News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Quote from: archaeus on June 04, 2021, 03:45:40 PM
Sa fim seriosi, Craiova Alexandria nu are trafic de autostrada, nici Craiova Severin. Problema e Severin-Lugoj, unde este o coloana continua de tiruri.

Pun si eu o intrebare, caci postarea asta mi se pare ca ridica o problema interesanta.
Nu dati cu pietre, am circulat foarte putin in zona, nu pot spune ca o cunosc....

Metropola industriala Severin nu poate nici sa genereze nici sa absoarba traficul greu de TIR-uri. Alea doar trec prin Severin (95%).
Asa ca daca Craiova-Severin nu are trafic de autostrada, dar pe Severin-Lugoj e coloana de TIR-uri, atunci de fapt nu volumul de trafic este problema, ci geometria.... (prea multe serpentine, localitati etc.)

Caz in care nu ar fi neaparat nevoie de A sau DX, ar ajunge corectarea traseului...
Dar daca tot corectam traseul, il corectam pe cel nou sau facem unul nou? Care este diferenta de costuri?...

Mi-a sarit in ochi chestia asta pentru ca si DN1 pe Valea Prahovei "ar duce traficul" - daca nu ar exista Sinaia, Busteni, Azuga, Predeal...  O:-)

Deci, archaeus, tu zici ca urgenta ZERO ar fi A6 Lugoj-Severin?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Pai Craiov-severin preia doar o mica parte din trafic. Mai ai si DTS-Motru-Tg Jiu, DTS-Calafat si bineînțeles Portile de fier.
Chiar ar fi interesant sa vedem ce MZA avem intre DTS si Herculane.
Geometria DN6 e chiar ok, cu mici exceptii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Sealand01

Traficul este unul ridicat, clar este mai ridicat intre severin si lugoj unde se merge oribil, nu cred ca ne ajuta neaparat traficul din prezent, ci cat de rapida e cresterea lui, oricum nu facem autostrada in urmatorii 5 ani, dar ce trafic o sa avem in 2026?

archaeus

@TibiV
Cred ca DTS-Lugoj e in top 5 ca MZA. Eu nu zic nimic, doar sper sa circul pe soseaua de mare viteza in viata asta :) Si nu cred ca aglomeratia e data de configuratia drumului, pur si simplu sunt f multe masini si tiruri!

cristi5

#919
Aveti pe topicul de trafic si MZA harta de trafic din 2015

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=958.195

DTS-Caransebes 8k, 9k la intrare in Caransebes

Caransebes-Lugoj 11 k adica peste dublu fata de Holdea-Margina

Chiar si DN7 Valea Muresului are 6-7k. Deci impreuna cu DN68A (traficul de acum al A1+DN7) faceau cat Caransebes-Lugoj

Pt un DN, pe Caransebes-Lugoj sunt valori mari

voicul

Caransebes-Lugoj e foarte usor de facut si nu stiu ce asteapta/de ce au asteptat pana acum.

danny_cbu

Centurile Lugoj si Carasebes trebuiau facute la nivel de autostrada de la bun inceput. Acum vor fi dublate de A6...

elphax

#922
Pai daca faci pe partea opusa de oras la Caransebes (vest) este OK, oarecum ii ajuta si pe cei ce vin de la Resita care viseaza si ei legaturi la autostrazi, poate in viitor un DX Resita - Caransebes care sa se lege la A6.

Doar ca nu mi se pare suficient sa faci doar Lugoj - Caransebes, e important pana la Severin. Tot traficul din zona de vest, si din mare parte a Transilvaniei, daca vrea sa ajunga la Severin sau pe Clisura Dunarii la Orsova, vine pe Hateg - Caransebes - Orsova. Este TIR dupa TIR, se merge incet pe Caransebes - Orsova  - Severin. Ar fi un boost enorm si pentru turismul din zona Clisurii



Powered by API/PUM imgur uploader

gicu

Tot pe acolo merge și o bună parte a traficului din Transilvania spre Grecia, din cauza podului de la Calafat. Deși e mai lungă decât prin Serbia / Macedonia e de preferat pentru că ai mai puține vămi și nu ieși din UE.

RaduG

Când România și Bulgaria vor intra în spațiul Schengen vom vedea și mai multe modificări de trasee și comportamente de trafic.

Par example, traseul din portul Pireu până la să zicem Viena este de 21h 25 min prin Bulgaria și România, și de 17 h 39 min pe traseul scurt, prin Macedonia de Nord și Serbia.





În momentul când șoferul de camion va avea de ales între 3 vămuiri și 0 vămuiri, ghici ce va alege, chiar și în detrimentul a 4 ore (în teorie, că în realitate traseul se va scurta cu mult mai mult). Nu mai vorbesc despre programul ambițios al Bulgariei de a conecta Kulata cu Vidinul pe autostradă.

Notă: Am ales portul Pireu nu din întâmplare ci pentru că este principalul concurent al portului Constanța la capitolul marfă containerizată. Nu porturile din bazinul Mării Negre, și în nici un caz Rotterdam, cum scrie presa conspiraționistă, acela deservind un cu totul alt hinterland decât cel deservit de Constanța/Pireu. Explicații pentru curioși la pagina 157 a Master Plan-ului Portului Constanța: https://portbusiness.ro/wp-content/uploads/MPPC.pdf





Powered by API/PUM imgur uploader

kitsune

Piraeus e luat tot de chinezi. Inclusiv pasagere și ce mai e pe acolo. Din "surse" locale am aflat asta, oficial au doar o parte, neoficial au tot.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

alin2pas

Dacă vom mai sta mult pe gânduri cu A6 și va apuca Serbia să intre în UE, traficul între Pireu și Viena se va face prin Kulata - Sofia - Nis - Belgrad și mai departe prin Zagreb sau Budapesta. Ce interes va mai avea UE să finanțeze construcția A6 Drobeta Turnu-Severin - Lugoj? Traficul dinspre Constanța se va face pe A2 - A0 - A1. Ce nevoie mai e de A6? Chiar și culoarul nord - sud va putea trece prin Serbia, iar noi vom rămâne doar grădina zoologică a UE (că urși avem destui).

cJohn

Este mai dificil de construit in zona montana de pe A6 decat cea de pe A1 oare?

AlexxC

Si daca ramanem fara traficul greu si poluarea generate de turci,bulgari si altii ,de ce ar fi un lucru rau?
Pana la urma nu cred ca ar trebui sa atragem trafic de tranzit ,important este sa ne concentram pe nevoile noastre ,nu pe cele generate de altii.
E buna dezvoltarea dar nu oricum ,oriunde si cu orice pret!!
Daca Serbia era in UE nu aveam parte acum de calvarul de pe DN6.

shift2rail

Quote from: AlexxC on June 25, 2021, 03:34:42 PM

Daca Serbia era in UE nu aveam parte acum de calvarul de pe DN6.

de ce calvar?
intelegem ca nu recomanzi absolut deloc Tm-Buc via DN6, care ar fi alternativa: Sb-Valea Oltului?