Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ciprian85

Videouri interesante de la același Emilian Grigoraș

A7 Buzău - Focsani. Nod rutier cu DN23 Mândrești. Ziduri de sprijin din gabioane la pasajul autostrăzii peste DN23.

https://www.facebook.com/reel/1523468328508793/

A 7 Buzău-Focsani. Nod rutier Focsani Nord. Pasaj autostrada peste drumul de legătură cu DN2 E85.

https://www.facebook.com/reel/2809148172569789/

Se pare ca au turat motoarele pe A7. Săptămâna trecută am făcut un drum București-Suceava, între Buzău și Focșani pe E85 era plin de camioane ale UMB,  iar pe traseul autostrăzii se vedeau foarte multe utilaje. Le ținem pumnii și speram sa-si fi calculat foarte bine resursele și timpii de execuție încât sa dea în folosință fiecare tronson la termen.

rota

A inceput Raducu maratonul A7, a postat primele 2 loturi. La cum arata primul lot sunt sanse mari sa fie finalizat anul acesta  8)
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

horatiu.cosma

Foarte bine arată sectorul celor de la Coni (cam până la 5:30 în filmarea lui Răducu). Din păcate mai departe, la bulgari, se cam schimbă peisajul. Dacă le-ar da la Coni bucățica până în următorul nod ar avea șanse teoretice să deschidă anul acesta. Dar cel mai probabil rămânem doar cu cocoașa pentru anul ăsta.

voicul

#10953
Coni chiar merge bine (nu ma asteptam la asta). Trace nu sta chiar rau, dar se vede ca e mai in urma.
E posibil sa ii mai ajute si Coni daca termina mai repede. Oricum, important (graba) e pana la nod, ca dupa, pana termina Nurol ...
Nu pare, dar partea asta de A ar ajuta, pentru ca e trafic, nu mare, dar nici mic, care merge pe A3 - Fulga - Mizil - Buzau.

BogdanP

Filmare completă a lotului 2 din tronsonul Bacău - Pașcani filmat pe 3 si 4 februarie 2024

horatiu.cosma

Arată bine progresul la terasamente și pe Buzău - Focșani. Doar că e greu spre imposibil să termine tot anul ăsta, mai e o grămadă de muncă la structuri (mare parte cu tablier metalic care nici măcar nu e în șantier la unele structuri), rigole, taluzuri, asfalt și briz briz urile de final care și ele mănâncă câteva luni. Și totuși, vorbim de o autostradă de 80km, înmulțiți cu 4 și ceva lungimea parapetului, marcajele, sunt cantități imense care iau luni de zile să fie puse in operă.

mike_us

#10956
Pai au termen pentru anul asta doar pe loturile 1 si 4. Iar 1 e cam nefolositor fără lotul Nurol. Pentru loturile 2 si 3 au termen in 2025.

Spadan

In weekend era destula forfota la drumul de legatura cu DN2 in zona Gura Calnaului. Destule basculante care aduceau umplutura si niste buldozere.
Scuzati-mi lipsa de detalii tehnice, dar nu sunt de profesie. ;)

hefaistos

#10958
Pentru cei ce se raportează la termenele de pe fiecare lot.
UMB are pe A7 termene pentru 15 km în 2024 și pentru 240 de km în 2025.
Asa ca:
E logic sa se lălăie în 2024 și sa tragă ca disperații în 2025?
E posibil la termine cumulat în 2024 și 2025 255 de km?
Raspunsul e nu la ambele întrebări.
Și ca să prezicem serios, e la limita imposibilului ca UMB sa termine lotul 1, cu podul peste Buzău anul acesta. Deși are termen.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

gruia88

Eu acum intreb daca nu termina Lotul 1 Buzau - Focsani care contine pod-ul peste Buzau care fara lot-ul Nurol nu are mare utilitate, ar fi normal sa fie penalizati pentru ca nu au terminat la timp un lot neutilizabil sau sa fie lasati sa se concentreze mai la nord unde pot sa aiba progrese care ajuta .

Stiu ca unde e lege nu-i tocmeala si ca e bine sa se aplice la toti la fel , dar daca s-a intrat in hora asta sa lasam muzica sa cante si sa nu punem piedici.

Allex

Adica sa confirme ce au contestat cei de la Danlin XXX, ca nu au cum sa duca atatea santiere simultan? Si eu sunt curios cum o sa se procedeze.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

GAC

In ceea ce priveste podul de la Buzau, a se vedea ca grinzile metalice sunt mai lungi. Eu cred ca UMB au optimizat acest proces si as fi tentat sa banuiesc ca tablierul acestui pod va fi realizat mai repede fata de cele de pe A3, unde s-a lucrat cu piese mici a caror asamblare a durat mult.
In alta ordine de idei, UMB pot sa se axeze anul asta sa termine o cale de rulare a acestui pod pentru ca in lipsa nodului Nurol, traficul de pe A7 oricum se va scurge intr-un drum 1+1. Deci se poate face in regim de avarie.
Crearea unei alternative la podul de la Maracineni (chit ca 1 an se va circula in regim 1 + 1) ar fi o mare realizare si va duce la un trafic mai fluidizat prin Buzau.

satanistu

Iarasi cineva care propune sa se termine ceva pe graba si partial. Nu va inteleg!

Sorinus

Lotul 1 oricum nu contează momentan. Dar 2,3,4 te scapă de Râmnicu Sărat și Focșani.

voicul

Quote from: GAC on February 05, 2024, 05:58:37 PMIn alta ordine de idei, UMB pot sa se axeze anul asta sa termine o cale de rulare a acestui pod pentru ca in lipsa nodului Nurol, traficul de pe A7 oricum se va scurge intr-un drum 1+1. Deci se poate face in regim de avarie.


Nu ajuta pentru ca nod-ul e la Nurol, deci daca termina mai repede un sens ... termina mai repede un sens, nu va circula nici o masina pe acolo.
Mai degraba sa termine legatura cu DN2, daca termina si lotul 2 anul asta (ceea ce pare ca nu e cazul).