumesc de info.
in planse apare un sens giratoriu in plus, care nu il gasesc pe hartile google. Cu toate astea, intrarea de pe A10 in oras prin nodul rutier sud nu e deloc facila. Trebuie construita o noua pasarela, sau pasaj pe sub calea ferata. altfel traficul s-ar descarca de pe A10 in centura ocolitoare, si de acolo ca sa intri in oras in sud, va trebui sa stai la bariera la tren. Not a very bright ideea :)
Sa speram ca se va gasii o solutie..
On The Road

Daniel_I

#1565
Quote from: NGC20 on October 27, 2014, 03:00:07 PM
Este prevazuta si o "bretea de perspectiva conform PUG Alba Iulia", legata la un nou sens giratoriu la coborarea de pe pod.  ;)
Merci de harti
asta zic, un sens giratoriu acolo ar fi perfect, dar e imposibil de construit decat daca darami cateva case, nu putine.. :)
Alta solutie nu vad, e inghesuita treaba, puteti vedea pe stret view, eu locuiesc acolo si stiu exact cum e.
On The Road

NGC

^^^ In poza de detaliu se vede oarecum ca va trebui expropriat ceva la acel giratoriu nou de la coborarea de pe pod.
Daca esti din zona, poate recunosti ceva locatii care vor fi expropriate, pe care le gasesti aici.

ciprebbe

Quote from: Ionut on October 27, 2014, 04:55:39 PM
Termenele vor fi in 2017, este foarte greu sa finalizeze in 2016. Imposibil nu cred ca este, insa e greu pentru ca terenul nu este chiar usor. Plus ca pot sa apara alunecari si alte probleme. E prematur sa ne aventuram la un termen realist.

2016 e an electoral, 2017 nu.... deci posibil sa vedem gata
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Daniel_I

Quote from: NGC20 on October 27, 2014, 05:17:32 PM
^^^ In poza de detaliu se vede oarecum ca va trebui expropriat ceva la acel giratoriu nou de la coborarea de pe pod.
Daca esti din zona, poate recunosti ceva locatii care vor fi expropriate, pe care le gasesti aici.
Va multumesc pentru lamuriri. ASunteti bine informati si documentati. Am inteles ideea
Varianta de perspectiva este un SF care nu il vad executat si finantat curand. E o solutie scumpa.
Ce e bine e ca se va construi A10. Cum ne legam la autostrada...e pe locul doi.
Multam de info.
On The Road

Cetatean

Excelent.
Lot 4 - avantajul lor este faptul ca nu stau dupa bani. Calitativ/timp, Porr in primii  3 la lucrari de infrastructura de la noi. 2016-toamna tarziu.
Lot 3 - curios,pentru ca terenul are alta topografie, nu e chiar "deal" de campie. PM bun si cu banii cred ca stau binisor. 2016-1 dec.
Lot 2 ....astept cu deosebit interes, mai ales ce subcontractori vor avea. 2017
Lot 1 - minim 3 ani, de azi inainte! Daca au acelasi ritm "sustinut" ca la CF, la ce caracatita au la Sebes...vai si amar! la fel curios cu se descurca la autostrazi. 1 Dec 2017

Daniel_I

#1570
^
Sper sa termine curand lot 1. Sunt multe lucrari de trecere peste DN1, poduri peste apa ca cel de pe Mures care va fi o lucrare grea. Caracatita de la imbinarea cu Sebes A1, dar in rest se lucreaza in lunca raurilor. Nu exista risc de alunecari de teren.
Nu de alta dar soseaua Sebes Alba e sufocata de trafic. Aglomeratia care era cunoscuta in Sebes aprospe ca s-a mutat in Alba ..
On The Road

rocklee

o veste buna bine ca sa terminat si aceasta tevatura  :)....speram sa fie bine si sa se sfirsiasca treaba cu bine  :o


adiarc

poate face cineva o mica analiza pe fiecare lot ?
cu ce procent din suma evaluata de CNADNR a fost castigat fiecare lot ?
Multumesc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Lot 1 86%
Lot 2 75%
Lot 3 79%
Lot 4 80%.
Destul de bine,

adiarc

 :cheers:
da...cifre chiar bune...destul de apropiate de adevar...bine ca n-avem procente din acelea de 40 , 50 sau 60 %...chiar si un 70% e periculos
poate unii nu sunt de acord ,dar eu ma bucur si pt faptul ca S-Impregilo nu a luat lotul 1...bravo  :cheers:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura