Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

elphax

cred ca e simplu sa lasi bretele inchise :)

alexV

Ati auzit ceva nou re relocari electrice utilitati la Aktor ?
Sau Pizzarotti ?  dar mai mult ma intereseaza la Aktor

dr4qul4

@Teo, posibil este orice. Dar pentru a deschide ceva (partial) anul asta, ar trebui ca maine sa vezi in santier 2000 de muncitori si 1000 de utilaje. Ceea ce este posibil, dar este improbabil.
De fapt, cu mobilizarea de acum, probabilitatea sa fie deschis pana la alegerile parlamentare de anul viitor, este de 50-50%.
Priveste cum arata santierul Comsa LD3 acum 3 luni si compara-l cu ce avem acum pe A10.  ;)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Sau puteți compara cu lotul Astaldi de pe A3. Acolo sunt 18 km. Aici 17 km. Astaldi lucrează grupa mare și are cam toate grinzile sus, inclusiv la Iernut. Pizzarotti baga dolce far niente ca dintotdeauna și pasajele de la Sebeș și Alba nord sunt lăsate in plop. Despre ce vorbim? Care deschidere?

adiarc

asa cum s-a mai precizat,momentan dupa cum se trage mata de coada, sunt sanse infime pt 2020....2019...e ....incalificabil
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

Asa cum a explicat @horatiu.cosma, Pizzarotti au lucrari suplimentare cu statut incert, cum a avut Comsa la ecoduct.

Deci o ipoteza e ca vor lucra dolce far niente pana vine o conducere CNAIR dispusa sa le semneze aditionale la nodurile Sebes si Alba Nord.

Fireste nici vorba de 2019

ddfab

pe lotul 2, in curba oiejdea, la deviere, agitatie matinala... probabil pregatirile pentru asternerea ultimului/ultimelor strat/straturi de asfalt ...




AkaManah

Din ultima poza reiese ca au apărut crăpături deja. :D

ddfab

^ da,da... iti pierzi pixul in ele... :lol:

alexV

 :lol: :lol: :lol:
sa vina ministru sa constate

lupualb

Partea buna e ca inca se lucreaza. Partea proasta e ca va fi inca un punct in care viteza pe DN se va reduce.  Sectorul acesta intre Aiud si Sebes poate fi numit "Crima si pedeapsa". Pacat ca de aceasta data vor platii soferii.

TibiV

Si de aceasta data vor platii soferii.... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Pe de alta parte va intreb pe voi, cei ce treceti des pe acolo: care e cel mai mare blocaj acum, dupa ce a trecut august cu concediile lui?

Eu personal am trecut saptamana trecuta si impresia mea clara a fost ca hold-up principal, aproape singurul, il reprezinta Teius. Adica intersectia cu DN14B, celelalte stradute secundare unde se vireaza stanga si semafoarele de la trecerile de pietoni. Doar aici am fost nevoit sa opresc cateva minute, in mod repetat. Prin celelalte gatuiri (sensurile giratorii de la Sebes-Nord, podul de la campul cu maci, giratoriu spre Vinti, podul peste Mures, intrarea in centura Alba, nodul Alba Iulia nord, Aiud, etc) am trecut oarecum lejer (ok, viteza redusa, in oloana si mergand incet, dar nu m-am oprit si stat pe loc cateva minute).

Da, daca s-ar lucra la autostrada probabil s-ar bloca si in celelalte locuri. Dar acum, cu lipsa asta de activitate pe santiere, efectiv cred ca problema majora e Teius. Evident, nerezolvabila decat daca ai avea politisti la dirijare in toate intersectiile din Teius.

alexV

Totul e relativ, nu?
Valorile de trafic nu sunt constante. Sunt perioade precum zilele lucratoare si in special vineri seara cand traficul e peste capacitatea drumului. Blocaje in Aiud pana *pe* autostrada s-au intamplat mai mult de o data.

In acelasi timp, diminetile de weekend vin cu trafic mai rar.

Punctual, in Teius e mai problematica intersectia cu drumul spre Stremt, in mijlocul localitatii. Acolo sunt si semafoare de pietoni, trafic local berechet ce vireaza stanga. Da, coada generata se propaga pana la intersectia cu DN14B. Dincolo, la Aiud, e mai rau: 3 intersectii semaforizate, drum alternativ pt TIRuri care apoi revin in DN, viraje la stanga (benzinarii si supermarket). Tot ce-i mai rau. E evident ca traficul local si pietonal incurca acolo. Dar de-aia e oras.

La Lancram nu prea ajung, nu stiu cum mai e cu cozile.

Totusi, in curba la Oiejdea unde va fi deviat DN nu cred sa fie "gatlej". Acolo e o deviere oarecare, in afara localitaii, fara intersectii, fara pietoni. Viteza mai mare de 40 in curba oricum nu ai putea avea.

ddfab

^ aici este mai problematic sensul giratoriu de la santimbru. la ore de varf(ex. ora 15-16), coada se apropie de curba de la oiejdea, pe sensul spre alba iulia. apoi sensurile giratorii din apropierea orasului alba iulia unde se formeaza frecvent cozi, dupa care, pe centura alba se decongestioneaza. pana ajungi la coada din partos , la podul peste Mures.
pe sens opus, vesnica asezare la coada, la podul peste Mures, care de cele mai multe ori ajunge pe la Albacher, spre Lancram.